abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91468403
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef FB-aight het volgende:

[..]

ik zie nog steeds geen full contact :) en waarom alleen van die oude filmpjes.. waarom hebben ze niet gewoon echte wedstrijden in een ring, met een scheidsrechter.. waarbij er vol geslagen en getrapt word op het hoofd..?

Man man, dat is veel te gevaarlijk, full contact met shaolin kung fu, als die je vol slaan of trappen tegen je hoofd is het een instant kill ;)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_91468636
pi_91468698
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:14 schreef Olle. het volgende:

[..]

Sem Schilt, oud Judoka
Schilt Judoka? Kyokushin karate bedoel je :P
  maandag 17 januari 2011 @ 16:31:09 #229
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91468786
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:29 schreef Mavi86 het volgende:

[..]

Schilt Judoka? Kyokushin karate bedoel je :P
ne judo bedoel ik :)
hij heeft niet voor niets ook een judo school ;)
A man's got to do what a man's got to do
  maandag 17 januari 2011 @ 16:31:28 #230
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91468798
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:28 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Toffe filmpjes
^O^
ja vond ze zelf ook wel erg gaaf :D
in maart komt het weer naar NL ;)
pi_91468877
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:17 schreef Olle. het volgende:

[..]

ga maar zoeken op combat sambo in oekraiene 2010
was WK volgens mij een maatje van me deed mee :)

dat was full contact
Sambo is baas! Fedor is ook Sambo kampioen(tevens mma 4-life champ ;) )
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_91468935
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:31 schreef Olle. het volgende:

[..]

ne judo bedoel ik :)
hij heeft niet voor niets ook een judo school ;)
ah oke. was mij onbekend
pi_91468999
quote:
Wel leuke filmpjes, maar ik kijk net zo lief mma wedstrijden dan(combat sambo is vrijwel hetzelfde).
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:35:35 #234
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91469016
quote:
11s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Mavi86 het volgende:

[..]

ah oke. was mij onbekend
nou die sportschool weet ik niet zeker ff lopen googelen.
Maar bij mijn weten heeft hij wel judo gedaan ja :)
pi_91469034
Vnvnd
RTL 7 (00:00): UFC-The Ultimate Fighter

Zijn er mensen die het volgen?
team Chuck Liddell kicks ass :)
pi_91469111
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Vnvnd
RTL 7 (00:00): UFC-The Ultimate Fighter

Zijn er mensen die het volgen?
team Chuck Liddell kicks ass :)
Ja super vet. Ik heb ze alleen allemaal al gezien(via internet).

Al gehoord wie er in seizoen 13 de coaches zijn?

Brock Lesnar(whahahah) en Junior Dos Santos.
pi_91469130
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:35 schreef Olle. het volgende:

[..]

nou die sportschool weet ik niet zeker ff lopen googelen.
Maar bij mijn weten heeft hij wel judo gedaan ja :)
Hij deed vroeger ook MMA, dus judo is zeker plausibel!
  maandag 17 januari 2011 @ 16:38:58 #238
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91469181
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:32 schreef FB-aight het volgende:

[..]

Sambo is baas! Fedor is ook Sambo kampioen(tevens mma 4-life champ ;) )
zie toevallig op zijn wiki dat hij van semmy schilt in 2002 heeft gewonnen ;)
grappig :)

overigens gaan we altijd 1 keer in het jaar naar litouwen en daar geeft meestal een oud WK van sambo (dat is gewoon sambo niet combat sambo) les.
overigens was dit jaar de Wereld Kampioen combat sambo er ook :)
erg leuk! en intressant
  maandag 17 januari 2011 @ 16:40:10 #239
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91469253
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef FB-aight het volgende:

[..]

Hij deed vroeger ook MMA, dus judo is zeker plausibel!
heb nog even gekeken hij heeft een sportschool waar ook judo wordt gegeven :)
dus misschien heb ik het wel verkeer om gedacht

zoek maar google semmy schilt
pi_91469318
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:38 schreef Olle. het volgende:

[..]

zie toevallig op zijn wiki dat hij van semmy schilt in 2002 heeft gewonnen ;)
grappig :)

overigens gaan we altijd 1 keer in het jaar naar litouwen en daar geeft meestal een oud WK van sambo (dat is gewoon sambo niet combat sambo) les.
overigens was dit jaar de Wereld Kampioen combat sambo er ook :)
erg leuk! en intressant
dat was nog in de jaren van Pride inderdaad(Pride vond ik zelf de beste mma organisatie met de mooiste gevechten en de beste vechters).

Sambo lijkt mij zeer interessant om lessen in te krijgen. Helaas is het hier in Nederland niet of nauwelijks beschikbaar voor lessen.
pi_91469357
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:37 schreef FB-aight het volgende:

[..]

Al gehoord wie er in seizoen 13 de coaches zijn?

Brock Lesnar(whahahah)
De giant :)
  maandag 17 januari 2011 @ 16:45:27 #242
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91469512
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:41 schreef FB-aight het volgende:

[..]

dat was nog in de jaren van Pride inderdaad(Pride vond ik zelf de beste mma organisatie met de mooiste gevechten en de beste vechters).

Sambo lijkt mij zeer interessant om lessen in te krijgen. Helaas is het hier in Nederland niet of nauwelijks beschikbaar voor lessen.
ik zou zeggen kom naar Ommen :)
en als je in maart in dalfsen bent komt er op de vridjag een groot sambo toernooi met deelnemers uit 12 landen ofzo :)
  maandag 17 januari 2011 @ 16:46:28 #243
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_91469562
Maar ik ga nu naar huis ;) mensen gegroet en tot later! :w
pi_91469635
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:40 schreef Olle. het volgende:

[..]

heb nog even gekeken hij heeft een sportschool waar ook judo wordt gegeven :)
dus misschien heb ik het wel verkeer om gedacht

zoek maar google semmy schilt
Sportschool had ik inderdaad gevonden. geen info over zijn jodo verleden overigens :)
pi_91470075
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:22 schreef FB-aight het volgende:

[..]

Jij weet niet waar je over praat wanneer je het over MMA hebt. Met je homo shaolin whahahaha
Lekkere manier van discussieren heb je :')

En verder, dat je geen echte gevehcten kan vinden op internet, wil natuurlijk niet meteen zeggen dat ze slecht zijn.
Een ninjitsu of krav maga beoefenaar zie je ook niet snel in die kooigevechten. Maar persoonlijk zou ik daar toch ook niet snel tegenover willen staan, en dat terwijl ik toch wel aardig wat martial arts ervaring heb :)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_91470288
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

(breekt die gast nou z'n arm?)

Nou heeft die MMA'er zo te zien wel een aardig gewichts/spier voordeel, dus of de kungfu'er echt veel kans had.
Vond persoonlijk de kungfu partij ook niet van heel veel inzicht getuigen. Volledig ongedekt een of ander laf trapje tegen het bovenbeen geven, dan vraag je ook wel om neergehaald te worden. Als je weet waar je tegenover staat, dan zorg je toch dat je zo min mogelijk op 1 been komt te staan en het vastpakken door de ander probeert te vermijden. Denk niet dat dit echt representatief is voor kungfu. Maar dat geldt voor zo ongeveer 90% van alle vechtsport filmpjes op youtube :')
pi_91508897
quote:
99s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Nou heeft die MMA'er zo te zien wel een aardig gewichts/spier voordeel, dus of de kungfu'er echt veel kans had.
Vond persoonlijk de kungfu partij ook niet van heel veel inzicht getuigen. Volledig ongedekt een of ander laf trapje tegen het bovenbeen geven, dan vraag je ook wel om neergehaald te worden. Als je weet waar je tegenover staat, dan zorg je toch dat je zo min mogelijk op 1 been komt te staan en het vastpakken door de ander probeert te vermijden. Denk niet dat dit echt representatief is voor kungfu. Maar dat geldt voor zo ongeveer 90% van alle vechtsport filmpjes op youtube :')
Daarom houd deze discussie hier op....

ik kan genoeg bewijzen met MMA filmpjes. Jij niet met kung fu.

MMA is bruikbaarder in een echt gevecht.(de afkorting zegt het al... van alle vechtsporten wat) Zo kan een vechter op elke tegenstander/vechtsstijl aanpassen.
pi_91511147
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:21 schreef FB-aight het volgende:

[..]

MMA is bruikbaarder in een echt gevecht.(de afkorting zegt het al... van alle vechtsporten wat) Zo kan een vechter op elke tegenstander/vechtsstijl aanpassen.
Ik hoef niet perse wat te bewijzen met kung fu hoor. Daar sta ik zelf ook niet perse alleen maar positief tegenover. Hoewel ik wel denk dat kung fu(wat overigens een slechte vertaling is, want je kan iets kung fu(dus goed) doen. Kung fu an sich betekent niks) meer is dan je op die filmpjes ziet.

Natuurlijk is MMA bruikbaar om mensen te slopen, het wordt inderdaad veel gebruikt in kooigevechten. Toch hoeft dat helemaal geen bewijs te zijn dat het perse het beste is. Ik heb ook gelezen van een ninjitsuka die ooit mee gedaan heeft aan een soortgelijk gevecht. Die werd na een halve minuut al gediskwalificeerd omdat ie iets deed wat niet was toegestaan. Ik geloof dat ie iets vitaals brak/sloopte. Het is lastig om vechters tegenover mekaar te zetten in een omgeving waar alsnog regels zijn. UFC heeft ook gewoon regels, die ik zo 123 niet weet dat geef ik toe. Maar als jouw martial art dan juist is gefocussed op dingen die niet zijn toegestaan met die regels, dan heb je al een flinke achterstand :) .
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:23:25 #249
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_91520256
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:21 schreef FB-aight het volgende:

[..]

MMA is absoluut niet in elk gevecht bruikbaar. MMA is gebonden aan regels. Maar zoals iemand al zei, ik zou ook nooit in een kooi tegen een MMA vechter wilen vechten :P.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_91546778
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ik hoef niet perse wat te bewijzen met kung fu hoor. Daar sta ik zelf ook niet perse alleen maar positief tegenover. Hoewel ik wel denk dat kung fu(wat overigens een slechte vertaling is, want je kan iets kung fu(dus goed) doen. Kung fu an sich betekent niks) meer is dan je op die filmpjes ziet.

Natuurlijk is MMA bruikbaar om mensen te slopen, het wordt inderdaad veel gebruikt in kooigevechten. Toch hoeft dat helemaal geen bewijs te zijn dat het perse het beste is. Ik heb ook gelezen van een ninjitsuka die ooit mee gedaan heeft aan een soortgelijk gevecht. Die werd na een halve minuut al gediskwalificeerd omdat ie iets deed wat niet was toegestaan. Ik geloof dat ie iets vitaals brak/sloopte. Het is lastig om vechters tegenover mekaar te zetten in een omgeving waar alsnog regels zijn. UFC heeft ook gewoon regels, die ik zo 123 niet weet dat geef ik toe. Maar als jouw martial art dan juist is gefocussed op dingen die niet zijn toegestaan met die regels, dan heb je al een flinke achterstand :) .
Eerste UFC's hadden geen regels. Behalve bijten en ogen indrukken (weet trouwens niet of dit ninjitsu technieken zijn maar denk het niet). Daarnaast heeft er 1x een ninjitsuka de UFC gewonnen en dat was UFC3 nog steeds waren er toen geen regels, op die ene 2 na dan.
Een overzicht van de stijlen in de eerste UFC's

http://www.gungfu.com/htm-resources/ufc/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')