Of winterbanden voor onder je fiets. Ja, ze bestaan!quote:Op maandag 20 december 2010 17:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Koop spikes voor onder je schoenen. Geen centje pijn
Gewoon zo min mogelijk sturenquote:Op maandag 20 december 2010 17:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Of winterbanden voor onder je fiets. Ja, ze bestaan!
Zou ook kunnen. Maar als je de fiets pakt met dit weer dan vraag je er ook om.quote:Op maandag 20 december 2010 17:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Of winterbanden voor onder je fiets. Ja, ze bestaan!
En remmen, en accelereren.quote:
Ik moet wel op de fiets, anders kom ik niet op mijn stage. Maar geen problemen gehad vanmorgen, ik heb er maar 5 minuten langer over gedaan dan normaal.quote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Maar als je de fiets pakt met dit weer dan vraag je er ook om.
Moet je voor de grap eens op Gevoelstemperatuur klikken. Echt bizar..quote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]_6.7 in Groningen, midden Limburg heeft het dubbel zo koud.Eindhoven -8...
Ik zag het idd, Groenlandse praktijken.quote:Op maandag 20 december 2010 17:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens op Gevoelstemperatuur klikken. Echt bizar..
met een zicht van 50 meter, dat moet echt wel bruut zijn...quote:Op maandag 20 december 2010 18:07 schreef kepler het volgende:
haha bijna -15 in het zuiden van het en in Noord-holland net +0.1![]()
Rond 07:00 bereikt een sneeuwbui ons land dus de kans is klein inderdaad... het zal wel weer te bewolkt zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 18:15 schreef Drassss het volgende:
Morgenvroeg om 07.30 een maansverduistering.. De kans dat je hem ziet is alleen niet al te groot volgens E. Krol
Idd, 0 in west zeeuwsvlaanderen, -15 in oost.quote:Op maandag 20 december 2010 18:10 schreef Blik het volgende:
bizarre temperatuursverschillen op zo'n klein stuk afstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |