en eindhovenaren en toen bleef het stilquote:Op maandag 20 december 2010 02:07 schreef henkde_j het volgende:
Maar wij hadden prinses Margriet! heuuuuu!
Ik ben volgens mij alles al geweestquote:Op maandag 20 december 2010 02:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk niks tegen wie dan ook, maar ik houd wss niet van jouw muziek stijl, maar iedereen zo z'n eigen meug
Haha. klopt. Achja tis weer klaar.quote:
Welke? Zing voor me? Dit is tof vind ik!quote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef Mula het volgende:
Ik vind dat nummer van Lange Frans zo slecht. Snap niet dat het op 3 staat.
Whehe, ook zo lekker los gegaan in je tienerjaren?quote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij alles al geweestVan gabber tot bijna skater
. Ben nu vooral mezelf
.
Ik ook niet.. zijn genoeg betere nummers.quote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef Waalwijker het volgende:
Ik vind die plaat van Adele eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.
omroep bazen stemmen op één van de dj's en diegene met de meeste stemmen gaan het huis in.quote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Zo'n combinatie zal alleen maar mogelijk zijn mocht Giel er geen zin meer in hebben. Zelfde geldt voor Gerard Ekdom, zolang hij zich kandidaat blijft stellen zal hij in Glazen huis moeten zitten.
3FM weet ook wel dat die twee het populairst zijn onder het grote publiek.
Ik vraag me alleen wel af waarom Coen in het huis zit en niet Michiel Veenstra.
Die tekst is echt té slechtquote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Welke? Zing voor me? Dit is tof vind ik!
Dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij alles al geweestVan gabber tot bijna skater
. Ben nu vooral mezelf
.
Vaker alquote:Op maandag 20 december 2010 02:09 schreef Yurithemaster het volgende:
meest aangevraagd maar alleen die adelle is pas 1x gedraaid
Lol. Op alfabet dus. De A van Adele.quote:Op maandag 20 december 2010 02:09 schreef Yurithemaster het volgende:
meest aangevraagd maar alleen die adelle is pas 1x gedraaid
Ik vind hem lekker, weet niet waarom. Lau heeft gewoon een bazen stem.quote:
Dat zekerquote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Whehe, ook zo lekker los gegaan in je tienerjaren?
Hij moet zn neus eens snuitenquote:Op maandag 20 december 2010 02:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind hem lekker, weet niet waarom. Lau heeft gewoon een bazen stem.
Als-ie dat vasthoud...quote:Op maandag 20 december 2010 02:09 schreef TheFamousMan het volgende:
wat ziet ie er fris en fruitig uit
Haha.quote:
Hij snapt het, om 2 uur snachts in -10 buiten staan wil je ook wat aandacht.quote:Op maandag 20 december 2010 02:11 schreef CindieY het volgende:
Coen heeft wel even paar momentjes met 't publiek al
inderdaadquote:
Toch wel.quote:
JA.. in eindhoven/omgeving zeggen wij afgewerkt.. dat vinden jullie raar.. gewoon klaar met werken, niet afgeneukt oidquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:11 schreef TheFamousMan het volgende:
OH ZIT GUUS DAAR HADDEN WE NIET DOOR TOEVALLIG DAT WE NET EEN NUMMER VAN 'M WOUDEN AANVRAGEN ENZO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |