Waarom dan zo'n achterlijke post?quote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef maxymized het volgende:
[..]
haha was niet mijn doelzal Thefamousman zijn post al
rabbering vind ik een kwalquote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef DaMook het volgende:
Giel had er van mij sowieso niet in gehoeven en coen ook niet.
Ik was voor veenstra, ekdom en rabbering.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef DaMook het volgende:
Giel had er van mij sowieso niet in gehoeven en coen ook niet.
Ik was voor veenstra, ekdom en rabbering.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef maxymized het volgende:
[..]
haha was niet mijn doelzal Thefamousman zijn post al
Dat zeg ikquote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Stel je toch voor dat Gerard, Michiel en Paul samen in het huis zouden zitten...
Er is een knop NIEUW TOPIC, dan wordt dat ingevuldquote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Sorry, had daar niet aangedacht.Mijn eerste fout.
gelukkig ben jij er.
De mijne ook niet. Maar stel je deze muziek voor, warmte, biertje, heerlijk chillen. Goed te doen hoor, kan ik je vertellenquote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet mijn smaak muziek, rap. Maar tedoen.
Rabbering laten hakkenquote:
waardoor komt dat.quote:
Klopt, maar vergeet dat steeds. Ik ctrl c/ctrl v steeds.quote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is een knop NIEUW TOPIC, dan wordt dat ingevuld
ooh omtoch, energie kwijt makenquote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waarom dan zo'n achterlijke post?
quote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
De mijne ook niet. Maar stel je deze muziek voor, warmte, biertje, heerlijk chillen. Goed te doen hoor, kan ik je vertellen
GEEN Domien, wat een opgeblazen miskwal vind ik dat zegquote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor het jongere bloed van 3fm, zoals een Domien of Timur
wat vond je stomquote:Op maandag 20 december 2010 01:53 schreef djkoelkast het volgende:
Rabbering![]()
Venema moet er niet in, die was stom.
DAT.quote:Op maandag 20 december 2010 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
GEEN Domien, wat een opgeblazen miskwal vind ik dat zeg![]()
![]()
.
Klein beetje mee eens inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles. Overhypte grappenmaker die gewoon niet grappig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |