abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90331588
quote:
Op donderdag 23 december 2010 08:17 schreef Ceased2Be het volgende:

En nu is het SEX en MUZ

goedemorgen
Haha, held :P

goedemorgen!
~Si vis amari, ama~
  donderdag 23 december 2010 @ 10:07:02 #152
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_90331628
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 07:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

kan je het anders niet even voordoen? :9
Kom maar langs.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_90334934
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Kom maar langs.
:o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_90335909
quote:
Op donderdag 23 december 2010 10:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Kom maar langs.
ok :9
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_90349105
AT en ST zijn wel heel stil... ;(
Ik ga maar naar huis toe dan :D
kusje!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_90349786
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:51 schreef bijdehand het volgende:
AT en ST zijn wel heel stil... ;(
Ik ga maar naar huis toe dan :D
kusje!
inderdaad ja :P
~Si vis amari, ama~
pi_90354407
Hmmmmm, ja was heul gezellig hoor :9~

:Y)
pi_90355030
quote:
99s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hmmmmm, ja was heul gezellig hoor :9~

:Y)
Waar is V V eigenlijk gebleven :o
~Si vis amari, ama~
pi_90356185
wie? :P
pi_90356587
quote:
99s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
:')
~Si vis amari, ama~
pi_90358836
quote:
99s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
_O-
  donderdag 23 december 2010 @ 20:36:43 #162
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_90358934
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_90359692
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
jij moet wel erg lekker en goed in bed zijn dat je hem V V hebt doen vergeten :o
~Si vis amari, ama~
  donderdag 23 december 2010 @ 20:55:25 #164
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_90359990
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef FedExpress het volgende:

[..]

jij moet wel erg lekker en goed in bed zijn dat je hem V V hebt doen vergeten :o
Daar kom ik nu ook achter ja. :Y)
pi_90361566
_O-
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_90361706
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nu pas :D
pi_90363372
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat wist je toch al? ;)
pi_90381626
Goedemorgen. :W

Wonen wij in eigenlijk noord-oost Brabant? :@
pi_90382754
moggel! ik denk dat wij noord-brabant zijn :P
~Si vis amari, ama~
pi_90382824
Volgens de ANWB is het noord-oost...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_90382976
Oh dan rijden er hier geen bussen. :D
Toch nog eerder vakantie. :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:52:47 #172
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_90384092
Ik heb het nu wel gehad met die kutsneeuw. }:|
pi_90384186
quote:
Donderdag 24 mei 2007 - DEN BOSCH - Er komt een woontoren van ongeveer 90 meter hoogte bij de kruising Onderwijsboulevard / Vlijmenseweg, op de plaats waar nu de busremise is. Dat stellen B. en W. voor na een onderzoek naar hoogbouwmogelijkheden in Willemspoort door prof. H. Asselbergs.

De gemeenteraad had om zo'n extern advies gevraagd, na kritiek op het plan voor een toren, een 'landmark', vlakbij de toekomstige Randweg. Volgens Asselbergs leent het gebied zich heel goed voor een markante toren, maar kan die beter enkele honderden meters naar het noordwesten worden verplaatst. "Wij nemen dit advies onverkort over. Ik ben zelfs heel enthousiast over deze oplossing", aldus wethouder Geert Snijders gisteren bij de presentatie van het plan. "De vorige locatie was te veel vooruitgeschoven, met negatieve effecten op het landschap, en zonder verankering in het stedelijk weefsel." Waar de toren nu gepland is, staat hij niet aan de rand maar op enkele honderden meters van de Gement, en is hij een markant herkenningspunt tussen de toekomstige wijk Willemspoort en het Paleiskwartier. Snijders wil een architect van internationale allure aantrekken voor een ontwerp.
Volgens Snijders wilde Asselbergs, oud-directeur van de rijksdienst monumentenzorg, breder adviseren dan alleen over de toren. "Hij wilde zijn visie geven op het totale gebied. Hij adviseert om van het gebied waar de verlengde Magistratenlaan zal aansluiten op de Randweg één groen entreegebied voor de stad te maken, in combinatie met het straks gereconstrueerde Heetmanplein. Ook daar zijn wij voorstander van."
De toren van 90 meter zal het hoogste gebouw zijn in het gebied Paleiskwartier/Willemspoort. De Van Lanschottoren is 55 meter, het Rivagebouw 50. In Willemspoort komen drie torens van 60 meter. Het nieuwe Jeroen Bosch Ziekenhuis wordt 40 meter hoog. Rond de nieuwe hofvijver in het Paleiskwartier komen behalve de toren van 90 meter, een toren van 75 meter (Jheronimustoren) en een van 55 (bij Ponte Palazzo).
Hmmm ben benieuwd waar ze al die nieuwbouw mee willen vullen. Die nieuwbouw hier verkoopt al voor geen ene meter.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_90384459
Pff, was weer niks met de sneeuw vanochtend..
Hier in de wijk was het al lekker glibberen, daarna op de A2 naar eindhoven rond 7uur leek het wel alsof ze nieteens de moeite hadden genomen om te strooien..
Linkerbaan was nog helemaal wit, en rechts alleen wat bandensporen. ja dat schiet op :')

En dan komt die auto in ehv nog vast te zitten(kutstad :P ) in de sneeuw. Kan je een weggetje gaan graven voor de spinnende wielen. Gelukkig bieden de matjes van de auto dan uitkomst :Y)
pi_90384495
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hmmm ben benieuwd waar ze al die nieuwbouw mee willen vullen. Die nieuwbouw hier verkoopt al voor geen ene meter.
Ach, mooi penthouse'je op de bovenste verdieping :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')