Waar zit je?quote:Op maandag 20 december 2010 10:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
-7.7 vanmorgen![]()
3cm verse sneeuwdek![]()
Wereld is weer prachtig.
Hm... oudjaarsdag zie ik al verschijnen.. prutdag, regen, koudquote:KNMI Vooruitzichten lange termijn
maandag 27 december tot en met maandag 03 januari
70% kans op overgang naar (vrij) zacht weer met af en toe regen. 30% kans op min of meer winters weer met een kleine kans op sneeuw.
Als je de FOK! Users kaart kijkt dan zie je waar ik benquote:Op maandag 20 december 2010 10:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar zit je?
Morgen als het goed is weer wat verse sneeuw voor Amsterdam.
Is nog veel te ver weg... ik heb ook al stevige vorst gezien rond oud/nieuw.quote:Op maandag 20 december 2010 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm... oudjaarsdag zie ik al verschijnen.. prutdag, regen, koud
KNMI geeft dan ook 70% kans op prutweer 30% kans opvrieskou . Misschien is dat morgen 50-50quote:Op maandag 20 december 2010 11:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Is nog veel te ver weg... ik heb ook al stevige vorst gezien rond oud/nieuw.
Dit geeft GFS nu voor oud en nieuw...(is nog net de oude run)
[ afbeelding ]
Volgens mij kijkt het KNMI alleen naar de pluim, want die laat dat inderdaad zien. Morgen staat er waarschijnlijk weer wat anders.quote:Op maandag 20 december 2010 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
KNMI geeft dan ook 70% kans op prutweer 30% kans opvrieskou . Misschien is dat morgen 50-50
Mja ik had mn fiets niet mee genomen.quote:Op maandag 20 december 2010 10:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Altijd leuk om met de fiets erdoor heen te fietsen
Nederland vist telkens een beetje naast de boot. Ik zie aan alle kanten overal sneeuwbuien ontstaan die allemaal op de grens lijken te stoppen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:44 schreef Pino112 het volgende:
Morgenmiddag sneeuw in het midden van het land, daarna dooi (dat groene toch), en daarna weer sneeuw.
Zijn zij een beetje betrouwbaar?
Tof spreekwoordquote:Op maandag 20 december 2010 11:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nederland vist telkens een beetje naast de boot. Ik zie aan alle kanten overal sneeuwbuien ontstaan die allemaal op de grens lijken te stoppen.
Ik wist dat er iets niet kloptequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Aankomende nacht bedoel je?quote:Op maandag 20 december 2010 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooi, vannacht weer enkele uren sneeuw
We zijn inmiddels wel wat gewend zou je zeggen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dat wordt weer een leuke ochtendspits morgen.
Het zal vooral weer lachen, gieren, brullen zijn met de NS.quote:Op maandag 20 december 2010 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn inmiddels wel wat gewend zou je zeggen.
Ja.quote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Aankomende nacht bedoel je?
Blasphemy!quote:Op maandag 20 december 2010 12:05 schreef JDude het volgende:
Not again. Ik heb er ondertussen wel genoeg van.
Het is nog niet zeker of dat in de vorm van (ijs)regen of sneeuw naar beneden komt toch?quote:
Zoals het op de kaarten staat wordt het sneeuw. Kan zijn dat het eerst gaat ijzelen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker of dat in de vorm van (ijs)regen of sneeuw naar beneden komt toch?
Nu nog altijd? Kan er niets over vindenquote:Op maandag 20 december 2010 11:45 schreef MaLo het volgende:
De A1 tussen Oldenzaal en Hengelo is spiegelglad. Er liggen een aantal auto's in de vangrail, hoorde ik zojuist van iemand die er langs reed.
Ik dacht dat de snelwegen goed begaanbaar zouden zijn.
Ik kan er ook niks over vinden. Had mijn vriend net voordat ik postte aan de telefoon, die was over dat stuk gereden en die zei hetquote:Op maandag 20 december 2010 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nu nog altijd? Kan er niets over vinden
Iets met mosterd na de maaltijd. Gisterenochtend was het hier en daar glad, en kon ik met 100 over de weg, gisterenmiddag was er geveegd en ging het met 120, en nu is het ineens 50 gewordenquote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef aloa het volgende:
Snelheid omlaag op snelwegen
(Novum) - Rijkswaterstaat heeft vanwege gladheid op veel snelwegen in het hele land de maximumsnelheid verlaagd naar 50 kilometer per uur. Het gaat onder meer om de A2, A7, A9, A27 en de A58. Matrixborden geven de snelheidsbeperking aan. Dat meldt een woordvoerder van Rijkswaterstaat.
Rijkswaterstaat raadt weggebruikers met klem aan zich aan de adviessnelheid te houden. "We zien dat er veel ongelukken zijn gebeurd, dus het is verraderlijk glad." Volgens de woordvoerder gaat het om 'onzichtbare gladheid'. "Op veel plaatsen slaat nevel neer op het koude wegdek. Dat leidt tot bevriezing en dus gladheid."
De woordvoerder kon nog niet zeggen tot wanneer de verlaagde maximumsnelheid geldt. "Dat ligt aan het weer. We blijven het aangeven zolang het nodig is."
nieuws.nl
Bij Rijssen is wel een ongeluk gebeurdquote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks over vinden. Had mijn vriend net voordat ik postte aan de telefoon, die was over dat stuk gereden en die zei het.
Hij moet straks weer terug, dus dan hopelijk een update
Hai!quote:
In de 24h-prognose zit hij wel, maar van mij mag het wegblijven.quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik moet die sneeuw eerst maar zien, dat van vanmorgen was gewoon geluk
Dooi zit er nog wel in, vooral voor het westen van Nederland. In het oosten blijft het koud.quote:Op maandag 20 december 2010 13:18 schreef INViCTuS het volgende:
vanacht sneeuw? Dacht vooral woensdag. Is de lichte dooi al van de kaarten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |