Ja daar was weer eens gereageerd na een jaarquote:Op zondag 19 december 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed het laatst ook al, toen je weer in je knijnentopique was!
Uhuhquote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow nee hoor. Ze wilde ons bloedjeserieusechtwaar haar versie van ravioli met champignons laten zien.
Mocht ze willenquote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg P....ben jij soms diegene waarmee Yns vanaaf voor het eerst Griekse "les" heeft gehad?
Dat. Nu ga IK janken.quote:
echt welquote:
Hoest met de Fraulein?quote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja daar was weer eens gereageerd na een jaardus ik had maar een kijkje genomen. En jij roddelt toch lief, dus voor jou ben ik niet bang
(en lol @ topictitel, en dubbellol @ snelheid hier nog steeds)
en zag je hoe ze op dr pa sprongquote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat. Nu ga IK janken.![]()
En nummertje 2 staat daar heel sneu alleen te kijken terwijl Eseejjj haar overwinning uitgilt.
Ja?quote:
Tja, veel van de usual suspects nog steeds hier.quote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja daar was weer eens gereageerd na een jaardus ik had maar een kijkje genomen. En jij roddelt toch lief, dus voor jou ben ik niet bang
(en lol @ topictitel, en dubbellol @ snelheid hier nog steeds)
Heel goed! Vandaag de hele dag samen koekjes gebakkenquote:
Inderdaad.quote:
Geen egelbroodjes?quote:Op zondag 19 december 2010 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heel goed! Vandaag de hele dag samen koekjes gebakken
Snickerdoodles?quote:Op zondag 19 december 2010 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heel goed! Vandaag de hele dag samen koekjes gebakken
oh wat waren je vragen?quote:Op zondag 19 december 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, veel van de usual suspects nog steeds hier.![]()
En ik heb nog geen antwoord op mijn vragen.
Zal het doorgeven oh-ohquote:Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen dacht ik neeeeeee dat kan heul nie, tis Ml die doet dat niet![]()
![]()
ouzo, liefdesdrankje en smirnoff applequote:Op zondag 19 december 2010 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oh wat waren je vragen?het gaat hier nog sneller dan vroeger
(kan dat?
)
Ist net klaar?quote:
Je bent uit het ritme.quote:Op zondag 19 december 2010 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oh wat waren je vragen?het gaat hier nog sneller dan vroeger
(kan dat?
)
Dat zijn antwoorden Ynske.quote:Op zondag 19 december 2010 22:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ouzo, liefdesdrankje en smirnoff apple
Goedquote:Op zondag 19 december 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent uit het ritme.![]()
Hoe is het?
Waar woon je?
Hoe is het met de relatie?
Links en rechts zag ik al wat antwoorden.
Mooi!quote:Op zondag 19 december 2010 22:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Goed
Weert
Goed!
Snel antwoordje, want de topics refreshen nu automatisch zie ikik heb stress
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |