Dan doe ik dat ookquote:Op zondag 19 december 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefIk zal weer wat beter mijn best gaan doen, dan moet dat met een half jaartje wel weer kunnen
![]()
Om je in een ijsbad te duwen, zekersquote:Op zondag 19 december 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil jij met mij naar de sauna dan?
Succesquote:Op zondag 19 december 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
En nu kind uit bed plukken en spellchecken
Je snapt zeker wel dat dat dus nooit gaat gebeuren he?quote:
gewoon vastpakken en er samen in springenquote:Op zondag 19 december 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je snapt zeker wel dat dat dus nooit gaat gebeuren he?
Hmm dat laatste kan ik wel voor je doenquote:Op zondag 19 december 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
En nu kind uit bed plukken en spellchecken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 19 december 2010 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm dat laatste kan ik wel voor je doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Okequote:Op zondag 19 december 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je snapt zeker wel dat dat dus nooit gaat gebeuren he?
Dat lukt hier niet eensquote:
geen geld?quote:
geen normale weg om over te rijden. En om nu twee uur te gaan glibberen over de niet gestrooide wandelpaden naar Nijmegen, nah, bedanktquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 19 december 2010 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen normale weg om over te rijden. En om nu twee uur te gaan glibberen over de niet gestrooide wandelpaden naar Nijmegen, nah, bedankt
OKeequote:Op zondag 19 december 2010 17:01 schreef VacaLoca het volgende:
Stream blijft om de haverklap bufferen, niet kijk/luisterbaar
Nee, precies. Verschrikkelijk. En nu kan ik ook niets zien. Verdomme.quote:Op zondag 19 december 2010 17:01 schreef VacaLoca het volgende:
Stream blijft om de haverklap bufferen, niet kijk/luisterbaar
JAHAAA?quote:
Nee hoor, daar was ik al wel heel lang over uitquote:
Voor erbijquote:Op zondag 19 december 2010 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, daar was ik al wel heel lang over uitIk val op mannetjes en vind vrouwtjes leuk voor erbij
![]()
Ik zit in het verkeerde topicquote:Op zondag 19 december 2010 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, precies. Verschrikkelijk. En nu kan ik ook niets zien. Verdomme.
Joh?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, daar was ik al wel heel lang over uitIk val op mannetjes en vind vrouwtjes leuk voor erbij
![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 17:12 schreef Stuart het volgende:
Om 7 uur afgesproken voor dinner in Victoria
quote:
Serious Requestquote:Op zondag 19 december 2010 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joh?Maar waar gaat dit over?
Mannen in strakke broekjesquote:Op zondag 19 december 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Paardensport? Wat is dat voor onzin zeg. Dat heeft met sport niks te makenWeg met die troep.
Ach, zo kom je nog eens ergens!quote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Serious RequestMaar ik zat in de active topic lijst met mn muis op het goede topic, maja kwam zeker net die automatische update van de AT en toen ik klikte was het dus dit topic... het is net topicroulette soms.
Ja, dat heb ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Serious RequestMaar ik zat in de active topic lijst met mn muis op het goede topic, maja kwam zeker net die automatische update van de AT en toen ik klikte was het dus dit topic... het is net topicroulette soms.
Op een paard met een leuter zo groot als hun arm!quote:
-5 cm koud ?quote:Op zondag 19 december 2010 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, zo kom je nog eens ergens!
Houd je ook van ijsbaden?
Owquote:Op zondag 19 december 2010 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op een paard met een leuter zo groot als hun arm!
nee, dat valt meestal wel mee.quote:
Een eensgezindequote:Op zondag 19 december 2010 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ik lust geen koffie dus ik zit echt heul erg verkeerd
Gelukkigquote:
Thee mag ookquote:Op zondag 19 december 2010 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ik lust geen koffie dus ik zit echt heul erg verkeerd
Voor mij niet hoor. Kwartiertje met de treinquote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]waarom is dat zo ver weg?
[..]
Zit jij hier verkeerd?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor. Kwartiertje met de trein
Wings spread, zou ik zeggen!quote:Op zondag 19 december 2010 17:17 schreef Stuart het volgende:
Inmiddels ingechecked voor mijn vlucht morgenmiddag. Fingers crossed
Al die koffieleuters hier. Bocht, dat is het!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |