ik ook van jouquote:
Je hebt geen idee hequote:Op zondag 19 december 2010 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja op sneeuw kun je best rijden hoor![]()
helemaal deze sneeuw, perfect zelfs, hie ris ook niet overal gestrooid en toch rijd iedereen overal hoor
Nicequote:Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rustig, gisteren avond naar Turbo geweest en vandaag bij een maat geweest, heb me wel vermaakt. Wat heb je dan gedaan?
Doe net zo als ik van plan ben, bind je de schaatsen onderquote:Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt geen idee heAls de weg ooit is schoongemaakt, prima, hier is het een ijsbaan
"met de blanke sabel voor het Vaderland" is het toch?quote:Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met een zak over het hoofd en een vlag in de hand .... ik voor het vaderland
Ik zie wel. Ik zal wel moeten, uiteindelijk. Anders heb ik een probleem in januariquote:Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe net zo als ik van plan ben, bind je de schaatsen onder
Welke?quote:
Hij is zeker NICEquote:Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NiceIk moet 'm ook nog zien idd!
Gister naar verjaardag van stiefschoonpa geweest en standaard dingetjes als boodschapjes enzo. Vandaag langs bij stiefschoonma (jajaXD) en mn ouders. En lekker shoarma gegeten
Morgen nog een dagje vrij zelfs, hoef maar 3 dagen te werken volgende week!
Hoiquote:Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef Koen66 het volgende:
HeYyyyyy
Ik mot nog ff klussen
Laterrrr
De niet-willen-eten-periode!quote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke?
Ik snap er niets van..ik heb om 12:30 gegeten, en verder niet..en nu wil ik wel, maar toch niet
Het is maar hoe je het wilt noemenquote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"met de blanke sabel voor het Vaderland" is het toch?
Ikke later die dagquote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie wel. Ik zal wel moeten, uiteindelijk. Anders heb ik een probleem in januari
Dat is ook niet slim, zal ik eens wat ergs vertellenquote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke?
Ik snap er niets van..ik heb om 12:30 gegeten, en verder niet..en nu wil ik wel, maar toch niet
ja ook hier wordt niet overal alles schoongemaakt en gestrooid, op sommige plekken ook nooit, en daar kun je indien voorzichtig ook nog rijdenquote:Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt geen idee heAls de weg ooit is schoongemaakt, prima, hier is het een ijsbaan
Mooi!quote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij is zeker NICE. Zo te lezen een gezellig weekend gehad daar. Shit ikke deze week 4
Ging Thijsje lief slapen vanaaf?quote:
Oke.quote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ook hier wordt niet overal alles schoongemaakt en gestrooid, op sommige plekken ook nooit, en daar kun je indien voorzichtig ook nog rijden![]()
ja het is wat link maar weg kom je wel, tenzij je echt op een ijsbaan woont
Voor wie doe je dit?quote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke?
heb je wel winterbandenquote:
Haha ja XDquote:Op zondag 19 december 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb er nog genoeg die ik wel moet dit jaar
Digitaal fotolijstje met daarop een zooi kerstbomen. Scheelt een hele zooiquote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
De kerstboom of de lampjes in de kerstboom?
Ja, precies. Hoeveel uur werk jij in de week?quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar gelukkig nog een paaren dan weer een heel jaar vol
Ooohquote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
De niet-willen-eten-periode!
Laat je verstand zeggen: het is normaal om na 12:30 nog wat te eten!
Nou?quote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
Dat is ook niet slim, zal ik eens wat ergs vertellen
Hij ligt nog niet zo langquote:
He? Hoe bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |