Ik ben alle mogelijkheden aan het onderzoeken. Als mijn vlucht morgen ook niet doorgaat neem ik een ferry vanaf Harwich. Enige wat ik dan moet bekijken is hoe ik van Liverpool Street naar Harwich kom. Normaal is dat 2 uur met de trein maar als er sneeuw is wordt dat een ander verhaal natuurlijkquote:
autootjequote:
*flikkert een ijsbal naar het hoofd...quote:Op zondag 19 december 2010 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Surprise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat welquote:Op zondag 19 december 2010 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Maar had je geen andere vrouwen dan meer in de zaak?
welke smaakquote:Op zondag 19 december 2010 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
*flikkert een ijsbol naar het hoofd...
Wasabi uiteraardquote:
quote:
suikertjequote:
Jeujquote:Op zondag 19 december 2010 14:51 schreef Stuart het volgende:
Een ferry kost maar £62 dus dat is erg goedkoop. Ik kan dat dus reserveren en als mijn vlucht wel gaat, nou, dan valt mijn 'verzekering' mee qua kosten. Als mijn vlucht niet gaat heb ik dan ongeveer 6 uur de tijd om in Harwich te komen morgenavond
Goed plan wel, om dat met dit weer te doenquote:Op zondag 19 december 2010 14:56 schreef Pheno het volgende:
Zo, vriezer en koelkast zijn ontdooit, straks maar even schoonmaken.
Vond ik ook!quote:Op zondag 19 december 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed plan wel, om dat met dit weer te doen
Suc6 alvast Phenoquote:Op zondag 19 december 2010 14:56 schreef Pheno het volgende:
Zo, vriezer en koelkast zijn ontdooit, straks maar even schoonmaken.
Valt wel mee hoor. Truukje: keukenpapier op de laden leggen. Meeste kringen en andere troep van glazen en verpakkingen zitten daar toch in. Dus die platen zijn zo schoonquote:Op zondag 19 december 2010 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Suc6 alvast Pheno
Goedemiddag iedereen
bongquote:Op zondag 19 december 2010 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Suc6 alvast Pheno
Goedemiddag iedereen
Handig om te weten!quote:Op zondag 19 december 2010 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Truukje: keukenpapier op de laden leggen. Meeste kringen en andere troep van glazen en verpakkingen zitten daar toch in. Dus die platen zijn zo schoon
Hoi gfquote:
Bis later MPGquote:
laters mpgquote:
Hoiquote:Op zondag 19 december 2010 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Suc6 alvast Pheno
Goedemiddag iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |