98 ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:45 schreef Mark het volgende:
Hm, na een aantal nummers ga ik me altijd storen aan de zang. Maar wel onderdeel van de beste Dynamo Open Air ooit
was dat al op de ijsbaan?quote:
Ja, veel mensen vinden de 2e CD ook beter, o.a. door de nieuwe zanger. Ik vind hem zelf minder, op 1 of 2 nummers na.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:45 schreef Mark het volgende:
Hm, na een aantal nummers ga ik me altijd storen aan de zang. Maar wel onderdeel van de beste Dynamo Open Air ooit
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ben alleen in '90 en '91 geweest maar er is niet erg veel van blijven hangen. Behalve Extreme dan die zittende op barkrukken More Than Words gingen doen. Dat vond niet iedereen even tof..
Dat nummer wil ik NOOIT meer horen. Wat een zeikplaat zegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja, veel mensen vinden de 2e CD ook beter, o.a. door de nieuwe zanger. Ik vind hem zelf minder, op 1 of 2 nummers na.
Ik ben alleen in '90 en '91 geweest maar er is niet erg veel van blijven hangen. Behalve Extreme dan die zittende op barkrukken More Than Words gingen doen. Dat vond niet iedereen even tof..
Ha, die was tegelijk jarig met mijn moederquote:
Nou, gefeliciteerd dan vandaag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ha, die was tegelijk jarig met mijn moeder
Niks, ze is helaas niet zo oud geworden als Anniequote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd dan vandaag.
Wat ga je d'r geven.
Ow.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Niks, ze is helaas niet zo oud geworden als Annie
1987quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:27 schreef cafca het volgende:
Ik ben één keer op Dynamo geweest, in '86 of '87, het natste festival ooit.
Ik maar 24...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:27 schreef Mark het volgende:
[ afbeelding ]
http://theoatmeal.com/quiz/justin_bieber/go
21quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |