Er was laatst (ergens in amerika) nog een stadion dak ingestort door de hoeveelheid sneeuw die erop lag... Dus luchtig of niet, het kan wel degelijk effect hebben denk ik... :pquote:Op maandag 20 december 2010 00:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoeveel sneeuw eigenlijk weegt.
In een grote sneeuwbal wel veel, maar luchtig op elkaar valt het volgens mij wel mee.
quote:
Wauw! Prachtig. Je moet er alleen niet aan denken als het dan begint te smelten. wat een ENORME blubberzooi moet dat gaan worden. Blubber waar je tot je buik in weg kan zakkenquote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Schuifpui het volgende:
http://www.wzforum.de/forum2/read.php?8,2048311
Zoiets wil ik ook nog wel eens meemaken in NL.
Dat is niet het ergste, als de boel gaat smelten ga je overstromingen krijgen, voorlopig zal dat nog niet gebeuren en zal er juist alleen nog maar meer bij komen.....we gaan daar nog genoeg van horen.quote:Op maandag 20 december 2010 00:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wauw! Prachtig. Je moet er alleen niet aan denken als het dan begint te smelten. wat een ENORME blubberzooi moet dat gaan worden. Blubber waar je tot je buik in weg kan zakken. En als het dan allemaal gaat bevriezen is het net alsof je op een gletsjer moet lopen.
Nope, zat te klieren...quote:
Idd, vooral een plat dak, als het een beetje dooit bij een puntdak zal er ook een boel afvallen.quote:En sneeuw weegt niks, maaar als er een pak ligt dan kan het behoorlijk zwaar worden. Grootste probleem is als de boel gaat dooien en weer gaat opvriezen, juist dan krijg je ijs aan de onderkant en je weer hoe zwaar ijs dan kan zijn, ook gesmolten sneeuw kan zwaar worden, dit is 1 van de redenen dat je soms berichten door krijgt dat het dak heeft begeven. Daarom moet je bij 40/50 voor zorgen dat je dak schoon wordt, anders wordt het vragen om problemen.
http://www.liveleak.com/view?i=a37_1265758326quote:Op maandag 20 december 2010 00:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ah oke![]()
En ja, ik kan me 1X herinneren toen ik nog in Dokkum woondedik pak sneeuw op dag, die dag begon het ook te dooien
alles kwam los te zitten, af en toe kwam er weer een rijtje naar beneden
tot dat de buren ruzie kregen en met de deuren gingen slaan, toen kwam er regelmatig wat naar beneden, toen ik even naar de winkel wou pakte ik mijn fiets voor het raam weg, ik liep mijn oprit af en opeens kwam iemand naar buiten, knalde de deur dicht en woeshhhhhhhhhhh toen kwam er een hele pak sneeuw van het dak af, die werd ook gelijk even afgekoeld
tot de dag van vandaag kan ik er nog steeds om lachen
meesterlijk!
Ja inddquote:Op maandag 20 december 2010 00:52 schreef Infection het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=a37_1265758326
Mooi hier nog 1. (Edit als ik t zo zie wordt t geen witte kerst.....quote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef braddofiel het volgende:
Vond nog een foto op me camera van vrijdag, gemaakt in mijn straat
Ik hoop echt dat mijn straat er met kerst nog zo uit ziet![]()
[ afbeelding ]
8 graden boven nulquote:Op maandag 20 december 2010 08:22 schreef Re het volgende:
het wordt aardig prut geloof ik later in de week...
Waar vlieg je heen?quote:Op maandag 20 december 2010 09:08 schreef lezzer het volgende:
Ja, eerlijk gezegd, ik vlieg de 26e vanaf Schiphol, en dat zou ik toch graag zo houden
Zoiets waarschijnlijkquote:
Vonden wij ookquote:groot gelijk
en ze hadden het allemaal zo goed geregeld. De NS zakt weer door het ijs in mijn ogen. Om die reden werk ik vandaag ook mooi thuis.quote:Op maandag 20 december 2010 10:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
NS zegt zelf dat alles redelijk rijdt. Maar 'het internet' laat anders weten. Veel collega's zijn naar het station gegaan en vervolgens weer naar huis gekeerd omdat er gewoon heel weinig rijdt. De NS doet weer alsof hun neus bloed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |