Nu nog het GVT als standaard unief (Y)quote:Op zondag 19 december 2010 14:14 schreef Vronsky het volgende:
Weet ik
Zag ze laatst weer lopen in Amersfoort, zie liever de Kmar lopen dan de Politie.. dan weet je dat er tenminste nog wat gedaan word.
Doordat wij wel Nederlands kunnen en geen belabberde spelfouten maken. De populariteit onder de krijgsmachtonderdelen heeft meer te maken met het anti autoritaire gedrag binnen de hedendaagse Nederlandse maatschappij.quote:Op zondag 19 december 2010 14:24 schreef Rave_NL het volgende:
In welk opzicht heeft, of zal de marachaussee ooit "ownen"?
Of heb je het nu over de immense populariteit onder de krijgsmachtonderdelen?
Nja,, het is misschien wel de blauwe maffia, maar het is wel JOUW blauwe maffia, denk dat als je eens in de stront zit de Kmar eerder voor je klaar gaat staan dan de politiequote:Op zondag 19 december 2010 14:24 schreef Rave_NL het volgende:
In welk opzicht heeft, of zal de marachaussee ooit "ownen"?
Of heb je het nu over de immense populariteit onder de krijgsmachtonderdelen?
Snap ik door alle proces verbalen die je op moet stellen..quote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Doordat wij wel Nederlands kunnen en geen belabberde spelfouten maken. De populariteit onder de krijgsmachtonderdelen heeft meer te maken met het anti autoritaire gedrag binnen de hedendaagse Nederlandse maatschappij.
Wishfull thinking. Als ik dan al gepakt word dan zal het tegen die tijd allemaal niet meer zo vriendelijk gaan.quote:Op zondag 19 december 2010 14:31 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nja,, het is misschien wel de blauwe maffia, maar het is wel JOUW blauwe maffia, denk dat als je eens in de stront zit de Kmar eerder voor je klaar gaat staan dan de politie.
Ja maar dat schijnt noodzakelijk te zijn omdat er nog steeds mensen zo dom zijn om met alcohol op te gaan rijden.quote:Op zondag 19 december 2010 14:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Snap ik door alle proces verbalen die je op moet stellen..
En qua anti-autoritair gedrag valt het binnen de krijgsmachtonderdelen wel mee, jullie zijn alleen het zwarte schaap dat op geen enkel feestje is uitgenodigd, omdat jullie bij het vorige feestje nog met blaasapparatuur stonden te zwaaien..
Ligt eraan wat je doet.quote:Op zondag 19 december 2010 14:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wishfull thinking. Als ik dan al gepakt word dan zal het tegen die tijd allemaal niet meer zo vriendelijk gaan.
quote:Op zondag 19 december 2010 14:04 schreef Maitje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn krokodoris...
Ik eet wel even mee.quote:Op zondag 19 december 2010 14:40 schreef Vortix het volgende:
Goh, ik ga nog dik worden van de popcorn zo.
Gezellig. Vronsky zorgt voor het pils dacht ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |