Maar vanuit welke taal moet je dan vertalenquote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, er zat een tolk bij. Je wilt zo veel mogelijk vragen stellen, als je maar een half uur hebt
kom nog een b erbij, dan kunnen we het afkorten naar abbaquote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stu wel, de anonieme beroemde alcoholist!
Gewoon Engels. Zo gedaan dus, maar het moet wel gebeuren. Daarnet eerst van de dictafoon gehaald, dus met tragere snelheid afspelen en typen maar!quote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar vanuit welke taal moet je dan vertalen
Hai meisquote:
Zoveel drink ik nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stu wel, de anonieme beroemde alcoholist!
Okay, ja, dat moet wel lukken dan. Succes thoughquote:Op zondag 19 december 2010 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon Engels. Zo gedaan dus, maar het moet wel gebeuren. Daarnet eerst van de dictafoon gehaald, dus met tragere snelheid afspelen en typen maar!
Ja, nog wel maar ik hoop nu op morgen met een vlucht vanaf City Airport dus wie weetquote:Op zondag 19 december 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Stu! Nog steeds in London?
Anonieme beroemde Britse alcoholist!quote:Op zondag 19 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
kom nog een b erbij, dan kunnen we het afkorten naar abba
oeh spannend... ik duim heel hard voor je dat je snel naar NL kanquote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nog wel maar ik hoop nu op morgen met een vlucht vanaf City Airport dus wie weet
quote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anonieme beroemde Britse alcoholist!
Dankjequote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh spannend... ik duim heel hard voor je dat je snel naar NL kan
Je hebt een zwembad in huisquote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa was echt heel lekker
Helemaal rozig nu
Joah!quote:Op zondag 19 december 2010 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anonieme beroemde Britse alcoholist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |