Ja daar was weer eens gereageerd na een jaarquote:Op zondag 19 december 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed het laatst ook al, toen je weer in je knijnentopique was!
Uhuhquote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow nee hoor. Ze wilde ons bloedjeserieusechtwaar haar versie van ravioli met champignons laten zien.
Mocht ze willenquote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg P....ben jij soms diegene waarmee Yns vanaaf voor het eerst Griekse "les" heeft gehad?
Dat. Nu ga IK janken.quote:
echt welquote:
Hoest met de Fraulein?quote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja daar was weer eens gereageerd na een jaardus ik had maar een kijkje genomen. En jij roddelt toch lief, dus voor jou ben ik niet bang
(en lol @ topictitel, en dubbellol @ snelheid hier nog steeds)
en zag je hoe ze op dr pa sprongquote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat. Nu ga IK janken.![]()
En nummertje 2 staat daar heel sneu alleen te kijken terwijl Eseejjj haar overwinning uitgilt.
Ja?quote:
Tja, veel van de usual suspects nog steeds hier.quote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja daar was weer eens gereageerd na een jaardus ik had maar een kijkje genomen. En jij roddelt toch lief, dus voor jou ben ik niet bang
(en lol @ topictitel, en dubbellol @ snelheid hier nog steeds)
Heel goed! Vandaag de hele dag samen koekjes gebakkenquote:
Inderdaad.quote:
Geen egelbroodjes?quote:Op zondag 19 december 2010 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heel goed! Vandaag de hele dag samen koekjes gebakken
Snickerdoodles?quote:Op zondag 19 december 2010 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heel goed! Vandaag de hele dag samen koekjes gebakken
oh wat waren je vragen?quote:Op zondag 19 december 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, veel van de usual suspects nog steeds hier.![]()
En ik heb nog geen antwoord op mijn vragen.
Zal het doorgeven oh-ohquote:Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen dacht ik neeeeeee dat kan heul nie, tis Ml die doet dat niet![]()
![]()
ouzo, liefdesdrankje en smirnoff applequote:Op zondag 19 december 2010 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oh wat waren je vragen?het gaat hier nog sneller dan vroeger
(kan dat?
)
Ist net klaar?quote:
Je bent uit het ritme.quote:Op zondag 19 december 2010 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oh wat waren je vragen?het gaat hier nog sneller dan vroeger
(kan dat?
)
Dat zijn antwoorden Ynske.quote:Op zondag 19 december 2010 22:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ouzo, liefdesdrankje en smirnoff apple
Goedquote:Op zondag 19 december 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent uit het ritme.![]()
Hoe is het?
Waar woon je?
Hoe is het met de relatie?
Links en rechts zag ik al wat antwoorden.
Mooi!quote:Op zondag 19 december 2010 22:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Goed
Weert
Goed!
Snel antwoordje, want de topics refreshen nu automatisch zie ikik heb stress
Onomnomnom! Wanneer kan ik langs glibberen voor een kop koffie met een koekje?quote:Op zondag 19 december 2010 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nee, geen egelbroodjes, dat was te zielig voor ze![]()
In het algemeen wel. Soms zijn er wat spatjes maar meestal is het laf o laf.quote:Op zondag 19 december 2010 22:48 schreef MrSubtle het volgende:
Maar hoe is het hier verder? Iedereen nog vriendjes?
Leuk! En ook een aantal oude weg zag ik in de OP. Maar ik vind het vooral heel bijzonder dat dit nog steeds zo hard looptquote:Op zondag 19 december 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In het algemeen wel. Soms zijn er wat spatjes maar meestal is het laf o laf.![]()
En er zijn inmiddels weer wat nieuwe vriendjes bij.
mmm lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slaap lekker, maar dat zal wel lukken na die drankjesquote:Op zondag 19 december 2010 22:51 schreef Ynske het volgende:
Lieverds![]()
k ga ff onder de kraan met mn kop
en dan slapen![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 22:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leuk! En ook een aantal oude weg zag ik in de OP. Maar ik vind het vooral heel bijzonder dat dit nog steeds zo hard loopt... over de 1000 zelfs
![]()
Ik ga zo eens lekker naar bedje. Leuk weer even gedag te hebben gezegd hier!
Nicequote:Op zondag 19 december 2010 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trust en tot volgend jaar, denk ik?quote:Op zondag 19 december 2010 22:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leuk! En ook een aantal oude weg zag ik in de OP. Maar ik vind het vooral heel bijzonder dat dit nog steeds zo hard loopt... over de 1000 zelfs
![]()
Ik ga zo eens lekker naar bedje. Leuk weer even gedag te hebben gezegd hier!
Er werd net op tv gezegd dat ze morgen een reguliere spits verwachten, ca. 200 km file, maar dat dat dus toch nog uitzonderlijk is, omdat het kerstvakantie is en er dan normaal géén spits is.quote:Op zondag 19 december 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
Trust Bamba!
Ik ben benieuwd hoe het morgen op de weg is hier. De NS vertrouw ik al helemaal niet, maar autorijden wordt volgens mij ook een uitdaging. Gelukkig hebben een aantal mensen al vakantie, scheelt weer op de weg.
Op mijn traject staat nooit file, maar het is één rechte provinciale weg dus als daar íets gebeurt staat het muurvast.quote:Op zondag 19 december 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Er werd net op tv gezegd dat ze morgen een reguliere spits verwachten, ca. 200 km file, maar dat dat dus toch nog uitzonderlijk is, omdat het kerstvakantie is en er dan normaal géén spits is.
Ik ga morgen in elk geval maar een half uur eerder op om de Smartie uit te graven
Nu tukkie, heb nog wat in te halen
Sluit ik me bij aan!quote:Op zondag 19 december 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
En Tombo heeeeeel veel succes morgen![]()
Jawel heb hem een stuk verderop gezetquote:Op maandag 20 december 2010 07:43 schreef Rewimo het volgende:
Je hebt ingeparkeerd zonder anderen te raken? *schouderklopje* Joh, niet druk over maken, dat zie je wel als je naar huis gaat
In elk geval een goeie smoesquote:Op maandag 20 december 2010 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik heb er ook gewoon geen trek in eigenlijk, tis een ITIL examen. Onwijs saai en ik had er nog niks voor doorgekekenMaar ik mocht 'm verzetten
quote:Op maandag 20 december 2010 09:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben er al een kwartier
Sta alleen heel raar schuin in het parkeervak en de baas moet me tussen de middag als ik naar de beestjes ga maar uit het parkeervak duwen, want ik kom weer niet voor- of achteruit
Mogguh
Jeejquote:Op maandag 20 december 2010 09:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben er al een kwartier
Sta alleen heel raar schuin in het parkeervak en de baas moet me tussen de middag als ik naar de beestjes ga maar uit het parkeervak duwen, want ik kom weer niet voor- of achteruit
Mogguh
moar snowww!!quote:De politie heeft maandagochtend alle snelheidscontroles geschrapt, omdat agenten nodig zijn voor noodhulp aan automobilisten en de doorstroming van het verkeer. Dat heeft een woordvoerder van Het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) tegen De Telegraaf gezegd.
Naast snelheidscontroles, gaan alcohol- en milieucontroles niet door. Ook worden motoragenten in de auto gezet om de ochtendspits in goede banen te leiden. De ANWB verwacht een zware ochtendspits door gladheid.
"Normaal gesproken zijn we in de maandagochtendspits met zeventien eenheden actief, maar nu zullen dat er rond de veertig zijn die op strategische punten in ons land werken", aldus de zegsman.
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Is het normaal dat je sexueel getinte pms krijgt van users die je helemaal niet kent?
Had ik ookquote:Op maandag 20 december 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Is het normaal dat je sexueel getinte pms krijgt van users die je helemaal niet kent?
heerlijkquote:Op maandag 20 december 2010 09:29 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Allemaal een leuk weekend gehad? Ik zag MrSubtle voorbij komen
Hee Yns, lekker geslapen?quote:
2 keer dezelfde ook nog?quote:Op maandag 20 december 2010 09:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Had ik ookGemeld bij een FA, nog geen reactie gehad.
heerlijk, niet wakker gelegen en nietsquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk, niet wakker gelegen en niets
k heb niet gezopenquote:Op maandag 20 december 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik zuip!
Oh-ohquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden hier net een prachtig schouwspel, ze moesten de baas de parkeerplaats opduwen met zn Cadillac
![]()
Maar hij ging daarna wel helemaal zelvers sneeuwschuiven en strooien achter
Ja want daar hebben we normaal gezien de klusjesman voor, maar hijs niet zo lastig daarin, volgens mij vindt hij dat wel leuk, vorige week heeft ie ook al staan sneeuwschuiven.quote:Op maandag 20 december 2010 09:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]wel leuk dat hij dat dan wel doet
OUD FB topic zij is er bang voorquote:Op maandag 20 december 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja want daar hebben we normaal gezien de klusjesman voor, maar hijs niet zo lastig daarin, volgens mij vindt hij dat wel leuk, vorige week heeft ie ook al staan sneeuwschuiven.
Mss ga ik dalijk wel ff een sneeuwpop met m bouwen , we hebben echt de grootste lol al vanochtend
Ze is bang om de link er in te openen, da's niet echt gek, toch? Alleen maar verstandigquote:
Goedemorgenquote:
Bij mij staat er geen link in hoorquote:Op maandag 20 december 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is bang om de link er in te openen, da's niet echt gek, toch? Alleen maar verstandig
als het ijs tussen engeland en nederland dik genoeg is welquote:Op maandag 20 december 2010 10:08 schreef Maes het volgende:
Mijn zoon komt vandaag met de trein terug uit Londen. Zou het lukken denken jullie?
Je baas weet natuurlijk als geen ander dat hij aansprakelijk is als er iets gebeurt op zijn terreinquote:Op maandag 20 december 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden hier net een prachtig schouwspel, ze moesten de baas de parkeerplaats opduwen met zn Cadillac
![]()
Maar hij ging daarna wel helemaal zelvers sneeuwschuiven en strooien achter
Chunnel, beebquote:Op maandag 20 december 2010 10:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het ijs tussen engeland en nederland dik genoeg is wel
Wat sneuquote:Op maandag 20 december 2010 10:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Een baas die werkt![]()
Ik kom net met Boy bij de DA vandaan. Hij was uitgedroogd en zijn nieren werken niet meer goed. Boytje gat de 16 niet halen. Nu nog maar even lekker knuffelen en weer terug naar mijn eigen huisje.
Arme Boy, laat 'm maar genieten in de tijd die hij nog heeftquote:Op maandag 20 december 2010 10:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Een baas die werkt![]()
Ik kom net met Boy bij de DA vandaan. Hij was uitgedroogd en zijn nieren werken niet meer goed. Boytje gat de 16 niet halen. Nu nog maar even lekker knuffelen en weer terug naar mijn eigen huisje.
Oh wat verdrietig. Ondanks dat het zo'n mooie hoge leeftijd is is het gewoon altijd te vroeg als het niet zo goed meer gaat he? Ik hoop dat jullie nog even van elkaar mogen genietenquote:Op maandag 20 december 2010 10:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Boy is de kat van mijn ouders.
En een heel groot deel van zijn leven heb ik ook met hem in 1 huis gewoond.
Ik had geen link, alleen een rare vraagquote:
Is onderwegquote:Op maandag 20 december 2010 10:01 schreef senesta het volgende:
Ik heb het nog even bij de FA's door gegeven
Wil iemand hier mij zo'n PM doorsturen?
Misschien dan toch eens tijd om hem gewoon niet meer als klant te willen?quote:Op maandag 20 december 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
f_r dat is echt kut. Hopelijk hoeft ie niet al te lang meer te lijden![]()
Ik heb een situatie met die stalker waar ik onwijs van baal, ik heb zin om zn kop van zn romp te rukken, goorlap
Wat naar f_rquote:Op maandag 20 december 2010 10:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Thnx!quote:Op maandag 20 december 2010 10:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is onderweg
Ik kan niet inloggen met mijn laptopTot zover het thuiswerken. Ding moet eerst mee naar de zaak om hem daar aan het netwerk te hangen. En daar kom ik vrijdag pas want woensdag moet ik naar het ziekenhuis.
Stalkers zijn heel erg vervelend. Het is bij jou alleen per telefoon op je werk of ook prive?quote:Op maandag 20 december 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
f_r dat is echt kut. Hopelijk hoeft ie niet al te lang meer te lijden![]()
Ik heb een situatie met die stalker waar ik onwijs van baal, ik heb zin om zn kop van zn romp te rukken, goorlap
Getver. Aangifte al overwogen? En wat zegt je baas?quote:
Naja dat heb ik net gedaan.quote:Op maandag 20 december 2010 10:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou idd eens duidelijk naar je baas toe aangeven dat je het zat bent.
Nee maar goed ik ben helaas al googlebaar op voornaam en woonplaats, vandaar dat ik mijn voornaam hier ook niet wil hebben staanquote:Op maandag 20 december 2010 11:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Wat een sneeuwavonturen zeg![]()
F_R, wat kut van Boy![]()
oh oh, kan me voorstellen dat je het nu echt echt echt zat bent.
Je hebt toch nergens je adres staan mag ik hopen?
SUCCESSSSSSquote:Op maandag 20 december 2010 11:04 schreef tombolafan het volgende:
Even snel een zwaai want batterij is bijna leeg
Ik ben op de plek van mn tentamen
(en het begint pas om 13.00ben iig op tijd
)
Nu weer even doorleren
Och arme Boy, maar veel knuffelen en lekkere hapjes (als dat nog gaat)quote:Op maandag 20 december 2010 10:23 schreef ferrari_rood het volgende:
You go girlquote:Op maandag 20 december 2010 11:04 schreef tombolafan het volgende:
)
Nu weer even doorleren
Oeh beterschap Ing!quote:Op maandag 20 december 2010 11:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had gehoopt dat een nachtje goed slapen met een overload paracetamol me beter zou laten voelen, maar ik ben brakker dan dat is al was geloof ik.
Bah
quote:Op maandag 20 december 2010 11:04 schreef tombolafan het volgende:
)
Nu weer even doorleren
Spannendquote:Op maandag 20 december 2010 11:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh beterschap Ing!
Ik hoorde vanmorgen mooi nieuws, het meisje uit mijn sig, Miss Piggy heeft vanmorgen te horen gekregen dat er nieuwe longen voor haar zijn. Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat, aanslaat en dat ze heel lang met deze nieuwe longen mag doen.
Het is idd razend irritant, maar je was er van overtuigd dat ie ongevaarlijk is enzo verder toch?quote:Op maandag 20 december 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar goed ik ben helaas al googlebaar op voornaam en woonplaats, vandaar dat ik mijn voornaam hier ook niet wil hebben staan
Ah oke, maar je had het over 'situatie' en 'goorlap', dus dat klonk een stuk meer ernstig.quote:Op maandag 20 december 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Het is nu voor het eerst echt storend imo hoor.
Af en toe irritant is iets anders dan echt storend toch?
Maar goed, wat mij betreft is het kwaad al geschied, ik zal de hele handel offline halen en ik baal daar van als een stekker.
Ik vind het geen prettig idee dat ie gaat zitten fappen op mn blogquote:Op maandag 20 december 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, maar je had het over 'situatie' en 'goorlap', dus dat klonk een stuk meer ernstig.
Dan heb ik het verkeerd begrepen.
Via een ander forum hoorde ik over Miss Piggy, een maine coon forum. Iemand die daar post heeft een dochter met CF. We leven al een poos mee met haar dochter (20), die sinds kort ook op de wachtlijst staat voor nieuwe longen. Zij vertelde over de blog en de inzameling van Miss Piggy (ze word gesponsord door een bedrijf, voor elke volger van haar Blog krijgt ze 1,50 voor de Stichting ) dus zo ben ik Miss Piggy gaan volgen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Senes, hoe kom jij eiks bij die stichting en CF terecht?
Snap ik ook wel, maar als jij je er zo (terecht) over opwindt, laat die baas hem dan lekker uit het klantenbestand pleuren! Dan hoef je er niet meer quasi beleefd tegen te blijven ook. Het is nou niet zo dat jullie om klanten verlegen zitten. Da's meer wat ik niet snap, maar daar zullen jullie je reden wel voor hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het geen prettig idee dat ie gaat zitten fappen op mn blog![]()
überhaupt dat ie dr naar kijkt al niet
Dat klinkt niet bekend, volgens mij hoort dat niet. Misschien even bellen voor de zekerheid?quote:Op maandag 20 december 2010 11:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Dacht ik tot gisteren dat het allemaal wel meeviel. Nu ga ik echt kapot van de pijn. Zelfs m'n oren voelen of er een infuusnaald in zit.
Gelukkig klopte Jip net ver na kattenetenstijd op de slaapkamerdeur om me even helemaal dood te kroelen. Ging ie met z'n koude neusje over m'n hals wrijven.
Kan je die blog niet overzetten op iets, waar je toestemming geeft aan bepaalde mensen om het wel of niet te kunnen lezen? Volgens mij zijn er zat van dat soort dingen, kan jij gewoon doorgaan, kan niet iedereen zomaar meelezenquote:Op maandag 20 december 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou, op de eerste plaats heb ik m nu echt zelf de huid volgescholden en dat ook aan mijn baas gezegd en die zegt dat ik niet meer op hoef te nemen als hij belt.
Geen idee hoe ie nu verder gaat reageren.
De situatie met mn blog is helaas onomkeerbaar, en daar baal ik vooral van.
Ik zou toch even bellen om het na te vragen. Heb je ook koorts?quote:Op maandag 20 december 2010 11:40 schreef DanseMacabre het volgende:
De verpleegkundige zei dat ik een terugval zou kunnen krijgen en dat dan de pijn rond de vierde en vijfde dag het ergste zou zijn.
Okequote:Op maandag 20 december 2010 11:40 schreef DanseMacabre het volgende:
De verpleegkundige zei dat ik een terugval zou kunnen krijgen en dat dan de pijn rond de vierde en vijfde dag het ergste zou zijn.
Lijkt me ook ja, met een wachtwoord zodat hij alleen met toestemming gelezen kan worden.quote:Op maandag 20 december 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
Kan je die blog niet overzetten op iets, waar je toestemming geeft aan bepaalde mensen om het wel of niet te kunnen lezen? Volgens mij zijn er zat van dat soort dingen, kan jij gewoon doorgaan, kan niet iedereen zomaar meelezen
Nee, heb geen koorts. Voel me verder ook niet ziek, heb alleen veel pijn.quote:Op maandag 20 december 2010 11:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zou toch even bellen om het na te vragen. Heb je ook koorts?
Okequote:Op maandag 20 december 2010 11:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Via een ander forum hoorde ik over Miss Piggy, een maine coon forum. Iemand die daar post heeft een dochter met CF. We leven al een poos mee met haar dochter (20), die sinds kort ook op de wachtlijst staat voor nieuwe longen. Zij vertelde over de blog en de inzameling van Miss Piggy (ze word gesponsord door een bedrijf, voor elke volger van haar Blog krijgt ze 1,50 voor de Stichting ) dus zo ben ik Miss Piggy gaan volgen.
Ik vind dat ik als PR lid niet zomaar dingen aan mag/kan prijzen maar in overleg heb ik deze actie toch in mijn sig gezet.
We hebben op FOK! trouwens ook eens een actie gedaan voor FOK, daar heeft Elies nog heel veel voor gedaanEn daarnaast ken ik persoonlijk ook mensen met CF dus het was geen onbekende ziekte voor mij.
Dat jaquote:Op maandag 20 december 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je die blog niet overzetten op iets, waar je toestemming geeft aan bepaalde mensen om het wel of niet te kunnen lezen? Volgens mij zijn er zat van dat soort dingen, kan jij gewoon doorgaan, kan niet iedereen zomaar meelezen
Nee snap ikquote:Op maandag 20 december 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Naja, mn baas gaat er ook iets aan doen maar dat lost mijn blogprobleem niet op, ik vind dat duizend keer erger dan die vent an sich hoor.
Baaf is naar mn blog aan het kijken.
Dat zijn dan die lui die in KLB mopperen dat iedereen zo langzaam rijdt met dit weer maar dat zij er stoer langsscheurenquote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Zeker als je dan zag hoe zo'n mongool zaterdagnacht gewoon met 50km een rij glibberende auto's die 20 rijden voorbijsjeesd
Weet niet of je het inmiddels al gevonden hadquote:Op maandag 20 december 2010 10:03 schreef senesta het volgende:
Hmm volgens mij is mijn leeuwtje ook wel leuk met kerstmutsWaar kun je het aan de creatieve users vragen eigenlijk, er is toch een apart topic voor? In FEE?
Nou he, dat was idd echt eng..quote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Bizar trouwens hoeveel file er nog staat door geschaarde/gecrashte vrachtwagens. Je zou ze hier haast ook ff verbieden tot het weer wat beter is...
Zeker als je dan zag hoe zo'n mongool zaterdagnacht gewoon met 50km een rij glibberende auto's die 20 rijden voorbijsjeesd
Ik wil wel helpenquote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
T enige wat ik kan doen is zn kop van zn romp gaan rukken
Graagquote:
Ja toen dacht ik ook echt "Dit wordt niks meer"quote:
quote:Op de Van Brienenoordbrug waren gedurende de nacht talloze kleine ongelukken. Auto's verloren hun grip en schoven tegen elkaar aan. Persoonlijke ongevallen deden zich hierbij niet voor.
Sneeuwschuivers kregen het door de hevige sneeuwval niet voor elkaar de Van Brienenoordbrug schoon te houden. Inmiddels is het probleem verholpen en is een deel van de brug weer begaanbaar.
Huh ik dacht dat je vanmiddag pas hoefde?quote:
Je moet vaker drinkenquote:
Vertel maar waar ik de stront door de deur moet gaan drukkenquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vertel maar waar ik de stront door de deur moet gaan drukken
Ik denk dat we ver vóór de Brienenoord al schade hadden gereden als we door waren gegaanquote:Op maandag 20 december 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja toen dacht ik ook echt "Dit wordt niks meer"
Nog dat stuk gelezen over de Brienenoord? Heel veel lui daar schade gereden. Dus het was toch écht wel goed dat we het niet weer zijn gaan proberen
[..]
Je hebt vertrouwen in mequote:Op maandag 20 december 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we ver vóór de Brienenoord al schade hadden gereden als we door waren gegaan
Hij heeft zijn winterjas wel aan hè?quote:
Helaas, een exportfunctie zit er niet op.quote:Op maandag 20 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee snap ikmaar iemand moet hem wel ff duidelijk maken dat hij nu te ver is gegaan natuurlijk. En daar lijkt je baas dan de aangewezen persoon voor. Sowieso om hem ff duidelijk te maken dat hij straks geen advocaat meer heeft die vóór hem werkt, maar misschien wel tégen als hij zo doorgaat.
En yay voor BaafEr is vast wel een mogelijkheid de boel te exporteren (incl gastenboek/comments e.d.), dan ben je het iig ff niet kwijt.
serieus nietquote:Op maandag 20 december 2010 12:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Helaas, een exportfunctie zit er niet op.
Haha nee dat is juist de andere kant opquote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil er iiiiiiiiiiiiiin!
Jij ook al, ik moet woensdag. En waarom kun je dan niet pratenquote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik mag binnenkort ook weer 2x naar de maartenskliniek voor de pijnbestrijding. Dat wordt dus 2x een dag niet kunnen praten.
Hoezo 2x een dag niet kunnen praten?quote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi ziet er ook niet zo goed uit. Hij is ook erg mager en idd een vettere vacht.
Ik mag binnenkort ook weer 2x naar de maartenskliniek voor de pijnbestrijding. Dat wordt dus 2x een dag niet kunnen praten.
Wat moet jij met een rol tape in je nachtkastje?quote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze gaan via mijn nek de zenuwen in mijn arm en hand platleggen. Dat gaat langs mijn stembanden die dan dus ook verdoofd worden. Dan vond ik het engste aangezien slikken dan ook moeilijk gaat.
En volgens mij is Rossi wel happy vanmorgen vroeg was hij weer mijn nachtskastje aan het leeghalen en kwam trots met een rol tape het bed op. Daarna waren mijn voeten de klos.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat moet jij met een rol tape in je nachtkastje?![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Niks spannends dus. Jammer maar helaas.
idd mijn schouder. Wel eerst even gebeld of het wel mocht. Maar het kon geen kwaad het was alleen verdovingsvloeistof. En beter nu dan nog voordat de baby er is.quote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
f_r, is voor je schouder begrijp ik. Dat lijkt me ook wel eng ja, als je niet goed kunt slikken. En niet praten is gewoon lastig.
Moet je de hele dag blijven? Bij mij staat ook dagopname maar in de praktijk was dat liggen op een bed en wachten op je beurt. Ik stond binnen een uur weer buiten. Nu moet ik 's middags dus verwacht dat ik dan wat langer moet wachten.quote:Op maandag 20 december 2010 12:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]Jammer voor Ing, daar gaat haar fantasie...
Ik krijg woensdag een prik in mijn heup, onder echo. Daar moet ik voor naar de dagopname
Ik moet er om half 1 zijn. En na de prik nog minstens een half uur liggen begreep ik uit het boekje. Hopelijk ben ik snel aan de beurt maar dat is altijd afwachten.quote:Op maandag 20 december 2010 12:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Moet je de hele dag blijven? Bij mij staat ook dagopname maar in de praktijk was dat liggen op een bed en wachten op je beurt. Ik stond binnen een uur weer buiten. Nu moet ik 's middags dus verwacht dat ik dan wat langer moet wachten.
Oh helaas, ik spaar al jaren alle postzegels van de zaak voor een oudere man, die is daar zo blij meequote:Op maandag 20 december 2010 13:15 schreef ferrari_rood het volgende:
@allemaal wie krijgt er veel post met gewone postzegels?
Mijn moeder spaart ze nl en wil iemand ze tegen betaling 1x in de zoveel tijd opsturen?
Decemberzegels zijn ook welkom.
Hier is het al de hele ochtend stralende zonquote:Op maandag 20 december 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh mooi weer hier in de pauze, Ynske, als je nog niet weg bent, neem je camera mee, het is zo mooi hier nu met die zon
Ik heb zin in iets hartigs....saucijzenbroodje oidquote:Op maandag 20 december 2010 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik ook, maar ik weet niet wat. Ik heb nog dropjes in de auto maar ja, dan moet ik naar buitenEn ik wil wel naar buiten maar dan aan de andere kant om vogeltjes te fotograferen met een hele stoere lens
Sterkte F_R afscheid nemen komt eigenlijk altijd te vroeg.quote:Op maandag 20 december 2010 10:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wist wel dat het eraan zat te komen maar toch ik ken hem al zolang. De 1e kat die ik als kitten heb mee gemaakt. De 1e kat waar je zo ongeveer alles mee kunt doen.
Maar hij is echt op.
Al ga ik het MAAAAUUUUUWWWWWW MAAAAAUUUUUWWWW toch wel missen.
Oh in jou wel hoor, op zich ging het best goed, maar ik had niet zoveel vertrouwen meer in de rest van de weggebruikers na dat achterlijke busje dat steeds haast IN ons ging rijden en die vrachtwagen die te hard gingquote:Op maandag 20 december 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt vertrouwen in me![]()
Maar nee inderdaadik denk dat we dan echt óf stilgevallen waren ergens, en dan kan je dus leuk wachten tot ze je los komen takelen/duwen, óf idd tegen het een of ander waren aangereden
Vieslapquote:
Naja als jij dat wil hoef je je toch niet te verantwoorden bij haar oude school?quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef senesta het volgende:
Ik heb zo een gesprek op de school van Samara omdat ik haar over wil schrijven op een andere school. Ik heb zo'n zin in dat gesprek
Niet tevreden over deze school?quote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef senesta het volgende:
Ik heb zo een gesprek op de school van Samara omdat ik haar over wil schrijven op een andere school. Ik heb zo'n zin in dat gesprek
Lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb vanaaf ook soep, minestrone, met stokbrood en kruidenboter, ik heb dr nu al zin in
Niet tevreden inderdaad, een hele hoop kleine irritaties en de algehele sfeer op de school.quote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet tevreden over deze school?
Of om topografische redenen?
[..]
Lekker![]()
Hier vanaaf zuurkool uit de oven, lekker makkelijk
Ik zou ze een brief schrijven met wat je dwars zit en waarom je haar weg haalt en klaarquote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Niet tevreden inderdaad, een hele hoop kleine irritaties en de algehele sfeer op de school.
Ik zit met een kind momenteel dat elke ochtend en tussen de middag huilt of buikpijn heeft als ze naar school moet.
Nee maar er schijnt een soort gentlemens agreement te zijn onderling dat je pas mag inschrijven als je in ieder geval een gesprek hebt gehad op de huidige school. Dus nou ja, dat gaan we dan maar doenquote:Op maandag 20 december 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja als jij dat wil hoef je je toch niet te verantwoorden bij haar oude school?
Gewoon weggaan hoor
Oh bah, dat lijkt me zowel voor jou als voor Samara echt heel verdrietigquote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Niet tevreden inderdaad, een hele hoop kleine irritaties en de algehele sfeer op de school.
Ik zit met een kind momenteel dat elke ochtend en tussen de middag huilt of buikpijn heeft als ze naar school moet.
Aardappelschijfjes onderin overschaal, gehakt rullen en er boven op.quote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh hoe maak je dat dan?
Ik heb wel een heerlijke vegetarische zuurkool ovenschotel met brie en blauwe schimmelkaas, maar meer recepten zijn welkom.
Ik ben een hele lading foto's aan het uploaden, sorry
Wat belachelijk zeg...quote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee maar er schijnt een soort gentlemens agreement te zijn onderling dat je pas mag inschrijven als je in ieder geval een gesprek hebt gehad op de huidige school. Dus nou ja, dat gaan we dan maar doen
Die cortico prik krijg begin januari in mijn linkerarm/pols.quote:Op maandag 20 december 2010 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Hopelijk helpt de prik.
Krijg je een cortico? of ook een verdoving?
Oh dat klinkt lekker en simpel, ik zou dr een laagje brie nog over mikken als ik jou wasquote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Aardappelschijfjes onderin overschaal, gehakt rullen en er boven op.
Zuurkool daar weer boven op, dan weer aardappelschijfjes.
Bekertje creme fraiche mengen met ei en wat peper, zout, kruiden erdoor mieteren.
Half uurtje in de oven en klaaaar
Dat is het ook, vooral omdat het overall een heel erg blij kindje is. Is niet leuk om je kind steeds weg te brengen terwijl ze zo verdrietig is, je ziet haar echt onderweg naar school steeds een stukje krimpenquote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah, dat lijkt me zowel voor jou als voor Samara echt heel verdrietig
[..]
Aardappelschijfjes onderin overschaal, gehakt rullen en er boven op.
Zuurkool daar weer boven op, dan weer aardappelschijfjes.
Bekertje creme fraiche mengen met ei en wat peper, zout, kruiden erdoor mieteren.
Half uurtje in de oven en klaaaar
Dat zou idd heel lekker zijn, maar meneer I. lust dat niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat klinkt lekker en simpel, ik zou dr een laagje brie nog over mikken als ik jou was![]()
Heeft ze wel vriendjes en vriendinnetjes dan?quote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is het ook, vooral omdat het overall een heel erg blij kindje is. Is niet leuk om je kind steeds weg te brengen terwijl ze zo verdrietig is, je ziet haar echt onderweg naar school steeds een stukje krimpen
Een onderwijskundig rapport? Waar is dat voor? Voor de nieuwe school?quote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes Senes. Vraag je wel een onderwijskundigrapport?
In welke groep zit Samara nu?
Ja, hoorquote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft ze wel vriendjes en vriendinnetjes dan?
Leuk, hadden ze stoere pakken aan?quote:Op maandag 20 december 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
De honden zijn net niet gelogen door 7 mensen gefotografeerd in minder dan drie kwartier tijd en dan ben ik niet eens toeristisch de stad in geweest
Ontzettend sneu voor haar hoorquote:Op maandag 20 december 2010 14:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, hoor
Veel wonen ook in de buurt.
Ze waren in zebra outfits en chico had nog een kersjesbodywarmer dr over en zn schoenenquote:Op maandag 20 december 2010 14:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk, hadden ze stoere pakken aan?
Dat van de stalker, ik wil hem ook nog wel even een heis verkopen hoor!![]()
Op het werk is het toch anders, dan dat ze met je privé dingen gaan klooien.
Bij Samara twijfelden ze of ze naar groep 3 mocht omdat ze de lettergrepen nog niet zo goed onder de knie hadquote:Op maandag 20 december 2010 14:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ontzettend sneu voor haar hoor![]()
Lagere school hoort vrijheid blijheid te zijn, al vind ik ze tegenwoordig wel veeleisens naar de kinderen toe.
Zo werd mijn beste vriendin laatst op school geroepen voor een gesprek, omdat haar zoontje van 4 nog niet zo goed met de computer om kan gaan![]()
Duh, het is een echt buitenkind, lekker voetballen, fietsen e.d.
Ik vind dat echt belachelijk
Een paar keer in mijn schouder omdat ze uitgingen van een frozen shoulder. Dat was het dus niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Die cortico prik krijg begin januari in mijn linkerarm/pols.
Heb jij die gehad F_R?
Jij en Rewimo alvast sterkte van de week.
Maken we een extra topic...de prikkneuzen van de SC
Dan moet ze idd nog even.quote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Een onderwijskundig rapport? Waar is dat voor? Voor de nieuwe school?
Groep 4
Je denkt bij een druiper aan Baafquote:Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Baaf is mijn held( alweer
).
Gisteren dacht ik nog aan hem trouwens![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je denkt bij een druiper aan Baaf
Neequote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Honger en boodschappen doen = niet slim eigenlijk
Hij blijft toch zo leuk!quote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja![]()
Oh, Chico zn outfit van vandaag![]()
[ afbeelding ]
Oh dat is echt dodelijk ja, ik doe dat elke week eigenlijk, vandaar de lijstjes waar ik niet vanaf mag wijkenquote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Honger en boodschappen doen = niet slim eigenlijk
Die schoenen zijn al bijna gaar verdeuri, dr zijn nieuwe onderweg gelukkig, dat ze maar opschietenquote:Op maandag 20 december 2010 15:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Hij blijft toch zo leuk!![]()
Ingetje, beterschap en voorzichtig maar met die gladheid.
D-M jij ook veel beterschap, misschien kan je vriend vanmiddag zo'n lekkere milkshake bij de Mac halen!![]()
Ja, maar een kind van 4 dat ... ze zijn al zo kort kind.quote:Op maandag 20 december 2010 14:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Bij Samara twijfelden ze of ze naar groep 3 mocht omdat ze de lettergrepen nog niet zo goed onder de knie had
Joey ging naar groep 3 en kon amper zijn naam schrijven.
Dingen veranderen echt zo snel.
Jupquote:Op maandag 20 december 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Needan koop je veel te veel snaaiwerk
quote:Op maandag 20 december 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Als ze naar groep 3 gaan zijn ze toch al 6?
Ja, ik doelde op het jongetje dat Ingetje postte.quote:Op maandag 20 december 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Als ze naar groep 3 gaan zijn ze toch al 6?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |