Misschien moeten we het even boer voor boer doen?quote:Op zondag 19 december 2010 21:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik wil hier nog zo veel over zeggen, maar ik kan de woorden niet vinden,jonge.kut.
Vooral hun neuzen lijken exact op elkaar, terwijl het een vrij karakteristieke neus is.quote:
Ik ga het morgen eerst even op mn gemakje terugkijken, want ik heb de helft niet gezien.quote:Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Misschien moeten we het even boer voor boer doen?
De boeren of de dames?quote:Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef UltraR het volgende:
Kan ik nog ergens de afvallers terugvinden?
quote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Morendo het volgende:
Ik hoop dat Richard nooit een lintje van de koningin krijgt: 'hé majesteit, ik zie iets wat u niet ziet, twee dikke tieten.' En dan ontwapenend lachen, en wedden dat Beatrix erin trapt, die is namelijk dol op foute, Duitse mannen.
quote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Morendo het volgende:
Ik hoop dat Richard nooit een lintje van de koningin krijgt: 'hé majesteit, ik zie iets wat u niet ziet, twee dikke tieten.' En dan ontwapenend lachen, en wedden dat Beatrix erin trapt, die is namelijk dol op foute, Duitse mannen.
Seriemoordenaar niet, verkrachter daarentegen....quote:Op zondag 19 december 2010 21:45 schreef Naamah het volgende:
Ik vind die Richard zo'n creep. Echt.. die gaat zich nog ontpoppen als seriemoordenaar, wat dat betreft zat ie leuk daar in de kelder.
Nah, is gemeen, maar ik zou wel echt gillend wegrennen als hij me op straat zou aanspreken.
Ah dan zat ik er niet veel naastquote:
Ja dat vroeg ik me straks ook al af. Hebben die geen intuïtie.quote:Op zondag 19 december 2010 21:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Seriemoordenaar niet, verkrachter daarentegen....![]()
En Marcel vind ik serieus iemand die zijn liefde voor kinderen wel eens op een hele verkeerde manier zou kunnen gaan uiten als hij ze eenmaal in huis heeft. Freak.
Ik kan me ook echt oprecht verbazen over die vrouwen die daar niet dwars doorheen prikken.
Goed, die van Marcel kunnen niet meer helder denken door de rammelende eierstokken. Maar die bij Richard. Kom op, die vreselijke oneliners van hem... smelten ze helemaal weg, ipv keihard te gaan gillen en weg te rennen.
Damesquote:
Die wil ik ook nog even terugzien morgen idd.quote:
Ik weet niet hoe oud Marcel is, maar misschien rammelt hij al 10 jaarquote:Op zondag 19 december 2010 21:46 schreef UltraR het volgende:
En Marcel vind ik serieus iemand die zijn liefde voor kinderen wel eens op een hele verkeerde manier zou kunnen gaan uiten als hij ze eenmaal in huis heeft. Freak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |