Ga nou slapen. Anders word porsche1 boos.quote:
DIE LUCHT!quote:Op maandag 20 december 2010 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik luister nu in bed en ik ben naakt....;)
oe, geil!quote:Op maandag 20 december 2010 00:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga nou slapen. Anders word porsche1 boos.
quote:Op maandag 20 december 2010 00:10 schreef LWD-Godius het volgende:
Welke pauper haalt het in zijn hoofd om in Eindhoven een glazen huis te plaatsen?
quote:
Pauper #1quote:Op maandag 20 december 2010 00:10 schreef LWD-Godius het volgende:
Welke pauper haalt het in zijn hoofd om in Eindhoven een glazen huis te plaatsen?
Hihi.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 00:11 schreef Cee het volgende:
Alle Brabo's in dit topic gooi die handen omhoog.
OH OH DEN HELDER MOOIE STAD ACHTER DE DUINEN!! OH OH DEN HELDER!quote:Op maandag 20 december 2010 00:11 schreef Cee het volgende:
vervolg op debbies does dallasquote:Op maandag 20 december 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
20-12-2010 00:10 Guus Meeuwis doet Brabant
Prachtig was die! Ik lag toen echt in tranen voor de tv.quote:
als je nu maar niet heel patserig gaat roepen dat de randen van je 220 bij 240 dekbed het bed niet meer rakenquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 00:12 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Hoi, ik ben nieuw in dit topic maar als geboren Brabander (wel 8 hele maanden gewoon) post ik nu eventjes mee.
quote:Op maandag 20 december 2010 00:12 schreef Briggy het volgende:
Silstaande voor Dago...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 december 2010 00:11 schreef Cee het volgende:
ik heb maar een 1persoonshoogslaperquote:Op maandag 20 december 2010 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
als je nu maar niet heel patserig gaat roepen dat de randen van je 220 bij 240 dekbed het bed niet meer raken
ik zou voor de onderste gaan, die kijkt wel interessantquote:Op maandag 20 december 2010 00:12 schreef Briggy het volgende:
Silstaande voor Dago...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die andere heeft een pijp-mondje.quote:Op maandag 20 december 2010 00:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zou voor de onderste gaan, die kijkt wel interessant
Jep!quote:
idd.quote:Op maandag 20 december 2010 00:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zou voor de onderste gaan, die kijkt wel interessant
quote:Op maandag 20 december 2010 00:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maaar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht
quote:Op maandag 20 december 2010 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
Is dit ongelooflijke zeiknummer nou eens af?
Leuk als je in Brabant woont, maar er wonen meer Nederlanders niet in Brabant dan wel.
Staat Brabant nog WIJD OPEN!?quote:Op maandag 20 december 2010 00:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maaar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht
idd.quote:Op maandag 20 december 2010 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
Leuk als je in Brabant woont, maar er wonen meer Nederlanders niet in Brabant dan wel.
quote:Op maandag 20 december 2010 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
1000 euro..? Als je daar aan denkt dan?quote:Op maandag 20 december 2010 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ik woon er ook niet, maar vind het wel leuk. Ook tijdens het uitgaan, altijd lekker hard meezingen.quote:Op maandag 20 december 2010 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
Honderd miljoen miljard minuten.quote:Op maandag 20 december 2010 00:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hoe lang moet de extended versie dan wel niet duren?
Die 4 minuutjes kunnen er echt niet vanaf he? Niet om het een of ander hoor. Ik weet dat je dit kijkt om de gezelligheid en het initiatief en dat soort dingen, da's natuurlijk prima maar als ik 99% van de muziek echt ZO slecht kon harden zou ik het erg lastig vinden om hier nog lol aan te hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ookquote:
You did teek de wurds out my mouth.quote:Op maandag 20 december 2010 00:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Die 4 minuutjes kunnen er echt niet vanaf he? Niet om het een of ander hoor. Ik weet dat je dit kijkt om de gezelligheid en het initiatief en dat soort dingen, da's natuurlijk prima maar als ik 99% van de muziek echt ZO slecht kon harden zou ik het erg lastig vinden om hier nog lol aan te hebben.
Maar misschien heb je een hoger uithoudingsvermogen dan ik.
Liever niet.quote:Op maandag 20 december 2010 00:16 schreef porsche1 het volgende:
Ik wil Zanger Rinus.
Ja, dit zei ik vanmiddag ook al.
quote:
Die komt niet...quote:Op maandag 20 december 2010 00:16 schreef porsche1 het volgende:
Ik wil Zanger Rinus.
of zanger raymondquote:Op maandag 20 december 2010 00:16 schreef porsche1 het volgende:
Ik wil Zanger Rinus.
Liever wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |