Liever wel.quote:
Sfeertje is zo lekker en 95% vind ik geen moer aan, maar kan ik aanhoren zonder er last van te hebben. 3% is schijtherrie, 1% is direct muten (o.a. Blof) en 1% is briljante muziek (o.a. I think I like itquote:Op maandag 20 december 2010 00:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Die 4 minuutjes kunnen er echt niet vanaf he? Niet om het een of ander hoor. Ik weet dat je dit kijkt om de gezelligheid en het initiatief en dat soort dingen, da's natuurlijk prima maar als ik 99% van de muziek echt ZO slecht kon harden zou ik het erg lastig vinden om hier nog lol aan te hebben.
Maar misschien heb je een hoger uithoudingsvermogen dan ik.
Geen idee.quote:Op maandag 20 december 2010 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die komt niet...
Kun je 'm eigenlijk aanvragen?
WoW vrouwen.quote:Op maandag 20 december 2010 00:17 schreef Brennel het volgende:
Hmmz, ben een kleine 39 uur achter elkaar wakker, maar (nog) niet moe genoeg (meer) om te gaan slapen.
Nog een klein pilsje dan maar.
Coen? Want gerard ging slapen.quote:
Ben ik de enige die het niet gek vind dat hij zichzelf Zanger Rinus moet noemen, om duidelijk te maken dat hij zanger is?quote:Op maandag 20 december 2010 00:16 schreef porsche1 het volgende:
Ik wil Zanger Rinus.
Ja, dit zei ik vanmiddag ook al.
Witte chocolade.quote:
Hij is zwakzinnig ja, laat die vent lekker.quote:Op maandag 20 december 2010 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het niet gek vind dat hij zichzelf Zanger Rinus moet noemen, om duidelijk te maken dat hij zanger is?
quote:
Maar Coen draaide voor Giel, of was dat Gerard? Coen was dan vanochtend. Met dat shirt met die koptelefoons of brillen. Weet niet.quote:
Ik blijf me erover verbazen. 100% Sfeer met 99% takkeherrie.quote:Op maandag 20 december 2010 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sfeertje is zo lekker en 95% vind ik geen moer aan, maar kan ik aanhoren zonder er last van te hebben. 3% is schijtherrie, 1% is direct muten (o.a. Blof) en 1% is briljante muziek (o.a. I think I like it)
Die was vet.quote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Coca Cola lightsong...
voel je meteen een prikje
Gerardquote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar Coen draaide voor Giel, of was dat Gerard? Coen was dan vanochtend. Met dat shirt met die koptelefoons of brillen. Weet niet.
ff kijkenquote:
Ik ook zo iets, maar dan met 2x 2uur slaap er tussen, en vrijdagnacht uitgeweest.quote:Op maandag 20 december 2010 00:17 schreef Brennel het volgende:
Hmmz, ben een kleine 39 uur achter elkaar wakker, maar (nog) niet moe genoeg (meer) om te gaan slapen.
Nog een klein pilsje dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |