zal ik die farm ook is starten danquote:
Heb jij facebookquote:Op zondag 19 december 2010 21:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal ik die farm ook is starten dan
ik heb alleen farmville maar alles is deudquote:Op zondag 19 december 2010 21:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal ik die farm ook is starten dan
cityville... nu!quote:Op zondag 19 december 2010 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb alleen farmville maar alles is deud
en het complete OV in brabant is nu ook over.quote:Op zondag 19 december 2010 21:11 schreef Zeroku het volgende:
Zo, dat worden al minstens 5 1-en morgen. Treinen vanuit Limburg rijden niet voor 10 uur
okidokiquote:
Hij zit hier op school.quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en het complete OV in brabant is nu ook over.
TIlburg rijdt ook niks meer
Treinen rijden wel. Ofja, tot nu toe wat er op NS staat.quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en het complete OV in brabant is nu ook over.
TIlburg rijdt ook niks meer
IK WIL JOUW FACEBOOK, WORDEN WE BURENquote:
okquote:
Hey, doe mij ook eens even toevoegen enzoquote:
Oke ik wil je op facebook, ik pm je even ik heb 2 accountsquote:
ok is goedquote:Op zondag 19 december 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik wil je op facebook, ik pm je even ik heb 2 accounts
ik moet hem nog aanmakenquote:Op zondag 19 december 2010 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hey, doe mij ook eens even toevoegen enzo.
Ohquote:
Nou het duurt zo lang dat ik hier morgenochtend nog zit waarschijnlijkquote:Op zondag 19 december 2010 21:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Als je klaar bent roep maar even
.
quote:Op zondag 19 december 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou het duurt zo lang dat ik hier morgenochtend nog zit waarschijnlijk
Bennyquote:
Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op zondag 19 december 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou het duurt zo lang dat ik hier morgenochtend nog zit waarschijnlijk
quote:Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
Eigenlijk best erg, ik heb gewoon nog een account aangemaakt op feestboek voor Cityville, maar je hebt ook zoveel buren nodig en ik heb geen vrienden
Ja duh dat dusquote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb wel wat vrienden, maar ze spelen allemaal geen CV
Awwquote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet morgen stage lopen
Ik ook.quote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moet morgen stage lopen
HOAX, jij zit alleen op je stagequote:
of keertje opnieuw startenquote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
hij blijft op 50%, probeer het later wel weer
Ik heb steeds dat hij niet met de server kan connectenquote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
hij blijft op 50%, probeer het later wel weer
Is na 1 januari volgens mij verplicht dat je mag flex werken.quote:Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben morgen vrij
O nee wacht,..... thuis werk
irritant is datquote:Op zondag 19 december 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb steeds dat hij niet met de server kan connecten
Ja en dan midden in het spelquote:
wij kunnen het sowieso welquote:Op zondag 19 december 2010 21:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Is na 1 januari volgens mij verplicht dat je mag flex werken.
Check mijn PoHi dan ookquote:
zerokuquote:Op zondag 19 december 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
nr aantal gebruiker
1 578 Dagoduck
2 502 Zeroku
3 499 Chocolate-chick
4 495 Pino112
5 334 iBenny
Vandaag.
quote:Op zondag 19 december 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Check mijn PoHi dan ook, dat gaat echt zo snel.
Maar 3 meer hoorquote:
Nu al wel meerquote:
was nog geen FOK actie he ?quote:
Neen.quote:
indeed.quote:
Fok has Fuck ?quote:
FOK!kers helpen FOK!kersquote:
o okquote:
Truste alvastquote:Op zondag 19 december 2010 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo naar bed denk ik
Mijn oogjes vallen bijna dicht.....
slaap lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo naar bed denk ik
Mijn oogjes vallen bijna dicht.....
minderen danquote:
Ik ga doen wat Crazy zegt ik word gekquote:
Ik 3. Een om te leren, een MyATm een TAL SC en een SR SCquote:
Wooot, volgt er iemand mn raad op ?quote:Op zondag 19 december 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga doen wat Crazy zegt ik word gek
zijn er 4 ...quote:Op zondag 19 december 2010 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik 3. Een om te leren, een MyATm een TAL SC en een SR SC
Ik nog maar 2quote:Op zondag 19 december 2010 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wooot, volgt er iemand mn raad op ?
ik heb er maar 4 openstaan
Dat zijn er 4quote:Op zondag 19 december 2010 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik 3. Een om te leren, een MyATm een TAL SC en een SR SC
Scherpquote:
Ik dacht lama zal wel aan mij liggenquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht lama zal wel aan mij liggen
nooit aan jezelf twijfelenquote:Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht lama zal wel aan mij liggen
Ja dat wordt glijden morgen voor velenquote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nooit aan jezelf twijfelen
ik nog maar 3 open. 1 voor het nieuws (wordt vannacht hier -12)
en dat met dikke pak sneeuw.
En dan cityville en fok
respect voor degene die overeind blijvenquote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wordt glijden morgen voor velen
idd, blij dat we morgen mogen thuis werkenquote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wordt glijden morgen voor velen
Ik nietquote:Op zondag 19 december 2010 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, blij dat we morgen mogen thuis werken
in elk geval voozichtig doenquote:Op zondag 19 december 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet
Nou ja het is niet ver dus ik hoop dat het meevalt
Jawel, maar dat doe ik sowiesoquote:
topquote:
slaap lekkerquote:
Thanksquote:
quote:
quote:
mja op dit moment nog niet bekend wanneer het OV hier weer gaat rijdenquote:Op zondag 19 december 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
Slaap lekker Sjeffrie, succes morgen met er komen en je tentamens
Thanksquote:Op zondag 19 december 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
Slaap lekker Sjeffrie, succes morgen met er komen en je tentamens
Treinen rijden wel, dat is het voornaamste.quote:Op zondag 19 december 2010 22:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja op dit moment nog niet bekend wanneer het OV hier weer gaat rijden
Thanksquote:
station tilburg uni ?quote:Op zondag 19 december 2010 22:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Treinen rijden wel, dat is het voornaamste.
Tilburg Uni jaquote:Op zondag 19 december 2010 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
station tilburg uni ?
treinen rijden wel, niet vragen hoe
Slaap lekkerquote:
Trustequote:
Slaap lekker mopquote:
Hoiiiiii, hoe was het?quote:
slaap lekkerquote:
Cee beebquote:
quote:Vermoedelijk 64 kinderen slachtoffer zedenzaak
AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam heeft het aantal kinderen dat direct betrokken is bij de grootschalige zedenzaak bijgesteld naar boven. Er zijn vermoedelijk 64 kinderen slachtoffer geworden. Dat heeft de gemeente Amsterdam zondagavond gemeld.
Awwwquote:
mooiquote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Het was leuk!!!
Kim-Lian did great, boven verwachting! 2 jaar geleden had ze dit niet gekund,,
En pearl was erGoeie strot.. heeft allemaal leuke kleine rolletjes!!
Ik heb je helaas niet op de radio gehoord vanmorgenquote:
Ja daarom dus sneeuw, ik hoop dat het beter wordt anders kan ik niet eens.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Het was leuk!!!
Ah je bent naar Legally Blonde geweest, heb dus alleen de tv-versie (Broadway) gezien, maar de UPS guy is best hilarisch volgens mij?quote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Het was leuk!!!
O jaquote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja daarom dus sneeuw, ik hoop dat het beter wordt anders kan ik niet eens.
Trouwens patjon tof petjen en geld is onderweg.
Ik heb 't op youtube geflikkerd.quote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb je helaas niet op de radio gehoord vanmorgen
Ohwquote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat is een mooie muts, Vaduz had hem gisteren opquote:Op zondag 19 december 2010 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Koentjuhhhquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ZOOOOOOOOOOO SCHATTIG!!! ik wil dr ook zo een
Jaaa.. echt lachen! Op den duur als ie gaat riverdancen, geweldig!!.. Richard Rodermond vervult die rol.. heeft meerdere rolletjes.. geweldig die gast!quote:Op zondag 19 december 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah je bent naar Legally Blonde geweest, heb dus alleen de tv-versie (Broadway) gezien, maar de UPS guy is best hilarisch volgens mij?
Check je pmquote:Op zondag 19 december 2010 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Te vinden onder Cee Serious Request?
Yepquote:
hoogstens 20 cmquote:
Ik ga duimen voor jequote:Op zondag 19 december 2010 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
Schiphol moet nog wel lukken woensdag, maar ben benieuwd in Londen.
quote:
kreeg opeens allemaal vage FAcebook berichtjes van d'rquote:
O ja dat waarheidsspelquote:Op zondag 19 december 2010 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kreeg opeens allemaal vage FAcebook berichtjes van d'r
quote:Op zondag 19 december 2010 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar heb in het geheel niet iemand kunnen vinden die ik echt slecht vond.. dat heb ik in eerdere producties wel eens gehad..
Wel 1 jongen die een rol voor de nog niet zoveelste keer speelde.. die was erg zenuwachtig, dat zag je gewoon...hij had een homo rol.. en moest zingen: Jij klootzak, jij gore klootzak.. en dat moet homo-hoog.. en dat lukte m niet.. schrok zich kapot... zo schattig..
Ik heb het hem vergeven!
Vast niet, ik doe het dan ook nietquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. en er was een BLOOPER
Kim-Lian zat opeens vast met het bandje van dr jurk aan een stoel.. Wil ze opstaan..
Heel droog: Oh, ik zit vast..
quote:Op zondag 19 december 2010 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Kim-Lian zat opeens vast met het bandje van dr jurk aan een stoel.. Wil ze opstaan..
lolquote:Op zondag 19 december 2010 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaquote:
Ik las je tweetsquote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en ik ben tijdens de show even uitgevallen tegen kinderen die voor me zaten.. kuthoeren
quote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en ik ben tijdens de show even uitgevallen tegen kinderen die voor me zaten.. kuthoeren
Laat me raden: hadden graag tig euro over om met z'n allen heerlijk te giebergeiten tegen elkaar.quote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Damn, triest.quote:Op zondag 19 december 2010 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
De hele tijd als pearl opkwam gingen ze zwaaien met pearl-pamfletten.. daar betaal ik gvd niet voor.. dus heb er wat van gezegd, hele show verder rustig
Geld is al onderwegquote:
Doei doeiquote:
SLaap lekker Mquote:
Ja volgens C_A staat een bikini mij nietquote:
En die keer daarna had ik net zulke types naast me... Die gast die het vol zat te babbelen werd steeds geroepen of hij Gordon wilde halenquote:Op zondag 19 december 2010 23:18 schreef Kally het volgende:
Hadden wij met de XFA audities, meisjes naast Miranda die knoerhard naar Gordon riepen
gullie ook alvastquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja volgens C_A staat een bikini mij niet
OMG wat een schaamteloosheidquote:Op zondag 19 december 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
En die keer daarna had ik net zulke types naast me... Die gast die het vol zat te babbelen werd steeds geroepen of hij Gordon wilde halen
De eerste keer wel, de andere was het een of andere pipo die erop probeerde te lijken maar steeds irritanter werdquote:Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Was dat die man met die bril?? die dat volpraatte? Jacco?
Jacco is tof!! Die was er bij Lekker Slim ook bij.. hij is de stem achter Johnny Bravo!quote:Op zondag 19 december 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
De eerste keer wel, de andere was het een of andere pipo die erop probeerde te lijken maar steeds irritanter werd
Klopt... Jacco doet het wel leukquote:Op zondag 19 december 2010 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jacco is tof!! Die was er bij Lekker Slim ook bij.. hij is de stem achter Johnny Bravo!
Jaa!quote:Op zondag 19 december 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... Jacco doet het wel leuk
Echt?
Mooi zoquote:Op zondag 19 december 2010 23:21 schreef Koen66 het volgende:
heb het vandaag zowaar heen en terug naar het platteland gehaald
Truste Kittyquote:Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef PatriQue89 het volgende:
zo, nu ga ik ook slapen... 6 uur weer wekker!!
Truste Patquote:Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef PatriQue89 het volgende:
zo, nu ga ik ook slapen... 6 uur weer wekker!!
duidelijk geen weekend meer....quote:
Ik heb nog geen zin om te gaan slapen, zit SR te volgenquote:Op maandag 20 december 2010 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
duidelijk geen weekend meer....
Bij de buren nog wel redelijk druk
ik kan een beetje uitslapenquote:Op maandag 20 december 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zin om te gaan slapen, zit SR te volgen
En ik kan uitslapen vandaag
Verstandigquote:Op maandag 20 december 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan een beetje uitslapen
maar ga zo wel slapen
gaat bij mij ook niet meer van komen dan maar wat werkenquote:
Gewoon de hele week werken?quote:Op maandag 20 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat bij mij ook niet meer van komen dan maar wat werken
Oke... nja, tenminste een langer weekendquote:Op maandag 20 december 2010 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijdag vrij
Volgende week iem dito
Thanks kerelquote:Op maandag 20 december 2010 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... nja, tenminste een langer weekend
Succes met reizen
Mwa, kan beter. Enorme darmkrampen die me vervelen.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, kan beter. Enorme darmkrampen die me vervelen.
broodje poep ?quote:Op maandag 20 december 2010 08:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik nuttig nog een broodje voor mijn vertrek.
hier ookquote:
Lo-Fi ?quote:
Wie?quote:
wtf ?quote:Op maandag 20 december 2010 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik krijg een pm van hem/haar
Of ik wel eens een sex-swing heb gebruikt
jaa maar wel een posthistoryquote:Op maandag 20 december 2010 08:57 schreef Kally het volgende:
Miran, zie mijn antwoord, vraag ff aan Benny
Ik heb geantwoord:quote:
Echt belachelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 09:02 schreef Kally het volgende:
Die pedo heeft ws 64 kinderen misbruikt![]()
Ja te ziek voor woordenquote:
wat mij betreft ruimen die gast op de meest pijnlijke manier en als die dan bijna dood is reanimeren en nog een keer ruimenquote:Op maandag 20 december 2010 09:02 schreef Kally het volgende:
Die pedo heeft ws 64 kinderen misbruikt![]()
Kroepoekquote:
Normalequote:
das lang geleequote:
Dat je normaal was of ... ?quote:
ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |