Ja daar was weer eens gereageerd na een jaarquote:Op zondag 19 december 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed het laatst ook al, toen je weer in je knijnentopique was!
Uhuhquote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow nee hoor. Ze wilde ons bloedjeserieusechtwaar haar versie van ravioli met champignons laten zien.
Mocht ze willenquote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg P....ben jij soms diegene waarmee Yns vanaaf voor het eerst Griekse "les" heeft gehad?
Dat. Nu ga IK janken.quote:
echt welquote:
Hoest met de Fraulein?quote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja daar was weer eens gereageerd na een jaardus ik had maar een kijkje genomen. En jij roddelt toch lief, dus voor jou ben ik niet bang
(en lol @ topictitel, en dubbellol @ snelheid hier nog steeds)
en zag je hoe ze op dr pa sprongquote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat. Nu ga IK janken.![]()
En nummertje 2 staat daar heel sneu alleen te kijken terwijl Eseejjj haar overwinning uitgilt.
Ja?quote:
Tja, veel van de usual suspects nog steeds hier.quote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja daar was weer eens gereageerd na een jaardus ik had maar een kijkje genomen. En jij roddelt toch lief, dus voor jou ben ik niet bang
(en lol @ topictitel, en dubbellol @ snelheid hier nog steeds)
Heel goed! Vandaag de hele dag samen koekjes gebakkenquote:
Inderdaad.quote:
Geen egelbroodjes?quote:Op zondag 19 december 2010 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heel goed! Vandaag de hele dag samen koekjes gebakken
Snickerdoodles?quote:Op zondag 19 december 2010 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heel goed! Vandaag de hele dag samen koekjes gebakken
oh wat waren je vragen?quote:Op zondag 19 december 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, veel van de usual suspects nog steeds hier.![]()
En ik heb nog geen antwoord op mijn vragen.
Zal het doorgeven oh-ohquote:Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen dacht ik neeeeeee dat kan heul nie, tis Ml die doet dat niet![]()
![]()
ouzo, liefdesdrankje en smirnoff applequote:Op zondag 19 december 2010 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oh wat waren je vragen?het gaat hier nog sneller dan vroeger
(kan dat?
)
Ist net klaar?quote:
Je bent uit het ritme.quote:Op zondag 19 december 2010 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oh wat waren je vragen?het gaat hier nog sneller dan vroeger
(kan dat?
)
Dat zijn antwoorden Ynske.quote:Op zondag 19 december 2010 22:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ouzo, liefdesdrankje en smirnoff apple
Goedquote:Op zondag 19 december 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent uit het ritme.![]()
Hoe is het?
Waar woon je?
Hoe is het met de relatie?
Links en rechts zag ik al wat antwoorden.
Mooi!quote:Op zondag 19 december 2010 22:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Goed
Weert
Goed!
Snel antwoordje, want de topics refreshen nu automatisch zie ikik heb stress
Onomnomnom! Wanneer kan ik langs glibberen voor een kop koffie met een koekje?quote:Op zondag 19 december 2010 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nee, geen egelbroodjes, dat was te zielig voor ze![]()
In het algemeen wel. Soms zijn er wat spatjes maar meestal is het laf o laf.quote:Op zondag 19 december 2010 22:48 schreef MrSubtle het volgende:
Maar hoe is het hier verder? Iedereen nog vriendjes?
Leuk! En ook een aantal oude weg zag ik in de OP. Maar ik vind het vooral heel bijzonder dat dit nog steeds zo hard looptquote:Op zondag 19 december 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In het algemeen wel. Soms zijn er wat spatjes maar meestal is het laf o laf.![]()
En er zijn inmiddels weer wat nieuwe vriendjes bij.
mmm lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slaap lekker, maar dat zal wel lukken na die drankjesquote:Op zondag 19 december 2010 22:51 schreef Ynske het volgende:
Lieverds![]()
k ga ff onder de kraan met mn kop
en dan slapen![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 22:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leuk! En ook een aantal oude weg zag ik in de OP. Maar ik vind het vooral heel bijzonder dat dit nog steeds zo hard loopt... over de 1000 zelfs
![]()
Ik ga zo eens lekker naar bedje. Leuk weer even gedag te hebben gezegd hier!
Nicequote:Op zondag 19 december 2010 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trust en tot volgend jaar, denk ik?quote:Op zondag 19 december 2010 22:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leuk! En ook een aantal oude weg zag ik in de OP. Maar ik vind het vooral heel bijzonder dat dit nog steeds zo hard loopt... over de 1000 zelfs
![]()
Ik ga zo eens lekker naar bedje. Leuk weer even gedag te hebben gezegd hier!
Er werd net op tv gezegd dat ze morgen een reguliere spits verwachten, ca. 200 km file, maar dat dat dus toch nog uitzonderlijk is, omdat het kerstvakantie is en er dan normaal géén spits is.quote:Op zondag 19 december 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
Trust Bamba!
Ik ben benieuwd hoe het morgen op de weg is hier. De NS vertrouw ik al helemaal niet, maar autorijden wordt volgens mij ook een uitdaging. Gelukkig hebben een aantal mensen al vakantie, scheelt weer op de weg.
Op mijn traject staat nooit file, maar het is één rechte provinciale weg dus als daar íets gebeurt staat het muurvast.quote:Op zondag 19 december 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Er werd net op tv gezegd dat ze morgen een reguliere spits verwachten, ca. 200 km file, maar dat dat dus toch nog uitzonderlijk is, omdat het kerstvakantie is en er dan normaal géén spits is.
Ik ga morgen in elk geval maar een half uur eerder op om de Smartie uit te graven
Nu tukkie, heb nog wat in te halen
Sluit ik me bij aan!quote:Op zondag 19 december 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
En Tombo heeeeeel veel succes morgen![]()
Jawel heb hem een stuk verderop gezetquote:Op maandag 20 december 2010 07:43 schreef Rewimo het volgende:
Je hebt ingeparkeerd zonder anderen te raken? *schouderklopje* Joh, niet druk over maken, dat zie je wel als je naar huis gaat
In elk geval een goeie smoesquote:Op maandag 20 december 2010 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik heb er ook gewoon geen trek in eigenlijk, tis een ITIL examen. Onwijs saai en ik had er nog niks voor doorgekekenMaar ik mocht 'm verzetten
quote:Op maandag 20 december 2010 09:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben er al een kwartier
Sta alleen heel raar schuin in het parkeervak en de baas moet me tussen de middag als ik naar de beestjes ga maar uit het parkeervak duwen, want ik kom weer niet voor- of achteruit
Mogguh
Jeejquote:Op maandag 20 december 2010 09:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben er al een kwartier
Sta alleen heel raar schuin in het parkeervak en de baas moet me tussen de middag als ik naar de beestjes ga maar uit het parkeervak duwen, want ik kom weer niet voor- of achteruit
Mogguh
moar snowww!!quote:De politie heeft maandagochtend alle snelheidscontroles geschrapt, omdat agenten nodig zijn voor noodhulp aan automobilisten en de doorstroming van het verkeer. Dat heeft een woordvoerder van Het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) tegen De Telegraaf gezegd.
Naast snelheidscontroles, gaan alcohol- en milieucontroles niet door. Ook worden motoragenten in de auto gezet om de ochtendspits in goede banen te leiden. De ANWB verwacht een zware ochtendspits door gladheid.
"Normaal gesproken zijn we in de maandagochtendspits met zeventien eenheden actief, maar nu zullen dat er rond de veertig zijn die op strategische punten in ons land werken", aldus de zegsman.
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Is het normaal dat je sexueel getinte pms krijgt van users die je helemaal niet kent?
Had ik ookquote:Op maandag 20 december 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Is het normaal dat je sexueel getinte pms krijgt van users die je helemaal niet kent?
heerlijkquote:Op maandag 20 december 2010 09:29 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Allemaal een leuk weekend gehad? Ik zag MrSubtle voorbij komen
Hee Yns, lekker geslapen?quote:
2 keer dezelfde ook nog?quote:Op maandag 20 december 2010 09:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Had ik ookGemeld bij een FA, nog geen reactie gehad.
heerlijk, niet wakker gelegen en nietsquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk, niet wakker gelegen en niets
k heb niet gezopenquote:Op maandag 20 december 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik zuip!
Oh-ohquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden hier net een prachtig schouwspel, ze moesten de baas de parkeerplaats opduwen met zn Cadillac
![]()
Maar hij ging daarna wel helemaal zelvers sneeuwschuiven en strooien achter
Ja want daar hebben we normaal gezien de klusjesman voor, maar hijs niet zo lastig daarin, volgens mij vindt hij dat wel leuk, vorige week heeft ie ook al staan sneeuwschuiven.quote:Op maandag 20 december 2010 09:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]wel leuk dat hij dat dan wel doet
OUD FB topic zij is er bang voorquote:Op maandag 20 december 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja want daar hebben we normaal gezien de klusjesman voor, maar hijs niet zo lastig daarin, volgens mij vindt hij dat wel leuk, vorige week heeft ie ook al staan sneeuwschuiven.
Mss ga ik dalijk wel ff een sneeuwpop met m bouwen , we hebben echt de grootste lol al vanochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |