mwah, ik denk dat dat de >90% niet haalt. Hoewel er natuurlijk een hoop van die pseudo-alternatieve mainstreamkutjes luisteren die hier geen moer aan vinden.quote:
het word kouder, maar normaal ligt dr rond deze tijd al een halve meter sneeuw. Nu is het overdag rond de 13 graden en snachts -4 ofzo. En dr word voorlopig geen neerslag verwacht.... Wel word het elke avond nog mistiger van de smog. Het is echt niet normaal wat er hier in de lucht hangt.... maar de gemiddelde auto is dan ook niet echt goedgekeurd....quote:Op maandag 20 december 2010 10:26 schreef Vronsky het volgende:
[..]
...En wat heb jij allemaal gedaan dat zo geweldig is?
Bouke, is het nog een beetje warm in Kabul?
En ik ga zo de deur uit.quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Over twee en een half uur met Lotusss naar Eindhoven om daar samen met Cobra naar Serious Request 2010 te gaan
Wij zijn ons aan het klaarmakenquote:
je hebt die smily wel gevonden he !quote:
Nee, helaas nietquote:Op maandag 20 december 2010 15:24 schreef Vronsky het volgende:
Is dat standaard dat er in de winter sneeuw camouflage op word gespoten?
Iets met eerste indrukken..quote:Op maandag 20 december 2010 15:27 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er niet echt efficiënt uit, die lullige sneeuwvlokjes op dat apparaat.
Online sollicitatieformulier ingevuld, krijg ik bij het versturen een melding dat solliciteren niet mogelijk is en dat de sollicitatie in behandeling is, je kunt maar één keer solliciteren.
Twintig minuten later krijg ik een mail dat mijn sollicitatie in goede orde is ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |