ik durf niet eens te vragen hoe of watquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:34 schreef bijdehand het volgende:
Zo dat was we met dagje wel. Vertraging
Nja, het valt wel mee. Andere bestemmingen hadden nog meer vertragingquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik durf niet eens te vragen hoe of wat
Hoelang zou het lopen zijn met jouw 6,5 km/hquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben zojuist thuisgekomen uit Eindhoven! Het is een wonder!
100 jaar want ik weet de weg niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 06:43 schreef bijdehand het volgende:
Moggel
[..]
Hoelang zou het lopen zijn met jouw 6,5 km/h?
Volg de bordjesquote:Op woensdag 22 december 2010 13:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
100 jaar want ik weet de weg niet.
Als ze ze 10x zo groot maken zodat ze voor mijn soort ook opvallen.quote:
Lukt dat niet met een verrekijker dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ze ze 10x zo groot maken zodat ze voor mijn soort ook opvallen.
Ja maar dan kan je niet echt handig doorlopen ondertussen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lukt dat niet met een verrekijker dan?
Gerumquote:Op woensdag 22 december 2010 12:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
jeej, hele dag leren voor tentamen
Ik ga morgen denk ik. Is toch leuk joh, die mensen steunen, lekker muziek luisterenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik was trouwens expres wat vroeger met de trein gegaan en toen ik dus tijd over had ben ik nog ff naar het glazen huis gelopen. Fokking druk, het is mij nogsteeds niet duidelijk wat er leuk aan is om met z'n allen in de kou daar te gaan staan koekeloeren.Ik had meer zoiets van wtf doe ik hier.
haha, wel goed dagt je dan nu al bezig bentquote:Op woensdag 22 december 2010 14:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
GerumIk ben ook al bezig. Over aantal weken 7 tentamens in 2 weken
![]()
[..]
Ik ga morgen denk ik. Is toch leuk joh, die mensen steunen, lekker muziek luisteren
Ja met dit weer man, als het nou lekker warm was oke.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik. Is toch leuk joh, die mensen steunen, lekker muziek luisteren
Nja, ben ook maar half bezig steeds. Ben ook van het uitstellenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha, wel goed dagt je dan nu al bezig bent
Ik ben altijd van het eeuwig uitstellen, en dan de laatste dagen stressen en knallen.
Jammer dat er ook een xbox + fallout naar me staat te roepen, maar ik hou me sterk
Ja, maar dat is gewoon domquote:Op woensdag 22 december 2010 14:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kijk zoiets bedoel ik dus.![]()
http://www.omroepbrabant.(...)Huis+onderkoeld.aspx
Dat is gewoon natuurlijke selectiequote:Op woensdag 22 december 2010 14:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kijk zoiets bedoel ik dus.![]()
http://www.omroepbrabant.(...)Huis+onderkoeld.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |