lopenquote:
Ja, ze was al wel al 82, maar wel onverwachts in haar slaap.quote:Op zondag 19 december 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rustig, gisteren avond naar Turbo geweest en vandaag bij een maat geweest, heb me wel vermaakt. Wel balen dat een tante overleden is
Ja, vrij nuttig, een paar uur heen en een paar uur terugquote:
Toch een mooie leeftijd maar altijd wel balen als zoiets gebeurtquote:Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ze was al wel al 82, maar wel onverwachts in haar slaap.
Van Nijmegen naar Utrecht toch?quote:Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, vrij nuttig, een paar uur heen en een paar uur terug
lopen naar een punt waar je beter kan reizen, taxi etcquote:Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, vrij nuttig, een paar uur heen en een paar uur terug
SuikerDunBanketquote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb trek, maar ik wil niets eten
Ik voor de verandering eens geen trek in ietsquote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
oohw jeequote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Je hebt geen idee he ?quote:Op zondag 19 december 2010 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
lopen naar een punt waar je beter kan reizen, taxi etc
XDquote:Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Band Aid - And there will be no sun this time in Holland this Christmas time!
Daarom. En met al onze plastic tuinstoelen genieten van het broeikaseffectquote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
ach ja het heeft ook wel iets, kunne we allemaal in de slachtofferrol kruipen
Jahoor, heerlijk!quote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
En hebben jullie hier een goed weekend gehad tot nu toe?
Ja en ze heeft nog vrij jonge kleinkinderen, dus voor die is dat al helemaal triestquote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch een mooie leeftijd maar altijd wel balen als zoiets gebeurt
[..]
Oh dear. Die periode?quote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
waar woon je dan, op de noordpoolquote:
Rustig, gisteren avond naar Turbo geweest en vandaag bij een maat geweest, heb me wel vermaakt. Wat heb je dan gedaan?quote:Op zondag 19 december 2010 21:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
[..]
Daarom. En met al onze plastic tuinstoelen genieten van het broeikaseffect![]()
![]()
[..]
Jahoor, heerlijk!en jij?
latahquote:Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef Koen66 het volgende:
HeYyyyyy
Ik mot nog ff klussen
Laterrrr
Er is hier geen zoutquote:
Dat is het zeker jammer dat die hun oma al moeten missenquote:Op zondag 19 december 2010 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ze heeft nog vrij jonge kleinkinderen, dus voor die is dat al helemaal triest
ik weet niet wat ik hier van moet zeggen.quote:
ja op sneeuw kun je best rijden hoorquote:
Houd je kop dan!quote:Op zondag 19 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik hier van moet zeggen.
sprakeloos.
Met een zak over het hoofd en een vlag in de hand .... ik voor het vaderlandquote:Op zondag 19 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik hier van moet zeggen.
sprakeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |