Het is dat je een vrouw bent, anders...quote:
'Afmaken' wilde ik eerst schrijvenquote:Op zondag 19 december 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dat je een vrouw bent, anders...
nee niet met oud en nieuw , dan ga ik op stap en een dronken tuintegel door de sneeuw... dat gaat niet goed!quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil geen witte kerst en geen witte verjaardag. Oud en nieuw graag wel weer wit, dan houdt het vuurwerk lekker snel op.
Ok, dan helemaal geen sneeuw meer. Kan WheeleE ook normaal boodschappen doenquote:Op zondag 19 december 2010 22:07 schreef tuintegel het volgende:
nee niet met oud en nieuw , dan ga ik op stap en een dronken tuintegel door de sneeuw... dat gaat niet goed!
Je mag blijven slapenquote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil geen witte kerst en geen witte verjaardag. Oud en nieuw graag wel weer wit, dan houdt het vuurwerk lekker snel op.
Wanneer ben jij jarig?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef mschol het volgende:
leuke vergelijkingsfoto's
dit was de situatie vannochtend in de tuin:
[ afbeelding ]
de situatie 2 dagen eerder:
[ afbeelding ]
let op de stenen gans als herkenningspunt
yup, erg bijzonder voor den haag imho... meestal is het na een dagje wel weg....quote:Op zondag 19 december 2010 22:08 schreef Lovechild het volgende:
Mooi, mschol. Op foto twee is het ook al een aardig pak.
De laatste twee winters niet... en dan is de winter officieel nog niet eens begonnen..quote:Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, erg bijzonder voor den haag imho... meestal is het na een dagje wel weg....
Dan snap ik wel dat je geen sneeuw wilt jaquote:
Owh ja!quote:
Ik dacht al, wat hoor ik toch...quote:Op zondag 19 december 2010 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Owh ja!
Ergens in de krochten van m'n hersenen rammelde er iets
Mooooooh?quote:
Rappende negers!quote:
Dat komt binnen nu en 5 minuutjesquote:
afgelopen winter was het inderdaad vrij goed, maar de hoeveelheid sneeuw viel me desondanks nog best mee, het was snel weg en/of was snel een smurrie..quote:Op zondag 19 december 2010 22:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
De laatste twee winters niet... en dan is de winter officieel nog niet eens begonnen..
Ja idd, toen was het vooral ijzig. Nu is het meer sneeuwig. Tis op zich wel leuk, als je vakantie hebt en in principe niets hoeft te doen. Als je echt ergens moet zijn is het vervelendquote:Op zondag 19 december 2010 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
afgelopen winter was het inderdaad vrij goed, maar de hoeveelheid sneeuw viel me desondanks nog best mee, het was snel weg en/of was snel een smurrie..
dat wordt onder de noemer overmacht geschaard, en dat is imho nog terecht ook..quote:Op zondag 19 december 2010 22:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja idd, toen was het vooral ijzig. Nu is het meer sneeuwig. Tis op zich wel leuk, als je vakantie hebt en in principe niets hoeft te doen. Als je echt ergens moet zijn is het vervelend![]()
En natuurlijk is dit wel weer ff puur leedvermaak om de NS enzo. "We zijn helemaal klaar voor de winter"....whoopa 700 defecte treinstellenZou toch eens een werkreis naar Siberië of Rusland maken daaro.
volgens mij wel.quote:Op zondag 19 december 2010 22:29 schreef tuintegel het volgende:
Als je naar Engeland gaat , dat mag toch gewoon met je identiteitskaart?
Dat dus.quote:Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef nectarientje het volgende:
Overmacht prima, maar roep dan niet de godganse tijd dat je winterklaar bent..
Yes, my dearquote:Op zondag 19 december 2010 22:29 schreef tuintegel het volgende:
winterklaar betekent in het geval van de NS: we hebben een werkend nood-rijnet voor onze treinen als we op onze apparatuur kunnen vertrouwen, ik kan me voorstellen dat je er niet vanuit gaat dat door de kou en de sneeuw spontaan 700 toestellen defect gaan (zoals gezegd: vorig jaar was het ook koud en toen zouden de reparatie's gedaan moeten zijn...)quote:Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef nectarientje het volgende:
Overmacht prima, maar roep dan niet de godganse tijd dat je winterklaar bent..
quote:
Dank jullie wel , ik moet ergens in januari of begin februari namelijk naar Engeland ivm mijn werk , maar ik sta er nu pas bij stil dat ik alleen een identiteitskaart hebquote:
vind je het echt leuk, jarig zijn? ik haat mijn verjaardag en het zit er alweer aan te komenquote:
Jupquote:Op zondag 19 december 2010 22:29 schreef tuintegel het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 22:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ok, dan helemaal geen sneeuw meer. Kan WheeleE ook normaal boodschappen doen
Lekker hoor!quote:Op maandag 20 december 2010 07:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja! Ik blijf vandaag thuiswerken. Wat inhoudt dat ik me nog een keer kan omdraaien :-P .
Hoe is het a_a vannacht vergaan eigenlijk?
Fraai is dat jaquote:Op maandag 20 december 2010 08:57 schreef Atreidez het volgende:
MoggeNou, zonder grote problemen met tram 1 op werk gekomen.. Auto staat al 3 dagen stil in de straat met dik pak sneeuw erop, loop ik er vanmorgen langs.. Zie ik voetstappen vanaf me motorkap tot ergens op t dak, dus t wordt een leuke verrassing hoe die onder de sneeuw vandaan komt straks
Beter maak je je auto de volgende keer met iets schoon wat je niet de rest van de dag nog moet dragen.quote:Op maandag 20 december 2010 09:03 schreef Flappekz het volgende:
Ik had en heb er spijt van dat ik gisteren mn auto niet even sneeuwvrij heb gemaakt. Nu moest ik dat vanmorgen vroeg doen....m'n sokken zijn nog steeds nat
Dat is sowieso wel handig jaquote:Op maandag 20 december 2010 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter maak je je auto de volgende keer met iets schoon wat je niet de rest van de dag nog moet dragen.
Helaas heb ik niet de mogelijkheid de auto voor de deur te parkeren....op zes hoog...quote:Op maandag 20 december 2010 09:19 schreef Atreidez het volgende:
Als ie dicht bij de deur staat en je hebt genoeg tijd kan ik een fohn aanraden
ik heb het idee dat er helemaal niet met sneeuwschuivers wordt gewerkt, hele centrum ligt vol met sneeuw...quote:Op maandag 20 december 2010 07:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik zit inmiddels op mn werk in het altijd fraaie Maaslandse
Gemeente Den Haag moet toch echt beter zn best doen op de wegen, want pas in het Westland had ik door dat de wegen van asfalt gemaakt zijn
Ik heb vanmorgen zowaar een sneeuwschuiver zien rijden op de Escamplaan. Hij had alleen z'n schuiver omhoogquote:Op maandag 20 december 2010 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het idee dat er helemaal niet met sneeuwschuivers wordt gewerkt, hele centrum ligt vol met sneeuw...
die sneeuw is wel funest voor onze straat: die ligt nu helemaal open (rioolwerkzaam heden gehad, ze waren bezig met dichtmaken.) en het ziet er niet naar uit dat ze de laatste stenen nog voor nieuwjaar gaan leggen
Bij mij was het andersom... zodra ik de grens van DH passeerde zag ik dat er toch nog sneeuw, ijs en prut op de weg lag. Schijnt nogal een probleem te zijn om dat op te ruimen?quote:Op maandag 20 december 2010 07:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik zit inmiddels op mn werk in het altijd fraaie Maaslandse
Gemeente Den Haag moet toch echt beter zn best doen op de wegen, want pas in het Westland had ik door dat de wegen van asfalt gemaakt zijn
Vol gas naar het Westland om daar wel te ruimenquote:Op maandag 20 december 2010 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen zowaar een sneeuwschuiver zien rijden op de Escamplaan. Hij had alleen z'n schuiver omhoog
en toen je eenmaal reed stond je in de file?quote:Op maandag 20 december 2010 10:34 schreef WheeleE het volgende:
Toch nog naar kantoor gegaan. Toen ik opstond om half 8 was het volgens het filenieuws toch wel aardig te doen, dus ik heb een poging gewaagd. Toen ik eenmaal mijn auto in was gekomen was het wel goed te doen
.
En is je baas daar blij mee?quote:Op maandag 20 december 2010 12:09 schreef GotC het volgende:
Ik heb ook maar besloten vandaag thuis te werken.
Ah mooi, dat stond er idd maar te staan... Gelukkig was t gekoeld, dus stinken deed t nog nietquote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoor van meer mensen dat in het Westland echt goed gestrooid/geruimd wordt terwijl het hier in Den Haag echt om te janken is, vooral in Scheveningen is het echt heel fijn :S Het huisvuil wat hier al sinds vrijdagochtend stond is tenminste nu wel opgehaald.....en op een grote hoop op de Jacob Pronkstraat gemieterd voor de grote vuilniswagen.
Klinkt als een mooi artikel voor Jill de razende reporter.quote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoor van meer mensen dat in het Westland echt goed gestrooid/geruimd wordt terwijl het hier in Den Haag echt om te janken is, vooral in Scheveningen is het echt heel fijn :S Het huisvuil wat hier al sinds vrijdagochtend stond is tenminste nu wel opgehaald.....en op een grote hoop op de Jacob Pronkstraat gemieterd voor de grote vuilniswagen.
quote:Op maandag 20 december 2010 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
Je bent blij...
Ze gaan een borstvergroting doen?
En 't één na laatste?quote:Op maandag 20 december 2010 13:15 schreef GotC het volgende:
Dat is wel t laatste wat ik zou willen.
Dingetje (oftewel: pre-auriculaire fistel) weghalen bij m'n oor. Maar dat moet op de poliklinische operatie kamerquote:Op maandag 20 december 2010 14:05 schreef nectarientje het volgende:
huh? Wat gaan ze dan nu doen GotC?
Nee nieteens! Vrijwel geen file gehad, het reed met een gangetje van 80 wel redelijk door. Met utizondering van de waaghalzen die met 120 over de spitsstrook scheurden.quote:Op maandag 20 december 2010 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
en toen je eenmaal reed stond je in de file?
quote:Op maandag 20 december 2010 14:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee nieteens! Vrijwel geen file gehad, het reed met een gangetje van 80 wel redelijk door. Met utizondering van de waaghalzen idioten die met 120 over de spitsstrook scheurden.
Stuur anders even per pm door aan forum@fok.nl zodat die user er over aangesproken kan wordenquote:Op maandag 20 december 2010 15:18 schreef nectarientje het volgende:
Zijn er hier meer mensen die via PM gevraagd wordt naar hun gebruik van de sex-swing?
Is al gebandquote:Op maandag 20 december 2010 15:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Stuur anders even per pm door aan forum@fok.nl zodat die user er over aangesproken kan worden
Nee maar ik weet niet of ik blij moet zijn of teleurgesteld dat ik word buitengeslotenquote:Op maandag 20 december 2010 15:18 schreef nectarientje het volgende:
Zijn er hier meer mensen die via PM gevraagd wordt naar hun gebruik van de sex-swing?
Liever hardlopen dan kansloos binnen zittenquote:Op maandag 20 december 2010 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zag het en dacht; 'die spoort niet '
Dat ben ik dan weer met je eens... nog twintig minuten, dan mag ik weer naar buitenquote:Op maandag 20 december 2010 16:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Liever hardlopen dan kansloos binnen zitten
Nog geen nieuwe baan nee??quote:Op maandag 20 december 2010 16:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Liever hardlopen dan kansloos binnen zitten
Neuh. Officieel ben ik ook nog tot 1 januari in dienst bij t ziekenhuis. Maar kan niet zeggen dat het allemaal soepel verlooptquote:
vervelend he!quote:Op maandag 20 december 2010 17:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Neuh. Officieel ben ik ook nog tot 1 januari in dienst bij t ziekenhuis. Maar kan niet zeggen dat het allemaal soepel verloopt
Ik ben gek op in het ziekenhuis werken!quote:Op maandag 20 december 2010 17:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vervelend he!
En toch jammer dat je weggaat/moet..
geen ander ziekenhuis waar je zou kunnen beginnen??
Oh jee en de avond is nog maar amper begonnenquote:Op maandag 20 december 2010 18:22 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb slechts 1 woord voor deze avond:
PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Waar blijft die foto???quote:Op maandag 20 december 2010 18:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh jee en de avond is nog maar amper begonnen
Hoorde dat t morgen gaat sneeuwenquote:Op maandag 20 december 2010 19:03 schreef tuintegel het volgende:
oeh ik was helemaal vergeten dat er vrijdag wat vriendinnen hier zouden gourmetten ! ik mag mijn woonkamer wel opruimen en meer boodschappen halen ! donderdag ging het dooien he?
sssst ik ben vandaag op de terugweg bijna de laakkade ingeglipt bij de bocht van het Leeghwaterplein de Neherkade opquote:
Nee niet gemistquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Waar blijft die foto???![]()
of heb ik em gemist in het vorige topique??
hehehe.. maar jij hebt de beste prijs gewonnen!!quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef Lovechild het volgende:
En dan nog even wat ik eigenlijk kwam doen: even over mijn wekelijkse weegmoment posten. Toen ik 11 weken geleden startte, moesten we allemaal opschrijven wat we dachten vandaag, de maandag voor de kerst dus, te zijn afgevallen. Ik hield het safe en schreef 5 kilo. Het werden er uiteindelijk 9,5!!!![]()
M'n schoonzusje weegt overigens precies wat ze toen had opgeschreven, dus die kreeg een kookboek. De bofkont.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef Lovechild het volgende:
En dan nog even wat ik eigenlijk kwam doen: even over mijn wekelijkse weegmoment posten. Toen ik 11 weken geleden startte, moesten we allemaal opschrijven wat we dachten vandaag, de maandag voor de kerst dus, te zijn afgevallen. Ik hield het safe en schreef 5 kilo. Het werden er uiteindelijk 9,5!!!![]()
M'n schoonzusje weegt overigens precies wat ze toen had opgeschreven, dus die kreeg een kookboek. De bofkont.
Ik samen met jouquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:13 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik samen met jouVolgende keer toch me sneeuwschuivers maar weer aan..
Heb t wel weer gehaald, redelijk op tijd.. iig als eerste van de afdelingIs weer zooitje met OV lees ik van collega's in de mail, en eentje zit in een tram 1 vast bij de bierkade, komen t bruggetje niet over
Die van mij deed daar ook al moeilijk, maar kennelijk zat ik in de laatste die t wel haalde.
Verstandig. Wat een drama zeg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:22 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben ook maar weer thuis begonnen.. 4 bussen overvol voorbij laten gaan en toen een telefoontje dat er door wisselstoring minder treinen gaan. Ik ben best een beetje gesjeesd soms maar blauwbekken op een station is nog altijd geen hobby. Probeer het straks nog wel een keer, hoewel ik ook genoeg stof heb om me thuis te vermaken.
Toen Air vanmorgen bij het perron aankwam was het spoor nog maagdelijk wit. Er is geen tram langsgekomen dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:24 schreef nectarientje het volgende:
En Mel, er stond hier bij 'mijn' halte een tram best heel lang met alarmlichten aan.. Denk dat je daarom geen tram had
Ja die stond ook bij monnickendampleinquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:24 schreef nectarientje het volgende:
En Mel, er stond hier bij 'mijn' halte een tram best heel lang met alarmlichten aan.. Denk dat je daarom geen tram had
Wil jij dan je oor af laten hakken in het ziekenhuis voor ons?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:40 schreef nectarientje het volgende:
als je nou echt in de problemen dreigt te komen, laat het even weten. Ik ben thuis.
Dat zou wel top zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:43 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben officieel wel aan het werk hemaar of ik nou met een laptop hier zit of even een uurtje aan jullie tafel maakt dan ook niet uit. Dus ik kan best even wachten op een monteur als de beste man laat is.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef Lovechild het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:46 schreef nectarientje het volgende:
Of er nog een beetje Tempo inzit?
LOLquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:54 schreef Flappekz het volgende:
Tempo? Tempus! Aan een rijschool heb ik helemaal nix he?
Het nare is.... hij kon dus vanaf 8 uur al komen. En toen ik rond kwart voor 9 ff naar buiten keek, zag ik zo'n tempus-autootje de straat uit crossen.quote:
Waarom dan niet direct gebeld?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:00 schreef Flappekz het volgende:
Het nare is.... hij kon dus vanaf 8 uur al komen. En toen ik rond kwart voor 9 ff naar buiten keek, zag ik zo'n tempus-autootje de straat uit crossen.
Dat + het feit dat onze bel hier boven niet altijd lekker werkt.............
Omdat hun telefoonpoppetjes pas vanaf 10 uur werkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarom dan niet direct gebeld?
ik denk dat ik telefoon poppetje ga worden bij tempeauquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Omdat hun telefoonpoppetjes pas vanaf 10 uur werken
GotC??quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef nectarientje het volgende:
Geloof dat ik dat ook wel wat vind ja
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
GotC??
iets voor jou??
Misschien dat ze je HIER kunnen helpen
quote:
Volgens mij kreeg ik vorig jaar ook al zoiets. Ligt nu onderin een la...vrees ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:11 schreef Atreidez het volgende:
Zorg wel dat je je gratis co2 melder krijgt flap
Gaat een lekker geloei worden dan met met een CO2 meterquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:11 schreef Atreidez het volgende:
Zorg wel dat je je gratis co2 melder krijgt flap
CU2-meterquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gaat een lekker geloei worden dan met met een CO2 meter
Telkens als jullie elkaar tegenkomen op de gang:quote:
Net zoals in het westland:quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Telkens als jullie elkaar tegenkomen op de gang:
Die kunnen best leuk zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:20 schreef nectarientje het volgende:
Tijdens mijn studententijd heb ik bij de Intertoys gewerkt en daar verkochten we een grote vis die je dan aan de muur kon hangen en telkens als je er dan langs liep, begon hij een liedje te zingenEcht, je schrok je de schompes als je er niet op bedacht was.. Kom nu nog wel eens bij cliënten die er nog een hebben..
Dat is echt meer dan netjesquote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef Lovechild het volgende:
Streep door wat niet van toepassing isquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:35 schreef WheeleE het volgende:
Ik zit muirvast in de prut als ik van mn auto naar mn huis wil/ga/moet/kijk/rol/denk/ga. Even wachten t mn bezoek er aan komt dan maar.
Nou, ik sit dus nu letterlijk vòòr mnnieuwe huisn de auto. Ik heb daar straks een afspraakmet iemand van de woningbouw. Maar ikk kom dus met mn stoel niet van mn auto weg. Er is echtiks geveegd op de stoepen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Streep door wat niet van toepassing is
Ik heb nog geen tram 3 voorbij zien/horen komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Accu vanmorgen leegHad ik gister nog zo goed alle sneeuw om de auto heen weggeschept om goed weg te komen, start mijn auto niet
Gelukkig wilde de buurman helpen met startkabels dus ben maar even gaan rijden om op te laden. Straks maar eens kijken of het nog nut heeft om te komen werken
Ergens ben ik wel blijquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tram 3 voorbij zien/horen komen
tram 3 zal toch wel rijdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tram 3 voorbij zien/horen komen
WAS een belangrijke lijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
tram 3 zal toch wel rijden
is best een belangrijk lijntje voor htm
Ja lijn 11 rijdt voorlopig niet ivm een grote scheur in de kadewandquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:13 schreef Atreidez het volgende:
AA, heb jij details over lijn 11? Ik hoorde mensen bij de halte zeggen dat die de hele week niet meer rijdt vanwege een groot defect ergens aan de lijn
Bus 12 ter vervanging van tram 12 als je richting HS moet. Wat RR doet weet ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:23 schreef nectarientje het volgende:
damn.. gaat nog leuk worden dan om op t station te komen
Lucky you.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:02 schreef tuintegel het volgende:
Whoohoo ik mag vandaag en morgen twee uurtjes eerder naar huis . Dat het qua reistijd weer teniet word gedaan wil ik niet aan denken
Ik ben blij dat jij hier post. Informatievoorziening van de HTM is echt bedroevend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bus 12 ter vervanging van tram 12 als je richting HS moet. Wat RR doet weet ik nog steeds niet
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij hier post. Informatievoorziening van de HTM is echt bedroevend.
Was gisteren wel een briljant gezicht...hele zooi trams bij de keerlus. Vind het trouwens wel raar dat ze niet 1 tram een btje heen en weer laten rijden om het spoor vrij te houden van sneeuw....maar geloof niet dat ze denken 1 dezer dagen nog te gaan rijden met 11.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:44 schreef Atreidez het volgende:
Thanks, lees t hier ook net
http://www.regio15.nl/act(...)orlopig-geen-tram-11
was? gezien de drukte op de lijn en de route van de lijn lijkt me dat sterk..quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
WAS een belangrijke lijntoen de GTL er reed en ze nog langs prins hendrikplein reden was het de toplijn, nu is lijn 4 de belangrijkste lijn
Vertel dat tegen de mensen die vanmorgen konden gaan lopenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
was? gezien de drukte op de lijn en de route van de lijn lijkt me dat sterk..
tram 17 rijdt dat laatste stuk over dat plein maar die gaat er bij het eerste vlokje sneeuw al uit...
dus zo belangrijk zal dat plein (en dat stuk route) niet zijn...
ik had het overigens niet over de belangrijkste maar een belangrijke lijn
daarnaast heeft de route van RR3 (iig in den haag) erg weinig wissels wat het een heel erg relaxte lijn qua onderhoud maakt tijdens dit soort weer, lijkt mij
WTF?quote:Tram 11: Station Hollands Spoor Scheveningen Haven
Tram 11 is tijdelijk opgeheven, ter gevolgen van het slaan van een damwand
Het gaat mij om het gruwelijke taalgebruikquote:
oh, ik ben al blij met de info, zelfs al zouden ze het fonetisch opschrijvenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:48 schreef MissMSX het volgende:
Het gaat mij om het gruwelijke taalgebruik
Zie hoe laag je standaards wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh, ik ben al blij met de info, zelfs al zouden ze het fonetisch opschrijven
Dat ziet er beschaaft uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:00 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Is weer klaar!
3 hechtingen en het spul uit m'n oor is op kweek gezet voor de zekerheid
quote:
ik las " m'n oor is op kweek gezet "quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:00 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Is weer klaar!
3 hechtingen en het spul uit m'n oor is op kweek gezet voor de zekerheid
quote:
Ik ben blij dat ik niet alleen verloederquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:14 schreef MissMSX het volgende:
Dat ziet er beschaaft uit
Doet het pijn?
I blame the autocorrectquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet alleen verloeder
Ja, preciesquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
http://damnyouautocorrect.com
Neuh, de verdoving werkt nogquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ziet er beschaaft uit
Doet het pijn?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:21 schreef nectarientje het volgende:
jij bent de laatste dagen ook echt alleen maar stoned of dronken he
ik heb nog een volle tank, gister getanktquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef Flappekz het volgende:
Benzine in Zuid-Holland is bijna op, schijnt
Moet het niet nog drie maanden van dit weer blijven ... anders moet ik erg lang doen met 1 tankquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik heb nog een volle tank, gister getankt
mijn vervoer loopt op elektriciteitquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef Flappekz het volgende:
Zeker!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:40 schreef nectarientje het volgende:
Briljant! Goed verjaardagscadeau voor m'n broertje
hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef Flappekz het volgende:
Volgens mij wordt deze bijgehouden door Armageddon, ook een FOK!ker. Ik geloof dat hij 'm wel eens heeft aangeboden aan de HTM, maar nooit een reactie gehad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef Jill-RMC het volgende:
HTM info linkje voor Twitter.....weet niet wie er om vroeg maar tadaaa:
http://twitter.com/HTMinfo
Diegene die dat beheerd was ook al aan het bitchen afgelopen week dat ie geen enkele vorm van informatie krijgt van de HTM. Vreemd genoeg is het wel de link met de beste actuele informatieZou toch eens lief gaan doen tegen die gast als ik de HTM was.
Is toch eigenlijk belachelijk. Als ik de HTM was zou ik ontzettend blij zijn als iemand de tijd neemt om die informatie te delen en actueel te houden, hoeven ze het zelf niet te doen etc. Maar goed wij reizigers schijnen ook alleen maar 'te zeuren' volgens de woordvoerder (scoor je ook bonuspunten mee met zo'n uitspraak).quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij wordt deze bijgehouden door Armageddon, ook een FOK!ker. Ik geloof dat hij 'm wel eens heeft aangeboden aan de HTM, maar nooit een reactie gehad.
Toch niet zo'n gek idee dan om het openbaar vervoer in Den Haag Europees aan te besteden. Als we toch alleen maar zeuren, kun je ook maar beter zo snel mogelijk van al die zeikklanten af zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Is toch eigenlijk belachelijk. Als ik de HTM was zou ik ontzettend blij zijn als iemand de tijd neemt om die informatie te delen en actueel te houden, hoeven ze het zelf niet te doen etc. Maar goed wij reizigers schijnen ook alleen maar 'te zeuren' volgens de woordvoerder (scoor je ook bonuspunten mee met zo'n uitspraak).
Seriously?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk belachelijk. Als ik de HTM was zou ik ontzettend blij zijn als iemand de tijd neemt om die informatie te delen en actueel te houden, hoeven ze het zelf niet te doen etc. Maar goed wij reizigers schijnen ook alleen maar 'te zeuren' volgens de woordvoerder (scoor je ook bonuspunten mee met zo'n uitspraak).
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:21 schreef nectarientje het volgende:
Ik zeur en verloeder, wat een schitterende dag is dit.
Vertoon ook nog eens CV-ontwijkend gedrag.. Tijd voor een wijntje
Goed voor de cv-inspiratiequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:21 schreef nectarientje het volgende:
Ik zeur en verloeder, wat een schitterende dag is dit.
Vertoon ook nog eens CV-ontwijkend gedrag.. Tijd voor een wijntje
Ah die!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
<object classid='clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000' width='538' height='337'><param name='movie' value='player.swf'><param name='allowfullscreen' value='true'><param name='allowscriptaccess' value='always'><param name='wmode' value='transparent'><param name='flashvars' value='file=http://media.omroepwest.nl/windows/audio//2010/Copy of 122010 Flard HTM over zeuren - MV.mp3'><embed type='application/x-shockwave-flash' src='http://www.westonline.nl/swf/player.swf' width='538' height='337' allowscriptaccess='always' allowfullscreen='true' wmode='transparent' flashvars='file=http://media.omroepwest.nl/windows/audio//2010/Copy of 122010 Flard HTM over zeuren - MV.mp3&image=/images/flash_audioplayerbg.jpg' /></object>
Vond m te mooi om te laten gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Had m al ge-editDenk doe m ff embedden, maar dat werkt nie.
Het wijntje smaakt goedquote:
een met de het gedeelte Sterf TNT , hier hetzelfde...quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Oh trouwens nog even een 'Sterf TNT!'. Vond dat we afgelopen week verdacht weinig post kregen, hield t in de gaten omdat ik enkele belangrijke dingen verwachtte (van mn huis). Maar we kregen alleen wat flyers en dingen bezorgd door Sandd. Vandaag echt n mega stapel post, waaronder een hele zooi brieven met datumstempel 13-12. Lekker op tijd TNT!![]()
he? hier pas voor 1 april toch ? geen idee eigenlijk ook meer ... ik doe het pas zodra ik mijn aangifte formulier krijg:Pquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik doe morgen mijn belastingpapieren de deur uit ... die moeten per 1 januari binnen zijn. Hopen dat ze opschieten
Is over 2009quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
he? hier pas voor 1 april toch ? geen idee eigenlijk ook meer ... ik doe het pas zodra ik mijn aangifte formulier krijg:P
Heb er vandaag een aantal gehad als Kerstpakket. Dat en een fles Cavaquote:
Bij de Hema is altijd wel iets te vinden , al zijn het maar de broodjes rookworstquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb er vandaag een aantal gehad als Kerstpakket. Dat en een fles Cava
Mijn moeder kreeg alleen een Hema giftcard....ze wilde ruilen
Ja!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:05 schreef Lovechild het volgende:
Oooh ik vond al dat de kerstkaarten zo verdomd langzaam binnendruppelen dit jaar...
Trouwens, GotC; heb je al gezien dat Jillz speciaal voor de feestdagen in een grote fles zit?
kut htm?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
KUT HTM
en nu rondneuzen op FOK! en dan slapen
Oja en iedereen STEMMEN
Op wie dan ookzolang ik maar 3 keer op rij win
Ben je met elke bus en tram meegereden gisterquote:Op woensdag 22 december 2010 01:49 schreef mschol het volgende:
[..]
kut htm?
vanavond naar bios geweest en alles reed behoorlijk op tijd
Nou ja, ik ben blij dat ik vandaag lekker binnen kan blijvenquote:Er is een tram ontspoord Uitenhagestraat/Monstersestraat Den Haag.
Wazzup?quote:Op woensdag 22 december 2010 08:16 schreef tuintegel het volgende:
ik ben niet blij dat ik niet binnen kan blijven.. Niet vanwege de sneeuw maar vanwege mijn buikpijn.
Ik heb werkelijk geen idee... Maar het doet steeds meer pijn , maar ik heb een afspraak met de dokter morgen .quote:
Doet t pijn als je linksonder op je buik drukt? Als je staat, kan je dan je linkerknie optrekken zonder pijn? Als je op de eerste ja en de tweede nee hebt kan het je blindedarm zijn en zou ik niet op een dokter van morgen wachten.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:52 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee... Maar het doet steeds meer pijn , maar ik heb een afspraak met de dokter morgen .
Mijn blindedarm is er al uitquote:Op woensdag 22 december 2010 09:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Doet t pijn als je linksonder op je buik drukt? Als je staat, kan je dan je linkerknie optrekken zonder pijn? Als je op de eerste ja en de tweede nee hebt kan het je blindedarm zijn en zou ik niet op een dokter van morgen wachten.
Beterschap
Verstandigquote:Op woensdag 22 december 2010 08:52 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee... Maar het doet steeds meer pijn , maar ik heb een afspraak met de dokter morgen .
Strippenkaart kopen? Doe je niet zwartrijden zoals iedereenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:47 schreef Atreidez het volgende:
MoggeDe strippenkaarten waren op bij de BP, dus toch maar in de auto gesprongen vanmorgen.. Grootste uitdaging bleek de vesting van sneeuw om mijn auto heen te zijn, daarna ging het op zich wel voorspoedig
Doet me denken aan de goede oude tijd met strippenkaarten en kantoorplakbandquote:Op woensdag 22 december 2010 10:44 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben netjes opgevoedDus ik rij nooit zwart... In het uiterste geval wil ik een hele lichte stempel wel een beetje weggummen om de strip nog een keer te gebruiken, maar verder als dat ga ik niet
Yep! Wel wat gebloed over de nacht, maargoedquote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Beterschapjes TT![]()
GotC zit je oor er nog aan?
[..]
Strippenkaart kopen? Doe je niet zwartrijden zoals iedereenZe slopen zelfs de kaartjes automaten in de RR om geen kaartje te hoeven kopen en weten dat als er controle instapt ze geen boete krijgen dan
Die zijn natuurlijk vastgevroren nu..quote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Yep! Wel wat gebloed over de nacht, maargoed
TT..rustig aan meid! Beterschap
@Flap: Die 2 koeien van vannacht @ SR staan er weer/nog steeds!
Ze hebben zelfs hun kalfjes meegenomen nu.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk vastgevroren nu..
Ga je aankleden danquote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb het zooooooooooooooooooo gruwelijk koud
Mede!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb het zooooooooooooooooooo gruwelijk koud
ssssst.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef CaLeX het volgende:
Flap betaald bij jullie de stroomrekening?
Want dan was het vast niet zo mysterieus
Wat lief!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zoals beloofd:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010
Logisch, ze is de enige vrouw van ons 3enquote:Op woensdag 22 december 2010 12:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Soms he,..heel soms .. kán ik lief zijn
Een wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef nectarientje het volgende:
Mag ik een jompeltje van iemand? Ik ben naar de fysio geweest,heb opgeruimd en wasjes gedraaid en ik ben naar de sportschool geweest
quote:
Drie jompels krijg je van mequote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef nectarientje het volgende:
Mag ik een jompeltje van iemand? Ik ben naar de fysio geweest,heb opgeruimd en wasjes gedraaid en ik ben naar de sportschool geweest
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef nectarientje het volgende:
Echt? Hij stond nog gewoon op de boodschappenlijst hierquote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kom straks nog even zwaaien. Ga op de terugweg uit de stad even langs de dierenarts voer halen. Stom, zag Air er maandag mee lopen en dacht ergens nog wel 'dat is handig' maar verder kwam ik niet
3 uur! Wat voor een turboprogramma is het?!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef MissMSX het volgende:
Hier staat was nr. 2 al aan. 'Al', want één was duurt drie uur
Jij bent zelfs met lege handen altijd welkomquote:Op woensdag 22 december 2010 12:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
3 uur! Wat voor een turboprogramma is het?!
Oh, als ik houtvuller meeneem en een vlekverwijderaar die ik gratisch kreeg (handig voor de trui wellicht), mag ik dan ook even aanbellen om dat te droppen?
Bang dat ze niet rijden?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:57 schreef Lovechild het volgende:Necta!!!
![]()
Moet straks met het spul naar de tandarts en ben nog steeds in twijfel zal gaan of met de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |