ja dat wist ik alquote:
Ja hij had een druiper ja, maar ik kon er niet genoeg van krijgen hoorquote:Op zondag 19 december 2010 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vorige keer vond Fles het te veel stroop
Ik verdien er alleen niets aan. Was dat maar zo, ik wil best wel eens wat anders zien dan de ICTquote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat wist ik al![]()
ik doen wel minder hoor,vroeger schreef ik ook nog columns, fan websitje runnen en heel actief beurzen bezoeken maar het sata alllemaal opeen lager pitje
Moejje bij PeZu solliciterenquote:Op zondag 19 december 2010 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verdien er alleen niets aan. Was dat maar zo, ik wil best wel eens wat anders zien dan de ICT
Die gooit sneeuwballen en is chagrijnig tegen Trev!quote:Op zondag 19 december 2010 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje bij PeZu solliciteren![]()
feestje was goedquote:Op zondag 19 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He he he, hoe was je feestje?
Handjes onder de kraan.quote:Op zondag 19 december 2010 14:22 schreef Pheno het volgende:
Ah fck, pan was nog heet. Dat wordt vast een blaar.
Tegen Trev, dus niet tegen jouquote:Op zondag 19 december 2010 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gooit sneeuwballen en is chagrijnig tegen Trev!
klinkt me bekend in de orenquote:Op zondag 19 december 2010 14:22 schreef Pheno het volgende:
niet in de games gaan verdien je nog minderquote:Op zondag 19 december 2010 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verdien er alleen niets aan. Was dat maar zo, ik wil best wel eens wat anders zien dan de ICT
midden in de nacht ja en jij bent geen trevquote:Op zondag 19 december 2010 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gooit sneeuwballen en is chagrijnig tegen Trev!
Nicequote:
Wat RZ zegt, effe flink koelenquote:Op zondag 19 december 2010 14:22 schreef Pheno het volgende:
nee niet koeken, lauw waterquote:Op zondag 19 december 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NiceNog leuke cadeautjes gehad?
[..]
Wat RZ zegt, effe flink koelen
Ja, sorryquote:Op zondag 19 december 2010 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet koeken, lauw water![]()
maar dat bedoelde je vast ook
al ik me snijd pak ik altijd een fles apothekers alcohol en maakt het daarmee schoonquote:Op zondag 19 december 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorryDat weet ik namelijk ook wel
Ik had vroeger met m'n studie een studiegenootje die had zich heel akelig in d'r vinger gesneden en toen deed ze em onder een te koude kraan en toen viel ze flauw
![]()
maar alles is goed gekomen hoor
Als ik me snijd steek ik de vinger waarin ik gesneden heb in m'n mondquote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
al ik me snijd pak ik altijd een fles apothekers alcohol en maakt het daarmee schoon
ook nogquote:Op zondag 19 december 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NiceNog leuke cadeautjes gehad?
bloedquote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik me snijd steek ik de vinger waarin ik gesneden heb in m'n mondEn als het dan niet stopt met bloeden pak ik een pleister
jarig?!?!?quote:Op zondag 19 december 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook nog
alleen 1 kado mocht ik niet uitpakken![]()
Wat heb je gekregen dan?quote:Op zondag 19 december 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook nog
alleen 1 kado mocht ik niet uitpakken![]()
Ja, met zijn druiper.quote:Op zondag 19 december 2010 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vorige keer vond Fles het te veel stroop
geweestquote:
drank en een overhemd, doos chocolade, en een 22" lcd tv.quote:Op zondag 19 december 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je gekregen dan?
En hoezo mocht je die niet uitpakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |