Heb je jezelf uit kunnen graven?quote:
Kan je ff het hele zwikje mailenquote:Op zondag 19 december 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
Ja maar er wás geen weeralarm juist!
Toch???
Ik heb wat foto's van vannacht ter illustratie, moment.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je ff het hele zwikje mailen
Die zijn echt heel handig met dit weerquote:Op zondag 19 december 2010 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels komt hier de derde tractor voorbij
Toen konden we er echt niet om lachen hoor. We zijn toen ook niet voor niets meteen bij de eerste afslag er af gegaan.quote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat jullie er zelf om kunnen lachen, ik word er een beetje naar van als ik die foto's zie...
Ja dat is ook zo, als wij dinsdag zouden stranden blijf ik ook niet wachten op een station dan pakken we ook een hotel, maar ik ben eerder bang dat de trein onderweg stil staat en je er dan niet uit mag.quote:Op zondag 19 december 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat t slim was hotel te pakkendie was zelf ook bij vrienden en bleef daar dus ook slapen
Dat was dus precies wat wij verkeerd hadden ingeschat.quote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Rewimo het volgende:
Op de snelweg wordt alles vastgereden, daar is het meestal veel gladder. Waar weinig verkeer is rijd je door verse sneeuw, dat is een stuk beter te doen.
Whehehe, met zijn dikke togus in dat doorzichtige bakje?quote:Op zondag 19 december 2010 12:08 schreef Rewimo het volgende:
D'r zit nu een merel in het raamvoerhuisjeDat past helemaal niet
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
Whehehe, met zijn dikke togus in dat doorzichtige bakje?
Nee, inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
En wat ook echt verneukeratief was... toen we eerst Gb gingen thuisbrengen vanuit de kroeg, moesten we over kleine weggetjes. En dat ging dus best aardig, wel voorzichtig, maar alleen op de rotondes glijden, verder niet. Omdat de sneeuw nog stroef was.
Dús dachten we toen dat het op de snelweg helemaal wel mee zou vallen. En dat was dus precies andersomAnders had Gb ons ook echt niet verder laten rijden.
Zuiver scheerwol?quote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef Ynske het volgende:
wat een avontuur!
zo ff met een scheermesje mn wollen trui aanvallen
Achteraf hadden we natuurlijk gewoon met zijn drieën dat hotel in Woerden al moeten pakken waar we langs redenquote:
dan wel jaquote:
Doodeng. Ik zou 7 kleuren schijten.quote:Op zondag 19 december 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
Het was vooral ook heel ráár op die brede snelweg als je geen lijnen ziet. Iedereen glijdt maar een beetje door elkaar en probeert elkaar aan alle kanten in te halen (snap jij het?). Dus je moest echt ogen aan alle kanten hebben. Was echt niet meer te doen. We stonden een paar keer bijna omgekeerd op de snelweg, Ll was de hele tijd aan het tegensturen (wel goed gedaan!
)
Ja, het ging wel wat minder snel dan anders, maar het was nog best aardig te doen! En net als jullie dacht ik dat het juist op de snelweg wel beter zou zijn dan die binnendoor weggetjes..quote:Op zondag 19 december 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Achteraf hadden we natuurlijk gewoon met zijn drieën dat hotel in Woerden al moeten pakken waar we langs redenDat lelijke ding. Of bij jou op de bank moeten blijven hangen tot 's ochtends. Maar het viel toch echt mee, van Woerden naar jou
Wij hadden ook moeten gaan stappen; hadden we ook samen in een hotel gekundquote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat jullie er zelf om kunnen lachen, ik word er een beetje naar van als ik die foto's zie...
Doe een fleecedekentje in je tasquote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, als wij dinsdag zouden stranden blijf ik ook niet wachten op een station dan pakken we ook een hotel, maar ik ben eerder bang dat de trein onderweg stil staat en je er dan niet uit mag.
iddquote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe een fleecedekentje in je tas
We hebben het nog een paar keer over je gehad vannacht, dat het tóch anders was als jij er niet naast sliep zoals anders altijdquote:Op zondag 19 december 2010 12:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het ging wel wat minder snel dan anders, maar het was nog best aardig te doen! En net als jullie dacht ik dat het juist op de snelweg wel beter zou zijn dan die binnendoor weggetjes..
Ja, schei uit, hij is nog maar een half hoofd kleinerquote:Op zondag 19 december 2010 12:21 schreef nokwanda het volgende:
@rewimo, Christan groeit je in no time boven het hoofd. Veel scheelt het niet meer.
Tja, ik vroeg nog of je kwam zodat we naar het glazen huis konden.quote:Op zondag 19 december 2010 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hadden ook moeten gaan stappen; hadden we ook samen in een hotel gekund
Wij gingen tussendoor even naar het station, omdat dat in de buurt het enige was dat nog 'open' was om even wat warms te drinken. Overigens hoorden we daar een oproep dat de trein naar Rotterdam was teruggekeerd naar Utrecht CS, omdat het dus niet ging, het rijden.quote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, als wij dinsdag zouden stranden blijf ik ook niet wachten op een station dan pakken we ook een hotel, maar ik ben eerder bang dat de trein onderweg stil staat en je er dan niet uit mag.
Het is natuurlijk ook veel gezelliger met mij er bijquote:Op zondag 19 december 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het nog een paar keer over je gehad vannacht, dat het tóch anders was als jij er niet naast sliep zoals anders altijd![]()
Ohhhhhh en we hadden natuurlijk helemaal niets mee, geen kam of haarspul of make-up ofzo. Ik was zo blij dat Ll me al vaker 's ochtends had gezien![]()
![]()
Ja, sjit. Komt ze nu meequote:Op zondag 19 december 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Tja, ik vroeg nog of je kwam zodat we naar het glazen huis konden.
Gemiste kans Elies
Ja goede tipquote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe een fleecedekentje in je tas
Is hij zo groot of ben jij gewoon een Piggelmee? (net als ik trouwens)quote:Op zondag 19 december 2010 12:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, schei uit, hij is nog maar een half hoofd kleiner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |