Tis net uit.quote:Op maandag 20 december 2010 01:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ach ja, voor je eerste keer moet je niet te veeleisend zijn he
Ga bieden dan! 500 per stuk, moet toch wel te doen zijn.quote:
WIJ schenken niemandquote:Op maandag 20 december 2010 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Juist![]()
Die zou ik schenken
Die zou hij schenken
Die zouden wij schenken
nee... dat wordt hem nietquote:Op maandag 20 december 2010 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Juist![]()
Die zou ik schenken
Die zou hij schenken
Die zouden wij schenken
quote:Op maandag 20 december 2010 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee volgens koelkast "schenk" je ze alledrie.
Er is meer dan uiterlijk natuurlijk. Vind dat ze zich zo langzamerhand nogal goedkoop gedragenquote:Op maandag 20 december 2010 01:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind ze er niet verkeerd uitzien. of dat komt doordat die stream niet van hele goede kwaliteit is.
EENS !quote:
Keertje neuken en dan weg toch?quote:Op maandag 20 december 2010 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is meer dan uiterlijk natuurlijk. Vind dat ze zich zo langzamerhand nogal goedkoop gedragen
Waarde geschat op 500 euro.. best prijzig toch?quote:Op maandag 20 december 2010 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is meer dan uiterlijk natuurlijk. Vind dat ze zich zo langzamerhand nogal goedkoop gedragen
Die was er vorig jaar niet hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 01:02 schreef dolfg het volgende:
Jezus, dat plein is gewoon al bijna uitgestorven.
Vergelijk dat even met de hakkuh nacht of vorig jaar. Nee, dit is geen reclame voor Eindhoven.
Maar jij bent een vrouw die nu over andere vrouwen oordeelt, dat verschild al snel met hoe wij mannen ze beoordelenquote:Op maandag 20 december 2010 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Check gewoon http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/, beste kwaliteit geluid en beeld.quote:
hoort hem bijna nietquote:Op maandag 20 december 2010 01:04 schreef djkoelkast het volgende:
Guus is saai tot nu toe, valt me smerig tegen.
daarom staat er ook "of"...quote:Op maandag 20 december 2010 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die was er vorig jaar niet hoor.
Zit wat in. Maar als vrouw naar andere vrouwen toe zit ik toch hard nee te schudden met m'n hoofdquote:Op maandag 20 december 2010 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw die nu over andere vrouwen oordeelt, dat verschild al snel met hoe wij mannen ze beoordelen![]()
.
Ja, want dat wat in Dalet word ingestart komt daar te staan. Al is het maar een half minuutje.quote:Op maandag 20 december 2010 01:04 schreef iBenny het volgende:
01:02| Cornershop - Brimful Of Asha (Norman Cook Mix
00:59| Ou Est Le Swimming Pool - Dance The Way I Feel
00:51| Kooks - Shine On
Dat kleine stukje telde al als het spelen van een liedje?
Het lag dus niet aan mij...quote:Op maandag 20 december 2010 01:04 schreef Geo3kant het volgende:
Behoorlijk leeg.. was andere jaren drukker.. toch? Ondanks dat het zondag is en het weer.. lijkt stuk minder publiek.
Helpt niet.quote:Op maandag 20 december 2010 01:04 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Check gewoon http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/, beste kwaliteit geluid en beeld.
right here right nowquote:Op maandag 20 december 2010 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
Wordt wel eens tijd voor een paar Fatboy Slim tracks
Dacht dat Guus wel gelijk zou staan aan gezelligheidquote:Op maandag 20 december 2010 01:06 schreef cygnusx het volgende:
Guus is nu nog rustig idd, hopelijk straks iets meer interactie, maar then again, guus is ook een iets introverter persoon, dus dat was wel te verwachten
Tot hoe laat moet giel eigenlijk.. 2 uur?
quote:
Veel knappe hoeren vragen minder dan deze middelmatige dispuutmeisjes, en laten meerquote:Op maandag 20 december 2010 01:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarde geschat op 500 euro.. best prijzig toch?
Ik hoef alleen 2e kerstdag snachts te werken en dan 2 jan pas weerquote:Op maandag 20 december 2010 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
Er moeten veel meer mensen werken omdat kerst in het weekend valt, dus geen goedkope 2 ofzo extra vrije dagen dit jaar.
Saaie saaie lul is het.quote:Op maandag 20 december 2010 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dacht dat Guus wel gelijk zou staan aan gezelligheid
Ze hebben gewoon lolquote:Op maandag 20 december 2010 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar als vrouw naar andere vrouwen toe zit ik toch hard nee te schudden met m'n hoofdGek doen is leuk, maar dit..
Fuckin in fuckin in fuckin in heaven!quote:Op maandag 20 december 2010 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fatboy slim is fucking in heaven
Is sinds net.quote:Op maandag 20 december 2010 01:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dan zou ik je internetverbinding eens gaan checken, kerel.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:08 schreef porsche1 het volgende:
ZIJN VRIENDIN IS JARIG, FUCK YES!!!! kut hoer.
Briljant ook hoe dat nummer is gemaakt "if you manage to remix this, fatboy slim, I'll be in fucking heaven"quote:Op maandag 20 december 2010 01:07 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Fuckin in fuckin in fuckin in heaven!
Helpt niet.quote:Op maandag 20 december 2010 01:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
deze...?
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |