abonnement Unibet Coolblue
pi_90704152
Gelukkig nieuwjaar medefans/liefhebbers!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 1 januari 2011 @ 19:29:29 #127
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_90718027
Allemaal een Gelukkig Nieuwjaar gewenst met de beste wensen!

Voor de volledigheid zal ik het artikel nog even hier plaatsen:

Michael Jackson Concert Tours on Trial

1/1/2011 1:00 AM PST by TMZ Staff

TMZ has learned ... Michael Jackson's weakened state during various concert tours throughout his life -- as well as preparations for the London concerts that never took place -- could become powerful evidence in the defense of Dr. Conrad Murray.

Sources connected with the criminal case tell TMZ ... there's "compelling evidence" that MJ was in weakened health whenever he went on tour. Specifically, people who went on various tours -- including the "Bad" and "Dangerous" concerts -- say Jackson was frequently "dehydrated, medicated, and sleep-deprived."

Just like with Dr. Murray, Jackson had a doctor who accompanied him during rehearsals and tours, attending to his needs.

The point ... the grueling concert schedules reduced MJ to a physical mess, prone to relying on and demanding drugs to sleep.

The "This Is It" London tour was especially grueling, because AEG added dozens of concert dates for Michael, who was already in an extremely weakened state and terrified he would fail.

All of this dovetails into a defense theory ... that Jackson felt enormous pressure to rehearse for the "This Is It" tour, and when he couldn't sleep he relied on Propofol to do the trick. The defense believes when Murray walked out of the room and Jackson woke up, he accidentally infused himself with a fatal dose of the drug out of frustration and fear.

Leef en Laten Leven
pi_90718572
Gelukkig Nieuwjaar iedereen hier! :D
pi_90725032
Gelukkig nieuw jaar vrinden! Dat 2011 ons toch maar weer een paar mooie dingen mag brengen, zoals de Bad Tour DVD :Y

Erg goed dat die uitzending gecancelled is!
  zondag 2 januari 2011 @ 20:02:35 #130
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_90759114
Nog 3 leuke Malachi/MJ vergelijkingsfilmpjes....
Wordt 2011 het jaar dat bekend wordt dat het toch Jason was?




Wat ik niet snap is dat die Cascio niet gestalkt wordt... Gast schijnt regelmatig in Duitsland te zitten ook, neem aan dat daar toch ook wel wat MJ fans wonen die 'm kennen?
Waarom stelt niemand verder vragen over die nummers, of ze nu wel of niet echt MJ zijn, het blijft toch een wonderlijk verhaal waar je meer van zou willen weten, lijkt me...

Of: waarom vraagt niemand Malachi even Breaking News en Monster te zingen, dan ben je ook klaar :)
Geef die kerel een paar duizend dollar en hij doet het, lijkt me...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_90762679
Het lijkt idd te veel op JM, maarja, als het echt MJ niet is, zal het ooit wel een keer naar buiten komen :P
pi_90764835
Heeft hij het nog niet ontkend?

Het lijkt mij toch logisch als iemand zegt "hey, dit is door x gezongen!" dat jij als persoon x zegt "nee, dat is helemaal niet zo" als dat inderdaad niet zo is.
pi_90765033
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Desunoto het volgende:
Heeft hij het nog niet ontkent?

Het lijkt mij toch logisch als iemand zegt "hey, dit is door x gezongen!" dat jij als persoon x zegt "nee, dat is helemaal niet zo" als dat inderdaad niet zo is.
Ik weet eigenlijk niet of JM überhaupt al wat heeft gezegd eigenlijk.
  zondag 2 januari 2011 @ 21:25:37 #134
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_90765122
Malachi heeft het allang ontkend.
Leef en Laten Leven
pi_90765620
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef Robijn48 het volgende:
Malachi heeft het allang ontkend.
Ok :*

  zondag 2 januari 2011 @ 21:33:05 #136
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_90765753
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Ok :*


:D Ghighi
Leef en Laten Leven
  zondag 2 januari 2011 @ 21:41:39 #137
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_90766383
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef Robijn48 het volgende:
Malachi heeft het allang ontkend.
Mja, en z'n producer zegt dat ie het wel is:
Jason Malachi has said he can't "confirm or deny anything right now" & Malachi's long time producer Tony Kurtis has said that he thinks the Cascio tracks are him.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 2 januari 2011 @ 21:49:26 #138
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_90766890
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:41 schreef matthijst het volgende:

[..]

Mja, en z'n producer zegt dat ie het wel is:
Jason Malachi has said he can't "confirm or deny anything right now" & Malachi's long time producer Tony Kurtis has said that he thinks the Cascio tracks are him.
Is hier ook al een keer voorbij gekomen. Slaat toch nergens op, dat zijn producer zegt van wel en hijzelf niet :') En dan die naam, Tony Kurtis, waar doet me dat aan denken...
Maar anyway. Jij begrijpt niet dat er niet meer vragen gesteld worden, en dat Cascio niet gestalkt wordt. Misschien wordt het nu over het algemeen gewoon aangenomen, dat het gewoon Michael is.
In het boek "the Michael Jackson tapes" wordt trouwens ook gerept over Frank Cascio die bij verschillende zittingen aanwezig was.
Edit: voor de duidelijkheid: deze tapes waren echt, gesprekken tussen rabbi Schmuley en Michael.
Opgenomen in 2000/2001.
Leef en Laten Leven
  zondag 2 januari 2011 @ 21:59:39 #139
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_90767527
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:49 schreef Robijn48 het volgende:
Is hier ook al een keer voorbij gekomen. Slaat toch nergens op, dat zijn producer zegt van wel en hijzelf niet :') En dan die naam, Tony Kurtis, waar doet me dat aan denken...
Maar anyway. Jij begrijpt niet dat er niet meer vragen gesteld worden, en dat Cascio niet gestalkt wordt. Misschien wordt het nu over het algemeen gewoon aangenomen, dat het gewoon Michael is.
In het boek "the Michael Jackson tapes" wordt trouwens ook gerept over Frank Cascio die bij verschillende zittingen aanwezig was.
Edit: voor de duidelijkheid: deze tapes waren echt, gesprekken tussen rabbi Schmuley en Michael.
Opgenomen in 2000/2001.
Tony Kurtis doet mij nergens aan denken, benieuwd welke ideeen jij erbij hebt?
Ik heb JM nergens horen/zien zeggen dat hij het niet is, lees het alleen in de brief van Sony en die hebben er natuurlijk belang bij dat hij het niet is, dus of dat nou zo geloofwaardig is, naja: Sony zal vast wel gehoord hebben dat hij zei dat hij het niet was, maar als het echt JM is die de nummers gezongen heeft was het hele idee uiteraard dat niemand het te weten zou komen. Wat had je dan verwacht? Dat ie gewoon zou zeggen: "Uhm, yep, it was me" :')

Wat Schmuleys boek ermee te maken heeft ontgaat mij even.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_90768512
Jason Malachi heeft wel zn youtube accountje opgedoekt.
http://uk.video.yahoo.com/watch/150573/1627044
er is nog wel wat te vinden hoor.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:26:40 #141
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_90769126
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:59 schreef matthijst het volgende:

[..]

Tony Kurtis doet mij nergens aan denken, benieuwd welke ideeen jij erbij hebt?
Ik heb JM nergens horen/zien zeggen dat hij het niet is, lees het alleen in de brief van Sony en die hebben er natuurlijk belang bij dat hij het niet is, dus of dat nou zo geloofwaardig is, naja: Sony zal vast wel gehoord hebben dat hij zei dat hij het niet was, maar als het echt JM is die de nummers gezongen heeft was het hele idee uiteraard dat niemand het te weten zou komen. Wat had je dan verwacht? Dat ie gewoon zou zeggen: "Uhm, yep, it was me" :')

Wat Schmuleys boek ermee te maken heeft ontgaat mij even.
De acteur Tony Curtis :) Maar kan toeval zijn natuurlijk.
Heb een tijdje geleden ergens gelezen dat Malachi het zélf ontkend heeft, maar kan het nu niet meer terugvinden.
Als Sony de boel beflikkeren zou, zouden ze dan als eerste bekende song van het album speciaal Breaking News hebben uitgebracht? Denk het niet.
Wat ik bedoel met dat boek: ik geloof het verhaal rond de Cascio's. Ik ben het boek voor de tweede keer aan het lezen, en ik kom dus Frank Cascio tegen, die meerdere malen bij gesprekken aanwezig was. Ook verhalen van Michael en Frank C. die hotelgasten aan het plagen waren. Het waren dus long time friends, en ik zie geen reden het verhaal te wantrouwen dat de zogenaamde Cascio tracks dus ook in 2007 daar in de studio bij de Cascio family zijn opgenomen.
Leef en Laten Leven
pi_90769477
Ik geloof me oren en ik geloof Michael zijn eigen familie sneller dan dat Siciliaantje.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:33:07 #143
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_90769554
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:31 schreef quirina het volgende:
Ik geloof me oren en ik geloof Michael zijn eigen familie sneller dan dat Siciliaantje.
Daarom: wat heeft het nog voor zin hierover door te gaan :') Iedereen mag geloven wat ie wil.
Leef en Laten Leven
  zondag 2 januari 2011 @ 22:34:03 #144
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_90769596
Dat MJ en Cascio vrienden waren lijkt me duidelijk, daar hoef je dat boek van die backstabbende Jood niet voor te lezen :D

Ik denk overigens niet dat Sony in een of ander complot zou zitten, als (let op, ik zeg 'als', ben niet overtuigd dat het MJ niet is, maar die 3 yt filmpjes zijn wel overtuigender dan de zooi tot nu toe) blijkt dat het niet MJ op die Cascio tracks is, dan is het IMHO een solo actie van Cascio.
Sony kan het zich niet veroorloven om expres namaak nummers uit te brengen; bij een eventuele rechtzaak kunnen ze het dan wel schudden en ze hebben $250.000.000 op het spel staan, lijkt me de moeite niet waard.
Wat wel vaag blijft is dat Cascio verder 0,0 'bewijs' heeft: hij heeft 10-12 nummers uit 2007 van MJ. Voor MJ's dood was er niemand die die nummers gehoord heeft. Toevallig zijn het ook nog eens allemaal afgemaakte nummers, nergens een los stukje, een beetje inzingen, of random onzin...

Als MJ bij mij in de kelder had gewoond had ik alles opgenomen, hell, dan hadden jullie nu mp3-tjes gehad van MJ die zat te poepen terwijl ie Billie Jean zong :D
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:43:12 #145
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_90770102
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef matthijst het volgende:
Dat MJ en Cascio vrienden waren lijkt me duidelijk, daar hoef je dat boek van die backstabbende Jood niet voor te lezen :D

Ik denk overigens niet dat Sony in een of ander complot zou zitten, als (let op, ik zeg 'als', ben niet overtuigd dat het MJ niet is, maar die 3 yt filmpjes zijn wel overtuigender dan de zooi tot nu toe) blijkt dat het niet MJ op die Cascio tracks is, dan is het IMHO een solo actie van Cascio.
Sony kan het zich niet veroorloven om expres namaak nummers uit te brengen; bij een eventuele rechtzaak kunnen ze het dan wel schudden en ze hebben $250.000.000 op het spel staan, lijkt me de moeite niet waard.
Wat wel vaag blijft is dat Cascio verder 0,0 'bewijs' heeft: hij heeft 10-12 nummers uit 2007 van MJ. Voor MJ's dood was er niemand die die nummers gehoord heeft. Toevallig zijn het ook nog eens allemaal afgemaakte nummers, nergens een los stukje, een beetje inzingen, of random onzin...

Als MJ bij mij in de kelder had gewoond had ik alles opgenomen, hell, dan hadden jullie nu mp3-tjes gehad van MJ die zat te poepen terwijl ie Billie Jean zong :D
Ik lees het boek ook alleen omdat ik geinteresseerd ben in Michael hoor. Hoe hij dacht, hoe hij was O+ . Want het waren zijn eigen woorden. Die Schmuley idd, zijn commentaar en geoordeel neem ik met een dikke korrel zout, ene oor in, andere oor uit.
Solo actie van Cascio...daar geloof ik dus niet in :)
Leef en Laten Leven
pi_90770457
Platenmaatschappijen kunnen alles flikken.
Ze konden toch ook die truuk met Milli Vanilli verkopen ?
  zondag 2 januari 2011 @ 22:49:54 #147
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_90770504
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef quirina het volgende:
Platenmaatschappijen kunnen alles flikken.
Ze konden toch ook die truuk met Milli Vanilli verkopen ?
Ja, das eeuwen geleden joh :D
En nogmaals. Als Sony bewust de boel zou beflikkeren, dan zouden ze niet Breaking News als eerste bekend maken van het album. (het lied dat mensen die het niet vertrouwen steeds noemen)
Leef en Laten Leven
pi_90770618
Wel eeuwen geleden maar nog niet vergeten..
Kijk als het die Malachi is.. De verader slaapt nooit hoor! Dan komt het toch wel uit .
  zondag 2 januari 2011 @ 22:52:17 #149
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_90770628
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef quirina het volgende:
Platenmaatschappijen kunnen alles flikken.
Ze konden toch ook die truuk met Milli Vanilli verkopen ?
Vergeet Boney M niet :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_90770649
Oh ja boney M was ook dikke playback
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')