Nee, dat was gisteren, vandaag verwachten we niemand!quote:Op zondag 19 december 2010 14:36 schreef MPG het volgende:
Terug van fruehshoppen. Zo verder naar een verjaardag. Lekker door de sneeuw/drab schuiven met den auto.
ik moet dadelijk ook nog door die drabquote:Op zondag 19 december 2010 14:36 schreef MPG het volgende:
Terug van fruehshoppen. Zo verder naar een verjaardag. Lekker door de sneeuw/drab schuiven met den auto.
ooh dan hoef je niet meer te feliciterenquote:Op zondag 19 december 2010 14:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geweest![]()
[..]
drank en een overhemd, doos chocolade, en een 22" lcd tv.
ze wilde niet![]()
![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 14:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dan hoef je niet meer te feliciteren![]()
dus van harte niet meer gefeliciteerd
ik drink er wel een biertje op
Pomtiedomtiedomquote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hij had een druiper ja, maar ik kon er niet genoeg van krijgen hoor![]()
een nederlandse trein nietquote:Op zondag 19 december 2010 14:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Fotoshop
Sneeuw en een rijdende trein kan natuurlijk niet,
flesquote:
Surprise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 december 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
Komt wel goed
[..]
Nee, dat was gisteren, vandaag verwachten we niemand!
Nee, en op de foto zie ik duidelijk zo'n geel NS dingquote:Op zondag 19 december 2010 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een nederlandse trein niet
Tof hoorquote:Op zondag 19 december 2010 14:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geweest![]()
[..]
drank en een overhemd, doos chocolade, en een 22" lcd tv.
ze wilde niet![]()
![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Surprise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
op het einde van de avond wilde ze ineens niet meerquote:Op zondag 19 december 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof hoor
Huh? Jij hebt iemand cadeau gekregen maar die wilde eigenlijk niet?
Ja, van jou kon ik ook geen genoeg krijgenquote:
Huh? Weirdquote:Op zondag 19 december 2010 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op het einde van de avond wilde ze ineens niet meer
![]()
![]()
Stu!quote:
quote:
Ja, BA heeft voor vandaag ook alle vluchten vanaf Heathrow geannuleerd en ze zijn niet bereikbaar per telefoon en online kun je niets omboeken.quote:
Hoi Liebchenquote:
Whehehequote:Op zondag 19 december 2010 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerst opgeilen en dan naar huis gaan![]()
![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, BA heeft voor vandaag ook alle vluchten vanaf Heathrow geannuleerd en ze zijn niet bereikbaar per telefoon en online kun je niets omboeken.
Ik heb een nieuw ticket gekocht voor morgenmiddag vanaf City Airport. Een beetje een gok maar daar kunnen ze blijkbaar de banen wel sneeuwvrij maken 's nachts. Ik wacht het wel af. Heb nu dus een 15.25 vlucht vanaf City naar Schiphol morgen
Hai liebchen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |