rond die tijd ook in de Effenaar. 2 dagen eerder of later, geloof ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef Modus het volgende:
Paradiso.nl: Slayer in Paradiso!
Modus: Hmm da's ms best geinig om eens heen te gaan..
Paradiso.nl: ¤ 52,50.
Modus..
Ik kreeg als reactie op Devin Townsend: "Het doet pijn aan mijn oren"....quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:38 schreef cafca het volgende:
Ik heb hopeloos gefaald in de muzikale opvoeding van mijn kinderen.
Zat gisteren met mijn dochter in de auto, had de Kinks opstaan,
Zegt ze: "Wat een lelijke muziek, zeg. Die man is zeker allang dood? Lady Gaga is veel leuker"
Heb je daar geen internaten voor...quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:38 schreef cafca het volgende:
Zegt ze: "Wat een lelijke muziek, zeg. Die man is zeker allang dood? Lady Gaga is veel leuker"
Hier is het ook Lady Gaga a go-go. En Shakira. Maar ik probeer er ook wel eens wat tussendoor te krijgen, de Kaiser Chiefs vind ze ook leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:38 schreef cafca het volgende:
Dat is in veel gevallen ook niet erg gek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik kreeg als reactie op Devin Townsend: "Het doet pijn aan mijn oren"....
Meneer geeft vooralsnog de voorkeur aan Piet Piraat
Och, afgelopen zaterdag samen met mijn kinderen in één orkest gespeeld, da's dan wel weer heel leukquote:
Ze kan trouwens helegaar geen ukelele spelen, kijk maar naar de linkerhand.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Het gaat in dit filmpje helemaal niet om hoofden.
Ja, blijkbaar zijn ukelele's materiaal oor boven de 18......quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:07 schreef Mark het volgende:
Ik moet eerst mijn YouTube account koppelen aan een Google-account? WTF?
Ja, ik zie het nu ook. was me eerder nog niet opgevallen.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Ze kan trouwens helegaar geen ukelele spelen, kijk maar naar de linkerhand.
Raakte ik toch even afgeleid.
Hand?quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Ze kan trouwens helegaar geen ukelele spelen, kijk maar naar de linkerhand.
Raakte ik toch even afgeleid.
De laatste weken gaan we anders hard...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef Modus het volgende:
Volgend topic volgt waarschijnlijk in 2014..
Meer dan 1 post per week? Da's hard jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:26 schreef belsen het volgende:
[..]
De laatste weken gaan we anders hard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |