Het probleem is meer dat er lucht naar binnen gezogen wordt om de electronica te koelen. Alleen met de lucht die naar binnen gezogen wordt wordt er ook (stuif)sneeuw meegezogen. Deze sneeuw vormt het probleem. En de sneeuwfilters lijken dus niet goed te werken.quote:Op maandag 20 december 2010 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat die testen daar aardig incompleet zijn. Sneeuw kan toch aardig ontwrichtend werken voor electronica. Zeker als die steeds vaker op het dak wordt gemonteerd.
Maar het is en blijft toch vd gekke dat wij in NL elk jaar maar toelaten dat bij het minste geringste alles gelijk ontregelt wordt en die bedrijven die daarvoor verantwoordelijk zijn ermee wegkomen en op de koop toe onder het mom van wij kunnen niet anders de kosten voor de burger weer omhoog gooien?quote:Op maandag 20 december 2010 11:42 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Daar duurt de sneeuwperiode een half jaar. Dus dan wordt er meer rekening mee gehouden en meer in geïnvesteerd in voorzieningen tegen de sneeuw.
Nog mooier is dat deze nog 100% bedrijfsvaardig is. Dit omdat hij als reserve staat als de nieuwe kapot is.quote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef V2 het volgende:
Deze is nog mooier trouwens, de stoomversie:
X-ROTquote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef V2 het volgende:
Deze is nog mooier trouwens, de stoomversie:
Dat ziet er toch prachtig uit, zo met die sneeuw. Maar eigenlijk is heel Nederland even mooi nu.quote:Op maandag 20 december 2010 15:06 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Driebergen/Zeist, gisterenmiddag, trein naar Arnhem.
Stel 4247 zeker? Zat eerst nog een drietje aan, maar die staat defect in Dordrecht.quote:Op maandag 20 december 2010 18:15 schreef KapiteinT het volgende:
Een enkele ICM IV is niet echt genoeg als sneltrein Dordrecht - Amsterdam... Op Schiedam stond ie net bijna 10 minuten stil om iedereen in te laten stappen, maar uiteindelijk kon maar de helft van de reizigers mee. Ik had een plekje op de tweede treeplank (heeft dat ding een naam?) bemachtigd, maar dat mocht helaas niet van de conducteur.
En wat blijft het toch moeilijk voor de meeste mensen om even op te schuiven in het gangpad...
Ik zit in de 901 op een klapstoeltje op het balkon. Op Utrecht CS een beetje op het zijraampje gekrabbeld in de condens (mijn avatar, Alstom-fanboy die ik ben) en dat is inmiddels gewoon bevrorenquote:Op maandag 20 december 2010 18:20 schreef greavy het volgende:
Betreft trein 865 met de 932 + 453 + 901
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |