dat vroeg ik me nou ook al af. Of zouden ze het juist lekker door erlkaar gooien? Dat laatste is wel heel erg amerikaans so called realityquote:Op zondag 19 december 2010 21:20 schreef Succinyl het volgende:
Zouden de boeren de dames die ze als eerst noemen nou ook het leukst vinden? (als in: naam het beste onthouden etc)
Zelfde geldt dan voor Annemarie en Harrie.quote:Op zondag 19 december 2010 21:21 schreef Markeerstift het volgende:
Hoop niet dat die Anita het wordt, dan had Frank helemaal niet mee hoeven doen
Ik vind haar heel interessant. En sexyquote:Op zondag 19 december 2010 21:21 schreef ChatGirl het volgende:
Kut, Klaverjassen is door. Ik vind haar zo stom!
Tis een FOK!kerquote:Op zondag 19 december 2010 21:22 schreef alors het volgende:
5 minuten dat je ze mag geven!!!!!!!!!!!
Marcel denkt: 5 maal 5 vrouwenquote:Op zondag 19 december 2010 21:22 schreef alors het volgende:
5 minuten dat je ze mag geven!!!!!!!!!!!
Was die trut die je kende nou door of niet?quote:Op zondag 19 december 2010 21:24 schreef Succinyl het volgende:
Oke, en nu in langzamer tempo alles nog even doornemen
Ja inderdaad.. Sjongejonge overdosis kneuterigheidquote:Op zondag 19 december 2010 21:24 schreef Succinyl het volgende:
Oke, en nu in langzamer tempo alles nog even doornemen
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Was die trut die je kende nou door of niet?
Waar zullen we afspreken om het te kijken?quote:
En dat vraag je hier?quote:Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef gtotep het volgende:
Poll: BZV GEKEKEN?
• ja
• nee
• wha?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ook!quote:Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef pfaf het volgende:
Maar wat hebben de boeren raar gekozen zeg. Nu hebben zij de dames wel gesproken en ik niet, maar op uiterlijk en uitstraling afgaande had ik het heul anders gedaan..
Ja, inderdaad. Die Anita van Frank moet wel een héél leuk karakter hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef pfaf het volgende:
Maar wat hebben de boeren raar gekozen zeg. Nu hebben zij de dames wel gesproken en ik niet, maar op uiterlijk en uitstraling afgaande had ik het heul anders gedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |