Het is dat je een vrouw bent, anders...quote:
'Afmaken' wilde ik eerst schrijvenquote:Op zondag 19 december 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dat je een vrouw bent, anders...
nee niet met oud en nieuw , dan ga ik op stap en een dronken tuintegel door de sneeuw... dat gaat niet goed!quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil geen witte kerst en geen witte verjaardag. Oud en nieuw graag wel weer wit, dan houdt het vuurwerk lekker snel op.
Ok, dan helemaal geen sneeuw meer. Kan WheeleE ook normaal boodschappen doenquote:Op zondag 19 december 2010 22:07 schreef tuintegel het volgende:
nee niet met oud en nieuw , dan ga ik op stap en een dronken tuintegel door de sneeuw... dat gaat niet goed!
Je mag blijven slapenquote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil geen witte kerst en geen witte verjaardag. Oud en nieuw graag wel weer wit, dan houdt het vuurwerk lekker snel op.
Wanneer ben jij jarig?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef mschol het volgende:
leuke vergelijkingsfoto's
dit was de situatie vannochtend in de tuin:
[ afbeelding ]
de situatie 2 dagen eerder:
[ afbeelding ]
let op de stenen gans als herkenningspunt
yup, erg bijzonder voor den haag imho... meestal is het na een dagje wel weg....quote:Op zondag 19 december 2010 22:08 schreef Lovechild het volgende:
Mooi, mschol. Op foto twee is het ook al een aardig pak.
De laatste twee winters niet... en dan is de winter officieel nog niet eens begonnen..quote:Op zondag 19 december 2010 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, erg bijzonder voor den haag imho... meestal is het na een dagje wel weg....
Dan snap ik wel dat je geen sneeuw wilt jaquote:
Owh ja!quote:
Ik dacht al, wat hoor ik toch...quote:Op zondag 19 december 2010 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Owh ja!
Ergens in de krochten van m'n hersenen rammelde er iets
Mooooooh?quote:
Rappende negers!quote:
Dat komt binnen nu en 5 minuutjesquote:
afgelopen winter was het inderdaad vrij goed, maar de hoeveelheid sneeuw viel me desondanks nog best mee, het was snel weg en/of was snel een smurrie..quote:Op zondag 19 december 2010 22:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
De laatste twee winters niet... en dan is de winter officieel nog niet eens begonnen..
Ja idd, toen was het vooral ijzig. Nu is het meer sneeuwig. Tis op zich wel leuk, als je vakantie hebt en in principe niets hoeft te doen. Als je echt ergens moet zijn is het vervelendquote:Op zondag 19 december 2010 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
afgelopen winter was het inderdaad vrij goed, maar de hoeveelheid sneeuw viel me desondanks nog best mee, het was snel weg en/of was snel een smurrie..
dat wordt onder de noemer overmacht geschaard, en dat is imho nog terecht ook..quote:Op zondag 19 december 2010 22:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja idd, toen was het vooral ijzig. Nu is het meer sneeuwig. Tis op zich wel leuk, als je vakantie hebt en in principe niets hoeft te doen. Als je echt ergens moet zijn is het vervelend![]()
En natuurlijk is dit wel weer ff puur leedvermaak om de NS enzo. "We zijn helemaal klaar voor de winter"....whoopa 700 defecte treinstellenZou toch eens een werkreis naar Siberië of Rusland maken daaro.
volgens mij wel.quote:Op zondag 19 december 2010 22:29 schreef tuintegel het volgende:
Als je naar Engeland gaat , dat mag toch gewoon met je identiteitskaart?
Dat dus.quote:Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef nectarientje het volgende:
Overmacht prima, maar roep dan niet de godganse tijd dat je winterklaar bent..
Yes, my dearquote:Op zondag 19 december 2010 22:29 schreef tuintegel het volgende:
winterklaar betekent in het geval van de NS: we hebben een werkend nood-rijnet voor onze treinen als we op onze apparatuur kunnen vertrouwen, ik kan me voorstellen dat je er niet vanuit gaat dat door de kou en de sneeuw spontaan 700 toestellen defect gaan (zoals gezegd: vorig jaar was het ook koud en toen zouden de reparatie's gedaan moeten zijn...)quote:Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef nectarientje het volgende:
Overmacht prima, maar roep dan niet de godganse tijd dat je winterklaar bent..
quote:
Dank jullie wel , ik moet ergens in januari of begin februari namelijk naar Engeland ivm mijn werk , maar ik sta er nu pas bij stil dat ik alleen een identiteitskaart hebquote:
vind je het echt leuk, jarig zijn? ik haat mijn verjaardag en het zit er alweer aan te komenquote:
Jupquote:Op zondag 19 december 2010 22:29 schreef tuintegel het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 22:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ok, dan helemaal geen sneeuw meer. Kan WheeleE ook normaal boodschappen doen
Lekker hoor!quote:Op maandag 20 december 2010 07:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja! Ik blijf vandaag thuiswerken. Wat inhoudt dat ik me nog een keer kan omdraaien :-P .
Hoe is het a_a vannacht vergaan eigenlijk?
Fraai is dat jaquote:Op maandag 20 december 2010 08:57 schreef Atreidez het volgende:
MoggeNou, zonder grote problemen met tram 1 op werk gekomen.. Auto staat al 3 dagen stil in de straat met dik pak sneeuw erop, loop ik er vanmorgen langs.. Zie ik voetstappen vanaf me motorkap tot ergens op t dak, dus t wordt een leuke verrassing hoe die onder de sneeuw vandaan komt straks
Beter maak je je auto de volgende keer met iets schoon wat je niet de rest van de dag nog moet dragen.quote:Op maandag 20 december 2010 09:03 schreef Flappekz het volgende:
Ik had en heb er spijt van dat ik gisteren mn auto niet even sneeuwvrij heb gemaakt. Nu moest ik dat vanmorgen vroeg doen....m'n sokken zijn nog steeds nat
Dat is sowieso wel handig jaquote:Op maandag 20 december 2010 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter maak je je auto de volgende keer met iets schoon wat je niet de rest van de dag nog moet dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |