abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90497677
Dat was ik, ik wou een koppie suiker...
  maandag 27 december 2010 @ 16:02:29 #227
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_90497746
quote:
99s.gif Op maandag 27 december 2010 16:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Als je trouwens van Britse humor houdt.. Little Britain _O_
Mijn zusje en d'r vriend zijn daar ook helemaal gek op. :)
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_90497879
quote:

[..]

The office? dan hopelijk wel de originele Britse, en niet het Amerikaanse aftreksel..

Zowel de Engelse als de Amerikaanse. Extras is ook leuk :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_90497890
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Er heeft vanmorgen wel iemand aangebeld maar ik heb niet opengedaan. Meestal moeten ze toch ergens anders zijn en ik verwachtte niemand dus dan blijft die deur mooi dicht. :Y
Dat was ik niet. Anders bleef ik wel bellen :) haha
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_90505071
quote:

[..]

The office? dan hopelijk wel de originele Britse, en niet het Amerikaanse aftreksel..

Qua Britse humor heb ik liever Monty Python en Blackadder :)

Qua Anime; Hellsing (normaal en Ultimate), Fullmetal Alchermist (ook Brotherhood), Cowboy Bebop, Trigun, Claymore en ik zou bijna Death Note nog vergeten (naast de tig andere series)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_90505437
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Qua Britse humor heb ik liever Monty Python en Blackadder :)

Qua Anime; Hellsing (normaal en Ultimate), Fullmetal Alchermist (ook Brotherhood), Cowboy Bebop, Trigun, Claymore en ik zou bijna Death Note nog vergeten (naast de tig andere series)
Als je ooit nog een leuke manga wil lezen (weet niet of je dat leuk vindt) dan is Battle Royale een hele goede! En als je de film nog niet gezien hebt, kijken! })
pi_90506974
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je ooit nog een leuke manga wil lezen (weet niet of je dat leuk vindt) dan is Battle Royale een hele goede! En als je de film nog niet gezien hebt, kijken! })
Die film is echt nice _O-
~Si vis amari, ama~
pi_90507160
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:07 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Die film is echt nice _O-
Da's mijn favoriete film. Heb het boek, de manga's, de dvd, een speciale dvd :P en binnenkort komt een nieuwe Blu Ray :9~ :9~ :9~
pi_90525853
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Manga lees ik dan eigenlijk nooit (wel comics). BR hele tijd terug gezien die was idd wel leuk :)
Heb hier Tokyo Gore Police nog liggen om te gaan kijken >:)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_90526438
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 07:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Manga lees ik dan eigenlijk nooit (wel comics). BR hele tijd terug gezien die was idd wel leuk :)
Heb hier Tokyo Gore Police nog liggen om te gaan kijken >:)
TGP wil ik ook nog zien denk ik :P Ken je The Walking Dead? Da's eik de enige comic die ik lees, samen met The Punisher
pi_90526642
Walking dead ben ik nu de serie van aan het kijken.
laatst 'Y the Last Man' gelezen.
Voor de rest jarenlang veel van Image gespaard (Spawn, The Darkness, Witchblade en meer van dat soort pupl).
Nu vooral dingen in de trant van Sandman, Watchmen, V for Vendetta etc.

O en alles van Deadpool, die kickt Punisher's aersch.
pi_90526657
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Walking dead ben ik nu de serie van aan het kijken.
laatst 'Y the Last Man' gelezen.
Voor de rest jarenlang veel van Image gespaard (Spawn, The Darkness, Witchblade en meer van dat soort pupl).
Nu vooral dingen in de trant van Sandman, Watchmen, V for Vendetta etc.

O en alles van Deadpool, die kickt Punisher's aersch.
Van Deadpool heb ik ook wat gelezen, maar nog niet zo veel. Ben nog niet klaar met m'n donald duck pockets dus voorlopig zit ik vol :') The Walking Dead is qua comic veel cooler. Ze zijn daar ook vele malen verder met het verhaal.
pi_90526738
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Van Deadpool heb ik ook wat gelezen, maar nog niet zo veel. Ben nog niet klaar met m'n donald duck pockets dus voorlopig zit ik vol :') The Walking Dead is qua comic veel cooler. Ze zijn daar ook vele malen verder met het verhaal.
Dat laatste is niet zo heel verwonderlijk natuurlijk ;-)
pi_90527116
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:24 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat laatste is niet zo heel verwonderlijk natuurlijk ;-)
Haha, da's logisch ja. Maar het is zo spannend dat ik 79 delen in 3 dagen heb uitgelezen!
pi_90527432
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Haha, da's logisch ja. Maar het is zo spannend dat ik 79 delen in 3 dagen heb uitgelezen!
Ja kan hard gaan 'Y the Last Man' was ook zo geniaal dat ik alle 60 delen in 2 dagen had uitgelezen. Soms heb je dat :-)
pi_90527677
mogguh :P
~Si vis amari, ama~
pi_90527809
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja kan hard gaan 'Y the Last Man' was ook zo geniaal dat ik alle 60 delen in 2 dagen had uitgelezen. Soms heb je dat :-)
Waar gaat die over en zijn die 60 delen alle delen?
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:10 schreef FedExpress het volgende:
mogguh :P
moggel
pi_90528472
Moguh :)

Hm, enige dat ik uit die list hebt gelezen zijn de comics van spawn. Dat was echt al 10 jaar geleden ofzo, wel vet ^O^
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_90528614
Goedemorgen. :W
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_90529133
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waar gaat die over en zijn die 60 delen alle delen?
Een plaag die over de aarde gaat die over heel de aardbol alles met een Y-chromosoom uitroeit. Behalve 1 jongen en zijn aap :) Heel mooi verhaal.
pi_90529168
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moguh :)

Hm, enige dat ik uit die list hebt gelezen zijn de comics van spawn. Dat was echt al 10 jaar geleden ofzo, wel vet ^O^
Check, zo gruwelijk veel comics nog liggen bij m'n ouders.
Laatste keer dat ik het taxeerde was het zo rond de 30.000 dollar :')
pi_90529712
Damn :|
pi_90529761
Tja... 10 jaar heel fanatiek verzameld, heel veel Limited Editions, 0-issues one shots,gesigneerd spul.

Darkness #11, alle 13 de variant covers gesigneerd bijv. prijs ging toen van 4 gulden tot 150 gulden voor een issue :')
pi_90529883
Zo, doe je goed :P
Is weer eens een andere manier van investeren he :)
pi_90530208
wow, dat is nogal Ceased :P
~Si vis amari, ama~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')