Mijn zusje en d'r vriend zijn daar ook helemaal gek op.quote:Op maandag 27 december 2010 16:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als je trouwens van Britse humor houdt.. Little Britain
Zowel de Engelse als de Amerikaanse. Extras is ook leukquote:Op maandag 27 december 2010 16:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
The office? dan hopelijk wel de originele Britse, en niet het Amerikaanse aftreksel..
Dat was ik niet. Anders bleef ik wel bellenquote:Op maandag 27 december 2010 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er heeft vanmorgen wel iemand aangebeld maar ik heb niet opengedaan. Meestal moeten ze toch ergens anders zijn en ik verwachtte niemand dus dan blijft die deur mooi dicht.
Qua Britse humor heb ik liever Monty Python en Blackadderquote:Op maandag 27 december 2010 16:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
The office? dan hopelijk wel de originele Britse, en niet het Amerikaanse aftreksel..
Als je ooit nog een leuke manga wil lezen (weet niet of je dat leuk vindt) dan is Battle Royale een hele goede! En als je de film nog niet gezien hebt, kijken!quote:Op maandag 27 december 2010 19:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Qua Britse humor heb ik liever Monty Python en Blackadder
Qua Anime; Hellsing (normaal en Ultimate), Fullmetal Alchermist (ook Brotherhood), Cowboy Bebop, Trigun, Claymore en ik zou bijna Death Note nog vergeten (naast de tig andere series)
Die film is echt nicequote:Op maandag 27 december 2010 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je ooit nog een leuke manga wil lezen (weet niet of je dat leuk vindt) dan is Battle Royale een hele goede! En als je de film nog niet gezien hebt, kijken!
Da's mijn favoriete film. Heb het boek, de manga's, de dvd, een speciale dvdquote:
Manga lees ik dan eigenlijk nooit (wel comics). BR hele tijd terug gezien die was idd wel leukquote:Op maandag 27 december 2010 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je ooit nog een leuke manga wil lezen (weet niet of je dat leuk vindt) dan is Battle Royale een hele goede! En als je de film nog niet gezien hebt, kijken!
TGP wil ik ook nog zien denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 07:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Manga lees ik dan eigenlijk nooit (wel comics). BR hele tijd terug gezien die was idd wel leuk
Heb hier Tokyo Gore Police nog liggen om te gaan kijken
Van Deadpool heb ik ook wat gelezen, maar nog niet zo veel. Ben nog niet klaar met m'n donald duck pockets dus voorlopig zit ik volquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Walking dead ben ik nu de serie van aan het kijken.
laatst 'Y the Last Man' gelezen.
Voor de rest jarenlang veel van Image gespaard (Spawn, The Darkness, Witchblade en meer van dat soort pupl).
Nu vooral dingen in de trant van Sandman, Watchmen, V for Vendetta etc.
O en alles van Deadpool, die kickt Punisher's aersch.
Dat laatste is niet zo heel verwonderlijk natuurlijk ;-)quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van Deadpool heb ik ook wat gelezen, maar nog niet zo veel. Ben nog niet klaar met m'n donald duck pockets dus voorlopig zit ik volThe Walking Dead is qua comic veel cooler. Ze zijn daar ook vele malen verder met het verhaal.
Haha, da's logisch ja. Maar het is zo spannend dat ik 79 delen in 3 dagen heb uitgelezen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat laatste is niet zo heel verwonderlijk natuurlijk ;-)
Ja kan hard gaan 'Y the Last Man' was ook zo geniaal dat ik alle 60 delen in 2 dagen had uitgelezen. Soms heb je dat :-)quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, da's logisch ja. Maar het is zo spannend dat ik 79 delen in 3 dagen heb uitgelezen!
Waar gaat die over en zijn die 60 delen alle delen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja kan hard gaan 'Y the Last Man' was ook zo geniaal dat ik alle 60 delen in 2 dagen had uitgelezen. Soms heb je dat :-)
moggelquote:
Een plaag die over de aarde gaat die over heel de aardbol alles met een Y-chromosoom uitroeit. Behalve 1 jongen en zijn aapquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar gaat die over en zijn die 60 delen alle delen?
Check, zo gruwelijk veel comics nog liggen bij m'n ouders.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moguh![]()
Hm, enige dat ik uit die list hebt gelezen zijn de comics van spawn. Dat was echt al 10 jaar geleden ofzo, wel vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |