Wuutquote:Op maandag 20 december 2010 00:17 schreef Brennel het volgende:
Hmmz, ben een kleine 39 uur achter elkaar wakker, maar (nog) niet moe genoeg (meer) om te gaan slapen.
Nog een klein pilsje dan maar.
Dat is een jongen.quote:
quote:
zullen nog leuk zijn met hoesnel het hier gaatquote:Op maandag 20 december 2010 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
Nog ongeveer 10 minuten voor de stats
Ik ben bang.quote:Op maandag 20 december 2010 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zullen nog leuk zijn met hoesnel het hier gaat
Ik stuur je even een foto door.quote:Op maandag 20 december 2010 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Zelfs mannelijke varianten van de mens hebben als ze dik zijn niet zulkse uiers.
Ik ben zelf ook dj, dus ik voel me aangetrokken tot het kijken naar radio. Jammer van de meeste muziek, maar het is maar 6 dagen per jaar. Het leuke is wel dat ik in deze periode de echt goede nummers meer ga waarderenquote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen. 100% Sfeer met 99% takkeherrie.![]()
No Rain
Coen morgen weer Ekdom dan weer Coen en zo doorquote:
Hoeft niet.quote:Op maandag 20 december 2010 00:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik stuur je even een foto door.Wacht.
Meldt je ziek?quote:Op maandag 20 december 2010 00:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Klootzakken, jullie kunnen het veroorloven op te blijven. Ik heb morgen school.
*Ziet de sneeuw*
Sneeuwvrij, it is!
Wat?quote:
Mijn punten zijn dermate slecht dat ik dat niet kan maken.quote:
Die van mij ook, en ik was afgelopen week ook 3 dagen ziek...quote:Op maandag 20 december 2010 00:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijn punten zijn dermate slecht dat ik dat niet kan maken.Was vrijdag ook al ziek trouwens.
Dat is zaterdag hequote:Op maandag 20 december 2010 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
16. 234 TheFamousMan
allemaal door KSC en jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |