Heb je jezelf uit kunnen graven?quote:
Kan je ff het hele zwikje mailenquote:Op zondag 19 december 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
Ja maar er wás geen weeralarm juist!
Toch???
Ik heb wat foto's van vannacht ter illustratie, moment.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je ff het hele zwikje mailen
Die zijn echt heel handig met dit weerquote:Op zondag 19 december 2010 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels komt hier de derde tractor voorbij
Toen konden we er echt niet om lachen hoor. We zijn toen ook niet voor niets meteen bij de eerste afslag er af gegaan.quote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat jullie er zelf om kunnen lachen, ik word er een beetje naar van als ik die foto's zie...
Ja dat is ook zo, als wij dinsdag zouden stranden blijf ik ook niet wachten op een station dan pakken we ook een hotel, maar ik ben eerder bang dat de trein onderweg stil staat en je er dan niet uit mag.quote:Op zondag 19 december 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat t slim was hotel te pakkendie was zelf ook bij vrienden en bleef daar dus ook slapen
Dat was dus precies wat wij verkeerd hadden ingeschat.quote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Rewimo het volgende:
Op de snelweg wordt alles vastgereden, daar is het meestal veel gladder. Waar weinig verkeer is rijd je door verse sneeuw, dat is een stuk beter te doen.
Whehehe, met zijn dikke togus in dat doorzichtige bakje?quote:Op zondag 19 december 2010 12:08 schreef Rewimo het volgende:
D'r zit nu een merel in het raamvoerhuisjeDat past helemaal niet
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
Whehehe, met zijn dikke togus in dat doorzichtige bakje?
Nee, inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
En wat ook echt verneukeratief was... toen we eerst Gb gingen thuisbrengen vanuit de kroeg, moesten we over kleine weggetjes. En dat ging dus best aardig, wel voorzichtig, maar alleen op de rotondes glijden, verder niet. Omdat de sneeuw nog stroef was.
Dús dachten we toen dat het op de snelweg helemaal wel mee zou vallen. En dat was dus precies andersomAnders had Gb ons ook echt niet verder laten rijden.
Zuiver scheerwol?quote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef Ynske het volgende:
wat een avontuur!
zo ff met een scheermesje mn wollen trui aanvallen
Achteraf hadden we natuurlijk gewoon met zijn drieën dat hotel in Woerden al moeten pakken waar we langs redenquote:
dan wel jaquote:
Doodeng. Ik zou 7 kleuren schijten.quote:Op zondag 19 december 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
Het was vooral ook heel ráár op die brede snelweg als je geen lijnen ziet. Iedereen glijdt maar een beetje door elkaar en probeert elkaar aan alle kanten in te halen (snap jij het?). Dus je moest echt ogen aan alle kanten hebben. Was echt niet meer te doen. We stonden een paar keer bijna omgekeerd op de snelweg, Ll was de hele tijd aan het tegensturen (wel goed gedaan!
)
Ja, het ging wel wat minder snel dan anders, maar het was nog best aardig te doen! En net als jullie dacht ik dat het juist op de snelweg wel beter zou zijn dan die binnendoor weggetjes..quote:Op zondag 19 december 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Achteraf hadden we natuurlijk gewoon met zijn drieën dat hotel in Woerden al moeten pakken waar we langs redenDat lelijke ding. Of bij jou op de bank moeten blijven hangen tot 's ochtends. Maar het viel toch echt mee, van Woerden naar jou
Wij hadden ook moeten gaan stappen; hadden we ook samen in een hotel gekundquote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat jullie er zelf om kunnen lachen, ik word er een beetje naar van als ik die foto's zie...
Doe een fleecedekentje in je tasquote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, als wij dinsdag zouden stranden blijf ik ook niet wachten op een station dan pakken we ook een hotel, maar ik ben eerder bang dat de trein onderweg stil staat en je er dan niet uit mag.
iddquote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe een fleecedekentje in je tas
We hebben het nog een paar keer over je gehad vannacht, dat het tóch anders was als jij er niet naast sliep zoals anders altijdquote:Op zondag 19 december 2010 12:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het ging wel wat minder snel dan anders, maar het was nog best aardig te doen! En net als jullie dacht ik dat het juist op de snelweg wel beter zou zijn dan die binnendoor weggetjes..
Ja, schei uit, hij is nog maar een half hoofd kleinerquote:Op zondag 19 december 2010 12:21 schreef nokwanda het volgende:
@rewimo, Christan groeit je in no time boven het hoofd. Veel scheelt het niet meer.
Tja, ik vroeg nog of je kwam zodat we naar het glazen huis konden.quote:Op zondag 19 december 2010 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hadden ook moeten gaan stappen; hadden we ook samen in een hotel gekund
Wij gingen tussendoor even naar het station, omdat dat in de buurt het enige was dat nog 'open' was om even wat warms te drinken. Overigens hoorden we daar een oproep dat de trein naar Rotterdam was teruggekeerd naar Utrecht CS, omdat het dus niet ging, het rijden.quote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, als wij dinsdag zouden stranden blijf ik ook niet wachten op een station dan pakken we ook een hotel, maar ik ben eerder bang dat de trein onderweg stil staat en je er dan niet uit mag.
Het is natuurlijk ook veel gezelliger met mij er bijquote:Op zondag 19 december 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het nog een paar keer over je gehad vannacht, dat het tóch anders was als jij er niet naast sliep zoals anders altijd![]()
Ohhhhhh en we hadden natuurlijk helemaal niets mee, geen kam of haarspul of make-up ofzo. Ik was zo blij dat Ll me al vaker 's ochtends had gezien![]()
![]()
Ja, sjit. Komt ze nu meequote:Op zondag 19 december 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Tja, ik vroeg nog of je kwam zodat we naar het glazen huis konden.
Gemiste kans Elies
Ja goede tipquote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe een fleecedekentje in je tas
Is hij zo groot of ben jij gewoon een Piggelmee? (net als ik trouwens)quote:Op zondag 19 december 2010 12:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, schei uit, hij is nog maar een half hoofd kleiner
Psies!quote:Op zondag 19 december 2010 12:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook veel gezelliger met mij er bij
Ik ben 1.65m, het kind is nu 10 dus...quote:Op zondag 19 december 2010 12:27 schreef nokwanda het volgende:
Is hij zo groot of ben jij gewoon een Piggelmee? (net als ik trouwens)
Flikker op, ik zei toch gisteren dat ik dr vanochtend om 5 uur wel wilde zijn en vroeg of je kwam?quote:Op zondag 19 december 2010 12:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, sjit. Komt ze nu mee
Hou buienradar in de gaten, dan plannen we een date
Trouwens.... Ellen en Katja gingen zoenen vannacht
Let me think... Volgens mij hebben we in Landal alleen de serie gekeken. Dus die film zal dan wel bij jouw thuis zijn geweest?quote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies!
En we hadden het er nog over of we nou wél of niet de SaTC film gekeken hadden in Landal. Ik dacht echt alleen de serie. Maar Ll dacht dat we die later dan een keer bij mij thuis hadden gekeken ofzo toen we gingen fonduen met jou? Weet jij het nog? Want voor iemand die nooit wijvenseries kijkt wist ie verdomd veel van wat er in die film allemaal gebeurde
Dat heb ik dus serieus niet gezienquote:Op zondag 19 december 2010 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Flikker op, ik zei toch gisteren dat ik dr vanochtend om 5 uur wel wilde zijn en vroeg of je kwam?
Werken gaat prima als je 's nachts in Eindhoven bent geweest heurquote:Nu kan ik niet meer want het was de enige SR nacht dat ik niet hoefde te werken de dag dr na![]()
Nou, zeg datquote:En ja ik zag de zoen vanmorgen.
Snollen
quote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef Rewimo het volgende:
Okee, er zat dus een auto vast. Die is van de weg af het veld in gereden. Daarna kwam de buurman met zijn trekkertje, en nog 3 of 4 andere tractors (waaronder die van zijn zoon en kleinzoon) die elkaar vervolgens allemaal om beurten uit het veld hebben moeten trekken![]()
Het was net een slapstick zegt qltelZe zaten om beurten vast. Kwam er nog een busje voorbij, waardoor een tractor het veld in moest en prompt weer vast zat
Maar het schijnt dat alles nu weer los is
Ja vies! *spuug spuug*quote:Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, zeg datBah! Ik hou er niet van
Je hebt het echt wel gelezen, maar nee je zat te wachten op dikke sneeuwvlokken zodat je met je lief kon gaan wandelenquote:Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heb ik dus serieus niet gezien![]()
Anders was ik uiteraard gekomen
[..]
Werken gaat prima als je 's nachts in Eindhoven bent geweest heur
[..]
Nou, zeg datBah! Ik hou er niet van
Hij boekt vooruitgang, be proud, hij heeft deze keer niet in zijn spijkerbroek geslapenquote:Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Let me think... Volgens mij hebben we in Landal alleen de serie gekeken. Dus die film zal dan wel bij jouw thuis zijn geweest?
Dat ie dat heeft toegelaten!![]()
Ja die kinderen van tegenwoordig zijn allemaal zo groot, mijn petekind is ook 10 en ook al groter als mij(1,64), maar mijn man haalt ze nog niet in die is 1,96 dus er moet nog wat pokon bijquote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben 1.65m, het kind is nu 10 dus...
Hmmmm, ik weet niet wat ik daar nou weer van moet denkenquote:Op zondag 19 december 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij boekt vooruitgang, be proud, hij heeft deze keer niet in zijn spijkerbroek geslapen![]()
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef Barbaaf het volgende:
Als zelfs de tractoren vast komen te zitten moet het wel heel erg zijn
Hij had alsnog voldoende aan, trust me.quote:Op zondag 19 december 2010 12:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmmmm, ik weet niet wat ik daar nou weer van moet denken
quote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had alsnog voldoende aan, trust me.
qltel is ongeveer 1.90 denk ik, dat zal Christan ook wel ongeveer worden schat ik.quote:Op zondag 19 december 2010 12:32 schreef indaha het volgende:
Ja die kinderen van tegenwoordig zijn allemaal zo groot, mijn petekind is ook 10 en ook al groter als mij(1,64), maar mijn man haalt ze nog niet in die is 1,96 dus er moet nog wat pokon bij
Sorry, echt nietquote:Op zondag 19 december 2010 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt het echt wel gelezen, maar nee je zat te wachten op dikke sneeuwvlokken zodat je met je lief kon gaan wandelen
we wachten op foto'squote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef Rewimo het volgende:
Okee, er zat dus een auto vast. Die is van de weg af het veld in gereden. Daarna kwam de buurman met zijn trekkertje, en nog 3 of 4 andere tractors (waaronder die van zijn zoon en kleinzoon) die elkaar vervolgens allemaal om beurten uit het veld hebben moeten trekken![]()
Het was net een slapstick zegt qltelZe zaten om beurten vast. Kwam er nog een busje voorbij, waardoor een tractor het veld in moest en prompt weer vast zat
Maar het schijnt dat alles nu weer los is
Uh-huhquote:
Ik ookquote:
Dat heb je goed gecontroleerd neem ik aanquote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had alsnog voldoende aan, trust me.
Oh en we hebben het ook nog gehad over hotelmatrassen.quote:
Uiteraard! Maar ik heb geen blote onderdelen kunnen ontdekken.quote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat heb je goed gecontroleerd neem ik aan
Lees pagina 2 van het vorige topic nog maar esquote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry, echt niet
We hebben wel lekker gewandeldEn sneeuwengelen gemaakt op het pleintje voor de kerk
quote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben 1.65m, het kind is nu 10 dus...
Kon je toen nog lekker slapen?quote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en we hebben het ook nog gehad over hotelmatrassen.
Wat er allemaal in zou zitten. We kwamen tot de conclusie dat er waarschijnlijk voldoende *iets* in zat aan materiaal om 16 mensen van te bouwen
Heb je nog gecheckt of er geen lijk onder je matras lag?quote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
Wat er allemaal in zou zitten. We kwamen tot de conclusie dat er waarschijnlijk voldoende *iets* in zat aan materiaal om 16 mensen van te bouwen
jakkesquote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaah foto'squote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
En ik wil sneeuwengelen foto's![]()
Ik vind het wel tamelijk uitdagend, twee van die lesbo's die midden in de nacht voor de kerk op de grond gaan liggen maaien met armen en benen
quote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het wel tamelijk uitdagend, twee van die lesbo's die midden in de nacht voor de kerk op de grond gaan liggen maaien met armen en benen
Nou we vroegen ons af waarom daar nog niets voor uitgevonden is. Dat beddengoed gooien ze wel regelmatig in de was, maar die matrassen daar ligt iedereen maar in te zweten, te kwijlen en te lekkenquote:
Goddelijk he?quote:Ohhhh, die matrassen in dat hotel in Rotterdam. Serieus, het zou me niet uitmaken wat daar allemaal in zit. Die lagen zoooo lekker
Heeft ie de hele tijd zijn bivakmuts en handschoenen aangehouden?quote:Op zondag 19 december 2010 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar ik heb geen blote onderdelen kunnen ontdekken.
Zoiets?quote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Op de één of andere manier heb ik het idee dat die matrassen ook veel schoner zijn. Goede hoop misschien, maar ik heb idd nog nooit zo'n goed matras gehadquote:Op zondag 19 december 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou we vroegen ons af waarom daar nog niets voor uitgevonden is. Dat beddengoed gooien ze wel regelmatig in de was, maar die matrassen daar ligt iedereen maar in te zweten, te kwijlen en te lekkenJe zou zeggen dat daar al afstotende hoezen-die-niet-kraken voor uitgevonden zouden moeten zijn inmiddels oid.
Je gaat best vreemde dingen bespreken als je strandt 's nachts
[..]
Goddelijk he?Dat bed was echt het lekkerste bed waar ik ooit in gelegen heb!
Had je Rob de Geus moeten bellen. Die heeft daar zo'n lamp voor zodat je het precies kunt zien. Bloed, zweet, spermavlekkenquote:Op zondag 19 december 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou we vroegen ons af waarom daar nog niets voor uitgevonden is. Dat beddengoed gooien ze wel regelmatig in de was, maar die matrassen daar ligt iedereen maar in te zweten, te kwijlen en te lekkenJe zou zeggen dat daar al afstotende hoezen-die-niet-kraken voor uitgevonden zouden moeten zijn inmiddels oid.
Je gaat best vreemde dingen bespreken als je strandt 's nachts
[..]
Goddelijk he?Dat bed was echt het lekkerste bed waar ik ooit in gelegen heb!
Daar heeft Ll ook over verteld ja toen we het er over hadden vannachtquote:Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had je Rob de Geus moeten bellen. Die heeft daar zo'n lamp voor zodat je het precies kunt zien. Bloed, zweet, spermavlekken
mentale ruitenwissertjes aanzet*quote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heeft Ll ook over verteld ja toen we het er over hadden vannacht
Die lamp. En dat er eentje zelfs een kwakvlek op zijn hoofdeinde had en ze zich afvroegen hoe dat daar nou gekomen was
Nou nou ja das echt een raadselquote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lamp. En dat er eentje zelfs een kwakvlek op zijn hoofdeinde had en ze zich afvroegen hoe dat daar nou gekomen was
Smerigggggquote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dat meer een engel die plat op der neus gevallen is, lijkt me wel frisjes zoquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Sodeju, da's je zoon maar dan in het ouder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nietes, hij lijkt op mijquote:Op zondag 19 december 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
Sodeju, da's je zoon maar dan in het ouder!
Is ie niet briljantquote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja, waar zijn de foto's????quote:
Gooooeeedemooorgen!quote:
Ah joh dapastprimaquote:
Hij vreet die hele vetbol opquote:Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh dapastprima![]()
Hij moet alleen niet te veel vreten want dan vreet ie zich letterlijk klem
lekker tochquote:
Echt geweldig. Waar kon je die dingen ook alweer kopen?quote:
bij ons is de AH (en jan linders) op zondag vanaf 4 uur open, is dat bij jullie niet? anders zou je daar nog paracetamol kunnen laten scorenquote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Vannacht wel veel pijn, dus een extra pijnstiller genomen, dienstapotheek was vergeten ook paracetamol mee te geven. Ik zou twee keer diclofenac en zes keer paracetamol moeten nemen. Nu moet ik het alleen op twee keer diclofenac doen en dan is dat 's nachts niet zo fijn.
Je moet gewoon kijken wat lukt. Brood zonder korstjes en met veel pasta oid.quote:Op zondag 19 december 2010 13:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil nog niet echt lekker.
Tis volgens mij ook echt wel overal koopzondag nu hoor, zondag voor kerstquote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij ons is de AH (en jan linders) op zondag vanaf 4 uur open, is dat bij jullie niet? anders zou je daar nog paracetamol kunnen laten scoren
Zetpillen niet. Winkels zijn hier niet op zondag open.quote:Op zondag 19 december 2010 13:02 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon paracetamol kun je toch overal kopen?
Of lenen, dat heeft toch iedereen standaard in huis?
Ik heb geen koorts, gelukkig.quote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je moet gewoon kijken wat lukt. Brood zonder korstjes en met veel pasta oid.
Heb je koorts?
Ik heb toen een week niet gegeten maar dat kwam erdoor dat de operatie niet helemaal goed gegaan was.
Biblebelt.quote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis volgens mij ook echt wel overal koopzondag nu hoor, zondag voor kerst
Ik heb liever dit dan de situatie van mijn zus. Typ ik nu maar vannacht zag ik het ook niet meer zo zitten.quote:Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef Rewimo het volgende:
DM, kun je niet naar een weekendapotheek? Balen dat je niet genoeg pijnstillers hebt
f_r ook balen voor jouGing het nou maar eens de goede kant op hè?
http://www.vogelhuisje.co(...)sje-raammontage.htmlquote:Op zondag 19 december 2010 13:03 schreef nokwanda het volgende:
Echt geweldig. Waar kon je die dingen ook alweer kopen?
Benzine station? en dan de kinderparacetamol. Je kunt de gewone ook oplossen in water en dan telkens maar een klein slokje nemen.quote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb geen koorts, gelukkig.
Ik geloof dat de operatie wel goed is gegaan. De KNO-arts is in ieder geval niet meer bij me komen kijken gister of eergister.
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op zondag 19 december 2010 13:13 schreef Pagan het volgende:
Gast aan tafel, mevrouw de Grote Bonte Specht.
[ afbeelding ]
hier nog nietquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh die specht![]()
Hier ook veel gewone vogels, maar soms wel vlaamse gaaien!
En het sneeuwt weer
quote:Zondag en maandag veel hinder door sneeuw (19-12-10)
Aan het begin van de zondagmiddag worden er door het KNMI in Limburg en het oosten van Brabant weer sneeuwbuien verwacht. Deze sneeuw bereikt aan het eind van de middag West-Brabant en Zeeland. In de rest van het land blijft het overwegend droog. Maandagochtend moet het verkeer toch oppassen, want ondanks dat er geen nieuwe sneeuwbuien vallen is op veel plekken verraderlijk glad. Het vriest maandagochtend nog flink en omdat het zondag relatief rustig was op de wegen is het stooizout nog niet overal goed ingereden. Het is dan voor veel mensen wel kerstvakantie, maar toch moet het woon/-werkverkeer rekening houden met langere reistijden.
ik weet het, ik hou van een uitdagingquote:Op zondag 19 december 2010 13:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Daar zou ik nog eens over nadenken.
http://www.nu.nl/binnenla(...)el-onbereikbaar.html
Kan hij dat niet zelf dan?quote:Op zondag 19 december 2010 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb qltel vanmorgen ook geschorenMaar die laat ik mooi zèlf stofzuigen daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |