Heb je jezelf uit kunnen graven?quote:
Kan je ff het hele zwikje mailenquote:Op zondag 19 december 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
Ja maar er wás geen weeralarm juist!
Toch???
Ik heb wat foto's van vannacht ter illustratie, moment.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je ff het hele zwikje mailen
Die zijn echt heel handig met dit weerquote:Op zondag 19 december 2010 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels komt hier de derde tractor voorbij
Toen konden we er echt niet om lachen hoor. We zijn toen ook niet voor niets meteen bij de eerste afslag er af gegaan.quote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat jullie er zelf om kunnen lachen, ik word er een beetje naar van als ik die foto's zie...
Ja dat is ook zo, als wij dinsdag zouden stranden blijf ik ook niet wachten op een station dan pakken we ook een hotel, maar ik ben eerder bang dat de trein onderweg stil staat en je er dan niet uit mag.quote:Op zondag 19 december 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat t slim was hotel te pakkendie was zelf ook bij vrienden en bleef daar dus ook slapen
Dat was dus precies wat wij verkeerd hadden ingeschat.quote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Rewimo het volgende:
Op de snelweg wordt alles vastgereden, daar is het meestal veel gladder. Waar weinig verkeer is rijd je door verse sneeuw, dat is een stuk beter te doen.
Whehehe, met zijn dikke togus in dat doorzichtige bakje?quote:Op zondag 19 december 2010 12:08 schreef Rewimo het volgende:
D'r zit nu een merel in het raamvoerhuisjeDat past helemaal niet
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
Whehehe, met zijn dikke togus in dat doorzichtige bakje?
Nee, inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
En wat ook echt verneukeratief was... toen we eerst Gb gingen thuisbrengen vanuit de kroeg, moesten we over kleine weggetjes. En dat ging dus best aardig, wel voorzichtig, maar alleen op de rotondes glijden, verder niet. Omdat de sneeuw nog stroef was.
Dús dachten we toen dat het op de snelweg helemaal wel mee zou vallen. En dat was dus precies andersomAnders had Gb ons ook echt niet verder laten rijden.
Zuiver scheerwol?quote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef Ynske het volgende:
wat een avontuur!
zo ff met een scheermesje mn wollen trui aanvallen
Achteraf hadden we natuurlijk gewoon met zijn drieën dat hotel in Woerden al moeten pakken waar we langs redenquote:
dan wel jaquote:
Doodeng. Ik zou 7 kleuren schijten.quote:Op zondag 19 december 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
Het was vooral ook heel ráár op die brede snelweg als je geen lijnen ziet. Iedereen glijdt maar een beetje door elkaar en probeert elkaar aan alle kanten in te halen (snap jij het?). Dus je moest echt ogen aan alle kanten hebben. Was echt niet meer te doen. We stonden een paar keer bijna omgekeerd op de snelweg, Ll was de hele tijd aan het tegensturen (wel goed gedaan!
)
Ja, het ging wel wat minder snel dan anders, maar het was nog best aardig te doen! En net als jullie dacht ik dat het juist op de snelweg wel beter zou zijn dan die binnendoor weggetjes..quote:Op zondag 19 december 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Achteraf hadden we natuurlijk gewoon met zijn drieën dat hotel in Woerden al moeten pakken waar we langs redenDat lelijke ding. Of bij jou op de bank moeten blijven hangen tot 's ochtends. Maar het viel toch echt mee, van Woerden naar jou
Wij hadden ook moeten gaan stappen; hadden we ook samen in een hotel gekundquote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat jullie er zelf om kunnen lachen, ik word er een beetje naar van als ik die foto's zie...
Doe een fleecedekentje in je tasquote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, als wij dinsdag zouden stranden blijf ik ook niet wachten op een station dan pakken we ook een hotel, maar ik ben eerder bang dat de trein onderweg stil staat en je er dan niet uit mag.
iddquote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe een fleecedekentje in je tas
We hebben het nog een paar keer over je gehad vannacht, dat het tóch anders was als jij er niet naast sliep zoals anders altijdquote:Op zondag 19 december 2010 12:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het ging wel wat minder snel dan anders, maar het was nog best aardig te doen! En net als jullie dacht ik dat het juist op de snelweg wel beter zou zijn dan die binnendoor weggetjes..
Ja, schei uit, hij is nog maar een half hoofd kleinerquote:Op zondag 19 december 2010 12:21 schreef nokwanda het volgende:
@rewimo, Christan groeit je in no time boven het hoofd. Veel scheelt het niet meer.
Tja, ik vroeg nog of je kwam zodat we naar het glazen huis konden.quote:Op zondag 19 december 2010 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hadden ook moeten gaan stappen; hadden we ook samen in een hotel gekund
Wij gingen tussendoor even naar het station, omdat dat in de buurt het enige was dat nog 'open' was om even wat warms te drinken. Overigens hoorden we daar een oproep dat de trein naar Rotterdam was teruggekeerd naar Utrecht CS, omdat het dus niet ging, het rijden.quote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, als wij dinsdag zouden stranden blijf ik ook niet wachten op een station dan pakken we ook een hotel, maar ik ben eerder bang dat de trein onderweg stil staat en je er dan niet uit mag.
Het is natuurlijk ook veel gezelliger met mij er bijquote:Op zondag 19 december 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het nog een paar keer over je gehad vannacht, dat het tóch anders was als jij er niet naast sliep zoals anders altijd![]()
Ohhhhhh en we hadden natuurlijk helemaal niets mee, geen kam of haarspul of make-up ofzo. Ik was zo blij dat Ll me al vaker 's ochtends had gezien![]()
![]()
Ja, sjit. Komt ze nu meequote:Op zondag 19 december 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Tja, ik vroeg nog of je kwam zodat we naar het glazen huis konden.
Gemiste kans Elies
Ja goede tipquote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe een fleecedekentje in je tas
Is hij zo groot of ben jij gewoon een Piggelmee? (net als ik trouwens)quote:Op zondag 19 december 2010 12:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, schei uit, hij is nog maar een half hoofd kleiner
Psies!quote:Op zondag 19 december 2010 12:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook veel gezelliger met mij er bij
Ik ben 1.65m, het kind is nu 10 dus...quote:Op zondag 19 december 2010 12:27 schreef nokwanda het volgende:
Is hij zo groot of ben jij gewoon een Piggelmee? (net als ik trouwens)
Flikker op, ik zei toch gisteren dat ik dr vanochtend om 5 uur wel wilde zijn en vroeg of je kwam?quote:Op zondag 19 december 2010 12:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, sjit. Komt ze nu mee
Hou buienradar in de gaten, dan plannen we een date
Trouwens.... Ellen en Katja gingen zoenen vannacht
Let me think... Volgens mij hebben we in Landal alleen de serie gekeken. Dus die film zal dan wel bij jouw thuis zijn geweest?quote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies!
En we hadden het er nog over of we nou wél of niet de SaTC film gekeken hadden in Landal. Ik dacht echt alleen de serie. Maar Ll dacht dat we die later dan een keer bij mij thuis hadden gekeken ofzo toen we gingen fonduen met jou? Weet jij het nog? Want voor iemand die nooit wijvenseries kijkt wist ie verdomd veel van wat er in die film allemaal gebeurde
Dat heb ik dus serieus niet gezienquote:Op zondag 19 december 2010 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Flikker op, ik zei toch gisteren dat ik dr vanochtend om 5 uur wel wilde zijn en vroeg of je kwam?
Werken gaat prima als je 's nachts in Eindhoven bent geweest heurquote:Nu kan ik niet meer want het was de enige SR nacht dat ik niet hoefde te werken de dag dr na![]()
Nou, zeg datquote:En ja ik zag de zoen vanmorgen.
Snollen
quote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef Rewimo het volgende:
Okee, er zat dus een auto vast. Die is van de weg af het veld in gereden. Daarna kwam de buurman met zijn trekkertje, en nog 3 of 4 andere tractors (waaronder die van zijn zoon en kleinzoon) die elkaar vervolgens allemaal om beurten uit het veld hebben moeten trekken![]()
Het was net een slapstick zegt qltelZe zaten om beurten vast. Kwam er nog een busje voorbij, waardoor een tractor het veld in moest en prompt weer vast zat
Maar het schijnt dat alles nu weer los is
Ja vies! *spuug spuug*quote:Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, zeg datBah! Ik hou er niet van
Je hebt het echt wel gelezen, maar nee je zat te wachten op dikke sneeuwvlokken zodat je met je lief kon gaan wandelenquote:Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heb ik dus serieus niet gezien![]()
Anders was ik uiteraard gekomen
[..]
Werken gaat prima als je 's nachts in Eindhoven bent geweest heur
[..]
Nou, zeg datBah! Ik hou er niet van
Hij boekt vooruitgang, be proud, hij heeft deze keer niet in zijn spijkerbroek geslapenquote:Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Let me think... Volgens mij hebben we in Landal alleen de serie gekeken. Dus die film zal dan wel bij jouw thuis zijn geweest?
Dat ie dat heeft toegelaten!![]()
Ja die kinderen van tegenwoordig zijn allemaal zo groot, mijn petekind is ook 10 en ook al groter als mij(1,64), maar mijn man haalt ze nog niet in die is 1,96 dus er moet nog wat pokon bijquote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben 1.65m, het kind is nu 10 dus...
Hmmmm, ik weet niet wat ik daar nou weer van moet denkenquote:Op zondag 19 december 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij boekt vooruitgang, be proud, hij heeft deze keer niet in zijn spijkerbroek geslapen![]()
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef Barbaaf het volgende:
Als zelfs de tractoren vast komen te zitten moet het wel heel erg zijn
Hij had alsnog voldoende aan, trust me.quote:Op zondag 19 december 2010 12:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmmmm, ik weet niet wat ik daar nou weer van moet denken
quote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had alsnog voldoende aan, trust me.
qltel is ongeveer 1.90 denk ik, dat zal Christan ook wel ongeveer worden schat ik.quote:Op zondag 19 december 2010 12:32 schreef indaha het volgende:
Ja die kinderen van tegenwoordig zijn allemaal zo groot, mijn petekind is ook 10 en ook al groter als mij(1,64), maar mijn man haalt ze nog niet in die is 1,96 dus er moet nog wat pokon bij
Sorry, echt nietquote:Op zondag 19 december 2010 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt het echt wel gelezen, maar nee je zat te wachten op dikke sneeuwvlokken zodat je met je lief kon gaan wandelen
we wachten op foto'squote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef Rewimo het volgende:
Okee, er zat dus een auto vast. Die is van de weg af het veld in gereden. Daarna kwam de buurman met zijn trekkertje, en nog 3 of 4 andere tractors (waaronder die van zijn zoon en kleinzoon) die elkaar vervolgens allemaal om beurten uit het veld hebben moeten trekken![]()
Het was net een slapstick zegt qltelZe zaten om beurten vast. Kwam er nog een busje voorbij, waardoor een tractor het veld in moest en prompt weer vast zat
Maar het schijnt dat alles nu weer los is
Uh-huhquote:
Ik ookquote:
Dat heb je goed gecontroleerd neem ik aanquote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had alsnog voldoende aan, trust me.
Oh en we hebben het ook nog gehad over hotelmatrassen.quote:
Uiteraard! Maar ik heb geen blote onderdelen kunnen ontdekken.quote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat heb je goed gecontroleerd neem ik aan
Lees pagina 2 van het vorige topic nog maar esquote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry, echt niet
We hebben wel lekker gewandeldEn sneeuwengelen gemaakt op het pleintje voor de kerk
quote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben 1.65m, het kind is nu 10 dus...
Kon je toen nog lekker slapen?quote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en we hebben het ook nog gehad over hotelmatrassen.
Wat er allemaal in zou zitten. We kwamen tot de conclusie dat er waarschijnlijk voldoende *iets* in zat aan materiaal om 16 mensen van te bouwen
Heb je nog gecheckt of er geen lijk onder je matras lag?quote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
Wat er allemaal in zou zitten. We kwamen tot de conclusie dat er waarschijnlijk voldoende *iets* in zat aan materiaal om 16 mensen van te bouwen
jakkesquote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaah foto'squote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
En ik wil sneeuwengelen foto's![]()
Ik vind het wel tamelijk uitdagend, twee van die lesbo's die midden in de nacht voor de kerk op de grond gaan liggen maaien met armen en benen
quote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het wel tamelijk uitdagend, twee van die lesbo's die midden in de nacht voor de kerk op de grond gaan liggen maaien met armen en benen
Nou we vroegen ons af waarom daar nog niets voor uitgevonden is. Dat beddengoed gooien ze wel regelmatig in de was, maar die matrassen daar ligt iedereen maar in te zweten, te kwijlen en te lekkenquote:
Goddelijk he?quote:Ohhhh, die matrassen in dat hotel in Rotterdam. Serieus, het zou me niet uitmaken wat daar allemaal in zit. Die lagen zoooo lekker
Heeft ie de hele tijd zijn bivakmuts en handschoenen aangehouden?quote:Op zondag 19 december 2010 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar ik heb geen blote onderdelen kunnen ontdekken.
Zoiets?quote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Op de één of andere manier heb ik het idee dat die matrassen ook veel schoner zijn. Goede hoop misschien, maar ik heb idd nog nooit zo'n goed matras gehadquote:Op zondag 19 december 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou we vroegen ons af waarom daar nog niets voor uitgevonden is. Dat beddengoed gooien ze wel regelmatig in de was, maar die matrassen daar ligt iedereen maar in te zweten, te kwijlen en te lekkenJe zou zeggen dat daar al afstotende hoezen-die-niet-kraken voor uitgevonden zouden moeten zijn inmiddels oid.
Je gaat best vreemde dingen bespreken als je strandt 's nachts
[..]
Goddelijk he?Dat bed was echt het lekkerste bed waar ik ooit in gelegen heb!
Had je Rob de Geus moeten bellen. Die heeft daar zo'n lamp voor zodat je het precies kunt zien. Bloed, zweet, spermavlekkenquote:Op zondag 19 december 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou we vroegen ons af waarom daar nog niets voor uitgevonden is. Dat beddengoed gooien ze wel regelmatig in de was, maar die matrassen daar ligt iedereen maar in te zweten, te kwijlen en te lekkenJe zou zeggen dat daar al afstotende hoezen-die-niet-kraken voor uitgevonden zouden moeten zijn inmiddels oid.
[..]
Goddelijk he?Dat bed was echt het lekkerste bed waar ik ooit in gelegen heb!
Daar heeft Ll ook over verteld ja toen we het er over hadden vannachtquote:Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had je Rob de Geus moeten bellen. Die heeft daar zo'n lamp voor zodat je het precies kunt zien. Bloed, zweet, spermavlekken
mentale ruitenwissertjes aanzet*quote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heeft Ll ook over verteld ja toen we het er over hadden vannacht
Die lamp. En dat er eentje zelfs een kwakvlek op zijn hoofdeinde had en ze zich afvroegen hoe dat daar nou gekomen was
Nou nou ja das echt een raadselquote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lamp. En dat er eentje zelfs een kwakvlek op zijn hoofdeinde had en ze zich afvroegen hoe dat daar nou gekomen was
Smerigggggquote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dat meer een engel die plat op der neus gevallen is, lijkt me wel frisjes zoquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Sodeju, da's je zoon maar dan in het ouder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nietes, hij lijkt op mijquote:Op zondag 19 december 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
Sodeju, da's je zoon maar dan in het ouder!
Is ie niet briljantquote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja, waar zijn de foto's????quote:
Gooooeeedemooorgen!quote:
Ah joh dapastprimaquote:
Hij vreet die hele vetbol opquote:Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh dapastprima![]()
Hij moet alleen niet te veel vreten want dan vreet ie zich letterlijk klem
lekker tochquote:
Echt geweldig. Waar kon je die dingen ook alweer kopen?quote:
bij ons is de AH (en jan linders) op zondag vanaf 4 uur open, is dat bij jullie niet? anders zou je daar nog paracetamol kunnen laten scorenquote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Vannacht wel veel pijn, dus een extra pijnstiller genomen, dienstapotheek was vergeten ook paracetamol mee te geven. Ik zou twee keer diclofenac en zes keer paracetamol moeten nemen. Nu moet ik het alleen op twee keer diclofenac doen en dan is dat 's nachts niet zo fijn.
Je moet gewoon kijken wat lukt. Brood zonder korstjes en met veel pasta oid.quote:Op zondag 19 december 2010 13:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil nog niet echt lekker.
Tis volgens mij ook echt wel overal koopzondag nu hoor, zondag voor kerstquote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij ons is de AH (en jan linders) op zondag vanaf 4 uur open, is dat bij jullie niet? anders zou je daar nog paracetamol kunnen laten scoren
Zetpillen niet. Winkels zijn hier niet op zondag open.quote:Op zondag 19 december 2010 13:02 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon paracetamol kun je toch overal kopen?
Of lenen, dat heeft toch iedereen standaard in huis?
Ik heb geen koorts, gelukkig.quote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je moet gewoon kijken wat lukt. Brood zonder korstjes en met veel pasta oid.
Heb je koorts?
Ik heb toen een week niet gegeten maar dat kwam erdoor dat de operatie niet helemaal goed gegaan was.
Biblebelt.quote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis volgens mij ook echt wel overal koopzondag nu hoor, zondag voor kerst
Ik heb liever dit dan de situatie van mijn zus. Typ ik nu maar vannacht zag ik het ook niet meer zo zitten.quote:Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef Rewimo het volgende:
DM, kun je niet naar een weekendapotheek? Balen dat je niet genoeg pijnstillers hebt
f_r ook balen voor jouGing het nou maar eens de goede kant op hè?
http://www.vogelhuisje.co(...)sje-raammontage.htmlquote:Op zondag 19 december 2010 13:03 schreef nokwanda het volgende:
Echt geweldig. Waar kon je die dingen ook alweer kopen?
Benzine station? en dan de kinderparacetamol. Je kunt de gewone ook oplossen in water en dan telkens maar een klein slokje nemen.quote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb geen koorts, gelukkig.
Ik geloof dat de operatie wel goed is gegaan. De KNO-arts is in ieder geval niet meer bij me komen kijken gister of eergister.
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op zondag 19 december 2010 13:13 schreef Pagan het volgende:
Gast aan tafel, mevrouw de Grote Bonte Specht.
[ afbeelding ]
hier nog nietquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh die specht![]()
Hier ook veel gewone vogels, maar soms wel vlaamse gaaien!
En het sneeuwt weer
quote:Zondag en maandag veel hinder door sneeuw (19-12-10)
Aan het begin van de zondagmiddag worden er door het KNMI in Limburg en het oosten van Brabant weer sneeuwbuien verwacht. Deze sneeuw bereikt aan het eind van de middag West-Brabant en Zeeland. In de rest van het land blijft het overwegend droog. Maandagochtend moet het verkeer toch oppassen, want ondanks dat er geen nieuwe sneeuwbuien vallen is op veel plekken verraderlijk glad. Het vriest maandagochtend nog flink en omdat het zondag relatief rustig was op de wegen is het stooizout nog niet overal goed ingereden. Het is dan voor veel mensen wel kerstvakantie, maar toch moet het woon/-werkverkeer rekening houden met langere reistijden.
ik weet het, ik hou van een uitdagingquote:Op zondag 19 december 2010 13:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Daar zou ik nog eens over nadenken.
http://www.nu.nl/binnenla(...)el-onbereikbaar.html
Kan hij dat niet zelf dan?quote:Op zondag 19 december 2010 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb qltel vanmorgen ook geschorenMaar die laat ik mooi zèlf stofzuigen daarna
Zijn baard wel, zijn hoofd nietquote:
gaatje boren bij een vriendinquote:
Zou ik ook niet kunnen denk ik.quote:
Neem voldoende voorraden mee.quote:Op zondag 19 december 2010 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet het, ik hou van een uitdaging
Hypothekenquote:Op zondag 19 december 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
Haay!quote:
Goed ideequote:
Aldus de NSquote:Utrecht Centraal slecht bereikbaar
De verwachting is dat gedurende de middag weer treinen zullen vertrekken. In de rest van het land rijden de treinen volgens een aangepaste dienstregeling.
Niet via Utrecht lijkt me, zie boven.quote:Op zondag 19 december 2010 14:11 schreef Oognip het volgende:
Bah wat een enge foto's Greys, respect dat Ll toch gord heef kunnen sturen.
Ik ben nu aan het proberen om vanaf Delft naar Enschede te treinen. Ik ben zoooo benieuwd hoe laat ik thuis zal zijn. Verwachte aankomsttijd was half 5 maar dat kan nu al niet meer
Niet perse hoor, ik hoorde net op de radio dat er te weinig auto's rijden om het strooizout optimaal in de sneeuw te laten doordringen, dus dat het alsnog glad kan zijnquote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
de snelwegen zijn sowieso sneeuwvrij natuurlijk, en deze bus gaat alleen maar over de snelweg
Valt tegen hoorquote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
de snelwegen zijn sowieso sneeuwvrij natuurlijk, en deze bus gaat alleen maar over de snelweg
Gister lag hier een halve meter!quote:Op zondag 19 december 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat dr hier nu meer gevallen is dan voorheen![]()
Amper wat te zien als je uit het raam kijk soms, echt een witte blizzard
Whut? Halve meter?quote:Op zondag 19 december 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gister lag hier een halve meter!En vannacht nog bijgesneeuwd!
Ga je verhuizen?quote:Op zondag 19 december 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wilt er eentje, en ik wil er van eentje af!
quote:
Ooooh jakkkk!quote:Op zondag 19 december 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
Oh en die hotelmatrassen, dat we bedachten dat die op een gegeven moment verzadigd zouden zijn zoals de voetveegmatten in de supermarkten momenteel. Dat je op die matras gaat liggen en dat je het dan naar boven komt soppen
Heuj, dat met mn voet was idd minder, maar in de tuin echt hoorquote:Op zondag 19 december 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
51 cmDat kan écht niet, dat is tot je knie ofzo
en op die foto sta je gewoon tot je enkel in de sneeuw
Misschien ergens onder aan een helling of in een kuiltje ofzo ja
Nee dat is het hem juistquote:Op zondag 19 december 2010 14:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ga je verhuizen?
@MI is er nergens terug te vinden dat je maar voor een max bedrag kunt bestellen? Wel raar trouwens kon het wel met CC?
Ow das ook niet leukquote:Op zondag 19 december 2010 15:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog niets van zus gehoord![]()
Ze smste mijn moeder gisteravond alleen dat 'het heel gezellig' was.
Die hebben vast nog geen zin in contact.quote:Op zondag 19 december 2010 15:10 schreef Greys het volgende:
En ze heeft jou niks gestuurd nog?quote:Op zondag 19 december 2010 15:10 schreef Greys het volgende:
Joh, die heeft wel iets anders aan haar lijf hoofdquote:Op zondag 19 december 2010 15:10 schreef Greys het volgende:
Nee maar ik mag er niet over klagen, want ze hadden het ook allebei van te voren aangekondigd dat ze hun mobieltjes gingen uitzetten. Ze zou alleen mijn moeder ff snel smsen 's avonds.quote:Op zondag 19 december 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ze heeft jou niks gestuurd nog?
Ik zou bellen denk ik
Rewimo ik had gister in Du hele gekookte Champi'squote:Op zondag 19 december 2010 15:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Joh, die heeft wel iets anders aan haar lijf hoofd
Als het niks was geworden had je allang van haar gehoord
quote:Op zondag 19 december 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar ik mag er niet over klagen, want ze hadden het ook allebei van te voren aangekondigd dat ze hun mobieltjes gingen uitzetten. Ze zou alleen mijn moeder ff snel smsen 's avonds.
Maar ik had inmiddels wel een verslag verwacht
Ik ga haar nu gewoon zelf smsen
quote:Op zondag 19 december 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar ik mag er niet over klagen, want ze hadden het ook allebei van te voren aangekondigd dat ze hun mobieltjes gingen uitzetten. Ze zou alleen mijn moeder ff snel smsen 's avonds.
Maar ik had inmiddels wel een verslag verwacht
Ik ga haar nu gewoon zelf smsen
Geen idee. Zat er ravioli bij?quote:Op zondag 19 december 2010 15:14 schreef Ml-etje het volgende:
Rewimo ik had gister in Du hele gekookte Champi'sweet jij of ze dat op een speciale manier klaarmaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Was dat op de kerstmarkt? Daar zie je dat heel veel, ik vind ze ook heerlijk. Maar ik weet niet of er een speciaal recept voor is. Volgens mij bakken ze ze gewoon, in van die enorme pannen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:14 schreef Ml-etje het volgende:
Rewimo ik had gister in Du hele gekookte Champi'sweet jij of ze dat op een speciale manier klaarmaken?
quote:Op zondag 19 december 2010 15:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen idee. Zat er ravioli bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neeeeeeee
quote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
Haar kennende wordt ze schijtziek van al die vragen en heeft ze vandaag d'r mobiel ook nog uit
Even op Hyves speuren of ik al iets zie
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja megawokpannen met water enz. erbij, voorgerechtje met kerst nu dusquote:Op zondag 19 december 2010 15:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Was dat op de kerstmarkt? Daar zie je dat heel veel, ik vind ze ook heerlijk. Maar ik weet niet of er een speciaal recept voor is. Volgens mij bakken ze ze gewoon, in van die enorme pannen.
Dat is een champignongerecht ook erg lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 15:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb deze gevonden:
Wichtig: Pfanne und genug Hitze!
Speck gut anbraten
gewürfelte Zwiebeln zugeben (besser: Schalotten) und glasig dünsten.
Reichlich Petersilie(gehackt) zugeben.
Champignons(in Stücken, Scheiben) zugeben und mit anbraten.
Hitze Reduzieren.
Mit Creme Fraiche und Salz + Pfeffer abschmecken, danach sofort servieren (bevor die
Pilze zuviel Wasser abgeben)
Nee en de champi's op de kerstmarkt waren heelquote:Op zondag 19 december 2010 15:27 schreef Rewimo het volgende:
Volgens chefkoch.de is dat het kerstmarktrecept (al hoort volgens mij het spek er niet in)
quote:Op zondag 19 december 2010 15:27 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhhh!
Ik had gesmst: 'Zeg nou! Alleen even ja of nee, is ie zo leuk als je verwacht had??'.
Zij smst terug: 'Ja leuk hoor, hij is nog hier en gaat morgen weer weg'.
Ik: 'Ja... LEUK leuk? Gewoon leuk of verliefd leuk?'
Zij: 'Dat weet ik nog niet, maar wel erg leuk'.
DammitNu weet ik nog niets.
Tuurlijk, en ze heeft gewoon geen tijd om uitgebreid te sms-enquote:Op zondag 19 december 2010 15:29 schreef Ml-etje het volgende:
hij is er toch nog? Das toch al heel positief?!
Echtquote:Op zondag 19 december 2010 15:34 schreef Rewimo het volgende:
En die merel zit er gewoon nog steeds hè
quote:Op zondag 19 december 2010 15:27 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhhhhhhhh!
Ik had gesmst: 'Zeg nou! Alleen even ja of nee, is ie zo leuk als je verwacht had??'.
Zij smst terug: 'Ja leuk hoor, hij is nog hier en gaat morgen weer weg'.
Ik: 'Ja... LEUK leuk? Gewoon leuk of verliefd leuk?'
Zij: 'Dat weet ik nog niet, maar wel erg leuk'.
DammitNu weet ik nog niets.
Ik laat ze verder toch ook lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Greys, laat ze lekker, je hoort het wel als ze weer tijd heeft voor andere dingen![]()
Het is bij jou pas rond 01.00 - 02.00 uur klaar met sneeuwen zo te zienquote:Wij gingen net weer een rondje door de sneeuw.
Als het zo doorsneeuwt dan komt Kees de volgende ronde echt niet meer boven de sneeuw uit, maar wat is het mooi, en heel veel mensen zijn aan het sleeën en sneeuwpoppen aan het maken
Hij heeft gelijk, hij zal nooit een tweede date krijgenquote:
Je bent toch jezelf, maar dan +1quote:Op zondag 19 december 2010 15:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier weer een beetje sneeuw.
Ik denk dat ik straks een sneeuwpop thuis krijg. Ze gingen ook nog bij het glazenhuis kijken.
Als ik nu gewoon mezelf was geweest was ik gewoon mee gegaan even winkelen en naar SR kijken. Nu zit ik met dat mooie weer binnen.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, hij zal nooit een tweede date krijgen
Nou, hier ligt dus vijftien centimeter. Dat wordt dus wel gewoon naar je werk moeten komen, maar er dan drie keer zo lang over doen ofzoquote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Als het hier echt zo hard doorsneeuwt tot zo laat dan hoop ik dat ik morgen op mn werk kom
Als het hier enorm gaat sneeuwen hebben ze best kans dat ik thuis blijfquote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Als het hier echt zo hard doorsneeuwt tot zo laat dan hoop ik dat ik morgen op mn werk kom
Wat een reuzen van mensen allemaalquote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef Rewimo het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa tractors vast in de sneeuw-foto's
http://www.onze-bauernhof.nl/weblog/2010/12/sneeuwpret.html
quote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat de kans dat ik morgen thuis werk ook vrij groot is. Ik heb toch een leer-het-systeem-kennen-doe-3000-mutaties-klusje
Same here.quote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan niet thuiswerken, anders had ik dat ook zéker gedaan.
Ik moet 25 minuten met de bus, dan tien minuten wachten op de trein (gokje is dat dat morgen wel langer is). Dan een kwartier met de trein en in Utrecht nog 15 minuten met de bus en dan nog een paar minuutjes lopen naar kantoor.quote:Op zondag 19 december 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Same here.
Naja, ik hoef maar 8 minuten met de bus, en die rijdt of wel, of niet, ik ga geen half uur bij de bushalte staan, anders komt de baas me maar halen
Oei dat is idd lastig.quote:Op zondag 19 december 2010 16:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet 25 minuten met de bus, dan tien minuten wachten op de trein (gokje is dat dat morgen wel langer is). Dan een kwartier met de trein en in Utrecht nog 15 minuten met de bus en dan nog een paar minuutjes lopen naar kantoor.
Dat zijn drie openbaar vervoer entiteiten waar ik op moet gaan vertrouwen, ik heb er geen goed gevoel bij
Kan A je niet een keer brengen? En dat je dan met OV terug gaat oid?quote:Op zondag 19 december 2010 16:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet 25 minuten met de bus, dan tien minuten wachten op de trein (gokje is dat dat morgen wel langer is). Dan een kwartier met de trein en in Utrecht nog 15 minuten met de bus en dan nog een paar minuutjes lopen naar kantoor.
Dat zijn drie openbaar vervoer entiteiten waar ik op moet gaan vertrouwen, ik heb er geen goed gevoel bij
Ja, je zit natuurlijk ook nog met afspraken. Ik heb er morgen ook twee staan en daarnaast heb ik een project lopen wat achterstand heeft opgelopen toen ik op vakantie was (quote:Op zondag 19 december 2010 16:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei dat is idd lastig.
Heb morgen 3 afspraken staan waarvan 1 niet zo'n fijn gesprek dus als ik kan ga ik al dan niet later.
Die moet zelf gewoon werken en die moet richting Amsterdamquote:Op zondag 19 december 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan A je niet een keer brengen? En dat je dan met OV terug gaat oid?
Oh-oh, heb je anders niet een collega ofzo die je kan komen halen een keertje?
Denk dat afspraak 1&2 zichzelf afzeggen maar afspraak 3..quote:Op zondag 19 december 2010 16:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, je zit natuurlijk ook nog met afspraken. Ik heb er morgen ook twee staan en daarnaast heb ik een project lopen wat achterstand heeft opgelopen toen ik op vakantie was (), dus ik wil wel gewoon werken. Ik heb alleen geen zin in de reis..
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Ml-etje op 19-12-2010 16:26:26 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ik sliep al urenquote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef Nonneke het volgende:
Hier wel een cm of 20 sneeuw![]()
Ben benieuwd of ze morgen de weg schoon hebben hierNou en anders lekker niet, ga ik lekker morgen de hele dag door het bos wandelen
![]()
Gewoon keihard tongende katja gemist, en oh-oh zal ook niet even bellen ofzo
Leuk, sneeuwpret. Wat doet ons oude VW busje daar?quote:Op zondag 19 december 2010 15:54 schreef Rewimo het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa tractors vast in de sneeuw-foto's
http://www.onze-bauernhof.nl/weblog/2010/12/sneeuwpret.html
quote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef Pagan het volgende:
Net vanuit de woonkamer genomen, ze houden midden voor de deur een wak open en houden de hele nacht de hele buurt op de hoogte van hun progressie.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Vastzittenquote:Op zondag 19 december 2010 16:18 schreef Pagan het volgende:
Leuk, sneeuwpret. Wat doet ons oude VW busje daar?
Ow, lekker. Ik wordt maar niet warm vandaag.quote:
Oh, wat ergquote:Op zondag 19 december 2010 16:23 schreef ElisaB het volgende:
Lekker weertje meneertje
Enfin; ik dus net op pad met een FHF-kerstpakket. Net 1 km voor ik er was ben ik omgekeerd; er was geen doorkomen meer aan en ik had al twee keer vastgestaan. We zijn drie uur verder en ik ben weer thuis. Het sneeuwt
Die rozen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys![]()
[ afbeelding ]
![]()
Karel wil ff hoi zeggen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op zondag 19 december 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
Ik ga even twee uurtjes slapen, I needzzzz it.
Later!
Yups. Ik kon het wijkje niet inkomen door de geveegde sneeuwhopen. En ik voelde er helemaal niets voor om a) mijn auto in de prak te rijden, of b) vast te komen zitten in een mij onbekende buurt. Dus omkeren en rap wegwezen.quote:
Lief koppie en mooie pic van Karelquote:Op zondag 19 december 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys![]()
[ afbeelding ]
![]()
Karel wil ff hoi zeggen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Waarschuwing voor extreem weer Zuid-Limburg
DE BILT - Het KNMI waarschuwt voor extreem weer in het zuiden van Limburg. Tot middernacht kan daar 10 tot 20 centimeter sneeuw vallen, aldus het KNMI zondag.
Van waar naar waar ongeveer?quote:Op zondag 19 december 2010 16:23 schreef ElisaB het volgende:
Lekker weertje meneertje
Enfin; ik dus net op pad met een FHF-kerstpakket. Net 1 km voor ik er was ben ik omgekeerd; er was geen doorkomen meer aan en ik had al twee keer vastgestaan. We zijn drie uur verder en ik ben weer thuis. Het sneeuwt
Klopt ja, ze krijgen het niet weg, de gladheid:quote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. Ik kon het wijkje niet inkomen door de geveegde sneeuwhopen. En ik voelde er helemaal niets voor om a) mijn auto in de prak te rijden, of b) vast te komen zitten in een mij onbekende buurt. Dus omkeren en rap wegwezen.
Het is overigens plaatselijk echt nog steeds spekglad. Vooral in de binnensteden
quote:Reizen blijft zondag moeilijk
RIJSWIJK - De zware sneeuwval van vrijdag en zaterdag zorgt ook zondag voor problemen op de wegen en vertragingen op het spoor. Utrecht CS is zondagmorgen per spoor vrijwel niet bereikbaar. Ook rijden er vanuit Utrecht maar weinig treinen. Op de autosnelwegen blijft het verraderlijk glad.
Rijkswaterstaat is met man en macht aan het werk om de autosnelwegen sneeuwvrij te maken om maandag de ochtendspits te kunnen verwerken. Probleem is wel - hoe gek ook - dat er eigenlijk te weinig verkeer op de wegen rijdt om het zout goed over het gehele wegdek te verspreiden, vertelt een woordvoerder.
Fuck jezus, als dr het echt tot middernacht zo sneeuwt dan valt er hier minstens nog 20 cm bij, en dr is al zeker 20 cm gevallenquote:
Conductrice is dus terechtquote:Op zondag 19 december 2010 17:05 schreef Oognip het volgende:
Ik zit nu tussen Amersfoort en Apeldoorn in
Kan het me wel voorstellen dat men dat zegt hoorquote:Op zondag 19 december 2010 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tjee wat een kut opmerkingen richting F_R zeg. Het is maar goed dat ik hier niet teveel zeg over hoe ik mij voel en oh-oh dit topic links liet liggen toen ik in het ziekenhuis lag met hetzelfde als F_R.
F_R, zoek nou gewoon even iemand om mee te praten want op deze manier schiet je een prenatale depressie in en worden de komende maanden er niet leuker op.
Nou dat valt me dan van je tegen want in pm's heb ik dezelfde dingen tegen jou verkondigd en was je heel begripvol.quote:Op zondag 19 december 2010 17:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen dat men dat zegt hoor
En inderdaad hulp zoeken is verstandig in deze.
Ik denk niet dat iemand hier het slecht bedoelt maar er zijn mensen die graag kinderen gehad zouden willen hebben en bij f_r lijkt het er soms op dat ze er niet zo blij mee is.quote:Op zondag 19 december 2010 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tjee wat een kut opmerkingen richting F_R zeg. Het is maar goed dat ik hier niet teveel zeg over hoe ik mij voel en oh-oh dit topic links liet liggen toen ik in het ziekenhuis lag met hetzelfde als F_R.
F_R, zoek nou gewoon even iemand om mee te praten want op deze manier schiet je een prenatale depressie in en worden de komende maanden er niet leuker op.
Tis geen eenrichtingsverkeer hé, zij roept hier dingen, dan komen er reacties. Iedereen gunt haar hier een goeie zwangerschap, maar mensen mogen zich toch wel dingen afvragen of dingen aan háár vragen.quote:Op zondag 19 december 2010 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het gaat mij om de manier waarop er gereageerd werd. Aardig is anders. Beetje inleving mag wel. Het is nou eenmaal niet een roze wolk voor iedereen.quote:Op zondag 19 december 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis geen eenrichtingsverkeer hé, zij roept hier dingen, dan komen er reacties. Iedereen gunt haar hier een goeie zwangerschap, maar mensen mogen zich toch wel dingen afvragen of dingen aan háár vragen.
Some news; je bent niet ineens een heilige of onaantastbaar als je zwanger bent ofzo. En ik vind de vragen die hier gesteld worden nou niet heel raar. F_R zegt soms écht vrij aparte dingen, over dat ze het niet meer zou willen, er geen trek meer in heeft, zich niet mooi vindt met buikje. Niet zo gek dat mensen dan daar op reageren, niet?
Nou ja wij weten hier ook amper wat hé, aangezien het vaak zo is dat ze gewoon wat roept en 'm dan meteen weer smeert ofzo, dus er amper antwoord komt op vragen ofzo. En dat is ze heus niet verplicht ofzo, maar dan is het risico dus wél dat je dit soort situaties krijgt en mensen elkaar verkeerd begrijpen. Tis ook een beetje een wisselwerking natuurlijk. Of moeten we voortaan maar onder de CTRL-V een tekstje ala 'Goh wat erg, veel sterkte' zetten en dat bij alles en iedereen plakken die hier een keer even neerpleurt wat hem/haar dwarszit?quote:Op zondag 19 december 2010 17:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het gaat mij om de manier waarop er gereageerd werd. Aardig is anders. Beetje inleving mag wel. Het is nou eenmaal niet een roze wolk voor iedereen.
Het is niet raar wat ze zegt als je bedenkt dat ze gewoon een depressie heeft inmiddels.
Dat ze er geen hulp voor zoekt is erg jammer. Dat vertel ik haar elke keer weer als ik haar zie posten omdat ik er mezelf van voor tot achter in herken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |