Begrijpend lezen is niet echt je vak blijkbaar. Lees de posts nog eens dan is het misschien iets duidelijker.quote:Op maandag 20 december 2010 10:14 schreef Vinz0r het volgende:
Wat lopen jullie iedereen te bashen over dat ze niks deden?
Beetje lopen roepen wij waren echt helden maar als puntje bij paaltje komt spelen jullie naar mijn mening ook niks klaar.
Zou dat wel t geval zijn dan hadden jullie niet hier gezeten.
Ik heb geen ene moer gedaan wat geweldig is,maar er zijn er hier een aantal die zeggen ja we zouden een lintje moeten krijgen voor samenwerken met de bezetter, etc etc.quote:Op maandag 20 december 2010 10:26 schreef Vronsky het volgende:
[..]
...En wat heb jij allemaal gedaan dat zo geweldig is?
Bouke, is het nog een beetje warm in Kabul?
Je doelt op de mensen die voor een paar centen hun medemens naar de kampen stuurden?quote:Op maandag 20 december 2010 12:06 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die gedaan hebben wat ze konden, om t voor hunzelf en hun familie dragelijk te maken, en hun wisten niet beter in die tijd.
Tof, nog een plaatje aangevraagd?quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Over twee en een half uur met Lotusss naar Eindhoven om daar samen met Cobra naar Serious Request 2010 te gaan
Nee, niks aangevraagd.quote:Op maandag 20 december 2010 12:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tof, nog een plaatje aangevraagd?
Vraag een nummer van 25 minuten aan!quote:Op maandag 20 december 2010 13:19 schreef demspec het volgende:
Hier staat, dankzij m'n zusje, ook de hele dag dat serieuze aanvraag aan. Lekker op tv kijken hoe radio gemaakt wordt.![]()
Ik zit te overwegen om ook een plaatje aan te vragen, maar dan iets wat >90% van de 3fm luisteraars niet kan waarderen.
Organ2/ASLAP.quote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vraag een nummer van 25 minuten aan!
Maar dan wel de lange uitvoering...quote:Op maandag 20 december 2010 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Ik had al even op YouTube gekeken, maar ik kon me moeilijk voorstellen dat je dat bedoelde. Toen keek ik op Wikipedia en dacht ik:;
.
Ik zeg dubstep.quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef demspec het volgende:
Dacht eigenlijk meer aan een stukje hardstyle/hardcore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |