Kunst met een grote KUT.quote:Op zondag 19 december 2010 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
NP. Mogen ze lekker meegenieten, doen ze nu toch al met dat mooie "kunstwerk" voor het raam.
Deze ziet er toch echt uit als een LUL schatjequote:
Die heb ik nog nooit aangehad. Werken ze een beetje?quote:Op zondag 19 december 2010 17:18 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Heb deze in de kast staan:
[ afbeelding ]
Alleen zitten geen haakjes meer aan, vond ik niet zo'n slim idee met motorrijden.
Geen idee, maar de M90 werkt wel.quote:Op zondag 19 december 2010 17:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit aangehad. Werken ze een beetje?
quote:Op zondag 19 december 2010 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, maar de M90 werkt wel.
Joh, dat is de vraag toch ook niet.quote:Op zondag 19 december 2010 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, maar de M90 werkt wel.
Hmmm, vind ze zelf erg lekker zitten omdat ik ook echt een voet heb voor meindl (Haix zit weer verschrikkelijk hier.)quote:Op zondag 19 december 2010 17:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit aangehad. Werken ze een beetje?
Weet ik, maar men zegt bij voorbaat al dat de M90 slecht is terwijl dat dus niet zo is. Hele volksstammen (lichtingen) hebben het er perfect mee kunnen doen in alle omstandigheden.quote:Op zondag 19 december 2010 17:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Joh, dat is de vraag toch ook niet.
Dat doet de M90 dus ook als je die goed onderhoudt.quote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hmmm, vind ze zelf erg lekker zitten omdat ik ook echt een voet heb voor meindl (Haix zit weer verschrikkelijk hier.)
Maar: Ze zijn eigenlijk iets te zwaar voor speedmarsen en dergelijke, maar het is wel een heel erg stevige laars.
Ook goed geisoleerd... houd ook dus gelijk enig water binnen heb ik gemerkt.
Waar loop je nu eigenlijk op dan?
Yep!!quote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef Lotusss het volgende:
Hebben ze eigenlijk ook kisten in maat 37/38 ?
Ja.quote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef Lotusss het volgende:
Ze moeten wel eerst ingelopen worden natuurlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef Vronsky het volgende:
ER, ik vind die M90 kist gewoon niet lekker zitten.
Heb ze al eens gepast en er een stuk op gelopen.. niet mijn ding.
quote:
Woeiii!!!!! Mini-kistjes!quote:
Kleine voeten.. kom ik met maat 45/46.quote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef Lotusss het volgende:
Een combinatie van jungleboots, m90's en bij extreme uitzondering HAIX.quote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hmmm, vind ze zelf erg lekker zitten omdat ik ook echt een voet heb voor meindl (Haix zit weer verschrikkelijk hier.)
Maar: Ze zijn eigenlijk iets te zwaar voor speedmarsen en dergelijke, maar het is wel een heel erg stevige laars.
Ook goed geisoleerd... houd ook dus gelijk enig water binnen heb ik gemerkt.
Waar loop je nu eigenlijk op dan?
Die moet je ook gewoon extreem goed inlopen.quote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef Vronsky het volgende:
ER, ik vind die M90 kist gewoon niet lekker zitten.
Heb ze al eens gepast en er een stuk op gelopen.. niet mijn ding.
Ik wil je even een hart onder de riem steken Esses!quote:Op zondag 19 december 2010 14:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja maar dat schijnt noodzakelijk te zijn omdat er nog steeds mensen zo dom zijn om met alcohol op te gaan rijden.
quote:Op zondag 19 december 2010 18:02 schreef Sine_Pari het volgende:
Iemand nog iets leuks voor vandaag/deze week?
Uitbrakken, misschien ergens een klein biertje halen en deze week heerlijk verlof, waarschijnlijk nog een midwinter bbq ergens.quote:Op zondag 19 december 2010 18:02 schreef Sine_Pari het volgende:
Zo maar eens kijken of ER mijn thermo legging past onder zijn broekquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 18:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo maar eens kijken of ER mijn thermo legging past onder zijn broek
Middag Sinequote:Op zondag 19 december 2010 18:02 schreef Sine_Pari het volgende:
Nog nooit gehad, wel kangoeroe steaksquote:Op zondag 19 december 2010 18:10 schreef Sine_Pari het volgende:
Ga ff kijken of mijn maat mee wil om voor wat vlees voor deer jerky, deer steak, etc. kunnen zorgen.
Ik heb er nog wel eenquote:Op zondag 19 december 2010 17:47 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Voor een BOB sleutelhanger doe ik alles!
Aussie importquote:Op zondag 19 december 2010 18:12 schreef Sine_Pari het volgende:
Naja jagen op kangaroos zal hier ook wat moeilijker worden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |