Waar zit je?quote:Op maandag 20 december 2010 10:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
-7.7 vanmorgen![]()
3cm verse sneeuwdek![]()
Wereld is weer prachtig.
Hm... oudjaarsdag zie ik al verschijnen.. prutdag, regen, koudquote:KNMI Vooruitzichten lange termijn
maandag 27 december tot en met maandag 03 januari
70% kans op overgang naar (vrij) zacht weer met af en toe regen. 30% kans op min of meer winters weer met een kleine kans op sneeuw.
Als je de FOK! Users kaart kijkt dan zie je waar ik benquote:Op maandag 20 december 2010 10:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar zit je?
Morgen als het goed is weer wat verse sneeuw voor Amsterdam.
Is nog veel te ver weg... ik heb ook al stevige vorst gezien rond oud/nieuw.quote:Op maandag 20 december 2010 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm... oudjaarsdag zie ik al verschijnen.. prutdag, regen, koud
KNMI geeft dan ook 70% kans op prutweer 30% kans opvrieskou . Misschien is dat morgen 50-50quote:Op maandag 20 december 2010 11:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Is nog veel te ver weg... ik heb ook al stevige vorst gezien rond oud/nieuw.
Dit geeft GFS nu voor oud en nieuw...(is nog net de oude run)
[ afbeelding ]
Volgens mij kijkt het KNMI alleen naar de pluim, want die laat dat inderdaad zien. Morgen staat er waarschijnlijk weer wat anders.quote:Op maandag 20 december 2010 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
KNMI geeft dan ook 70% kans op prutweer 30% kans opvrieskou . Misschien is dat morgen 50-50
Mja ik had mn fiets niet mee genomen.quote:Op maandag 20 december 2010 10:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Altijd leuk om met de fiets erdoor heen te fietsen
Nederland vist telkens een beetje naast de boot. Ik zie aan alle kanten overal sneeuwbuien ontstaan die allemaal op de grens lijken te stoppen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Morgenmiddag sneeuw in het midden van het land, daarna dooi (dat groene toch), en daarna weer sneeuw.
Zijn zij een beetje betrouwbaar?
Tof spreekwoordquote:Op maandag 20 december 2010 11:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nederland vist telkens een beetje naast de boot. Ik zie aan alle kanten overal sneeuwbuien ontstaan die allemaal op de grens lijken te stoppen.
Ik wist dat er iets niet kloptequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Aankomende nacht bedoel je?quote:Op maandag 20 december 2010 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooi, vannacht weer enkele uren sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |