Dank je!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef Kleurdoos het volgende:
tís net geknipt
Jij ook alvast gefeliciteerd met je meiske he
Ik heb net een tip in het dreumestopic gezet. Het kostte me drie dagen ofzo om het prjncipe helemaal door te laten sijpelen bij S, maar daarna ging het ook perfect. Ze komt nu zelfs bijna een uur later haar bed uit, omdat ik dat lampje op 700uur heb gezet laatst. In eerste instantie heb ik begrepen is het het slimst (en meest belonend voor een kind) als je hem net wat vroeger zet dan de tijd waarop ze normaal wakker wordt. Dan is ze aangenaam verrast als het lampje al aan is. En als ze er eenmaal aan gewend is, kun je dus steeds die tijdschakelaar een kwartiertje later zetten en de opstaantijd gaan rekken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Stiemie het volgende:
Agos Arme Chris met groeipijnHelaas heel bekend van vroeger. Ik kreeg ook wel eens een warm kruikje om erop te leggen dat hielp ook een beetje
![]()
Cattie gefeliciteerdWat trakteerde Fee?
Iemand nog tips tegen nachtbrakende peuters? Linde besloot om half 2 dat ze wel weer genoeg geslapen had en ze bleef elke 30-45 minuten roepen en schreeuwen. Heel fijn want we kwamen allemaal dus nooit echt diep in slaapVoel me een beeeeeeetje brak nu
Het wisselt erg bij Fee. De ene keer kun je niet eens fatsoenlijk door het huis heen lopen, de andere keer slaapt ze wel diep. Ach, stapje voor stapje gaat het vooruit, het is al zoveel beter dan een jaar geleden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Leuk Nijna, al kan ik me nog steeds niet voorstellen dat Chris over 8 maanden bij zo'n groep kleuters zit.
Cattie, slaapt ze ook heel licht dan, Of valt dat nog mee?
Het lijkt me wel weer een hele stap, maar ik zie het toch ook wel voor me. Ik denk dat als ze haar draai gevonden heeft, ze het wel naar haar zin zal hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Leuk Nijna, al kan ik me nog steeds niet voorstellen dat Chris over 8 maanden bij zo'n groep kleuters zit.
Ja, over 2,5 week mag ik hier ook officieel meeposten hè?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef Deepfreeze het volgende:
He, jij hier
Het wordt het Zeggelt, montessori dus. Zit ergens achter de volksuniversiteit.. Hier over de buurtschool hoor ik toch wat slechte verhalen, en dat montessori spreekt ons wel aan.
Bij de PJ zit ook een psz... daar gaat hij waarschijnlijk ook naartoe als hij 3 jaar is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Kleurdoos, dan zet je haar toch bij het volgende raam?
Diaan, het is inderdaad bij dr van benthemstraat. Paus Joannes hoor ik ook goede verhalen over. Ook van meerdere mensen die hun kinderen op de PJ hebben gedaan toen de eigen school niet goed liep.
Stokhorst heeft wat last met beloftes vs werkelijkheid. Zoals 3 keer een groep 3 a 20-22 leerlingen beloven voor de vakantie. Werkelijkheid is 2 klassen van 30-32 op de groepsindeling eind augustus. Leer ze dan maar lezen. Met die beloftes gaat het vaker mis, dat voelt niet fijn..
(wil twan nog voetbaldingen van de c1000?)
Ja precies. Errg handig lijkt me.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:06 schreef Deepfreeze het volgende:
En PJ zit bij jullie om de hoek, dat is ook wel handig..
Heb je al een peuterfeestje in planning?
Ik breng ze wel langs als ik een stapeltje heb
Voerwerk (vuurwerk). Het heeft nogal indruk gemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat is balen Tico.. Nog met een reden, of gewoon eigenwijzigheid?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Estrys het volgende:
Hooooi, wij komen ons hier melden.
Leuke rustige verjaardag gehad. Zondag vieren we het pas. Maar ik ben twee en ik zeg nee is duidelijk van toepassing hier. Man man man het is een peuter hoor, en we zullen het weten
haha, die van mij gilt meer Ja dan nee, (maar als hij iets niet wil smijt hij het wel weg of begint te headbangen tegen de vloer/deur whatever ..)quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef simmu het volgende:
ja zeg!
tis een peuterboomen ze gillen allemaal neeneeneenee
![]()
gefelicteerd jullie!
Met kerst/sinterklaas heeft hij al een werkbank met gereedschap, keuken met inhoud/ puzzels, boekjes, knuffels, electrische scootertje, politie dingen, little people kersstal, schoolbus, vliegtuig en dorp.....quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat lijkt me ook heel wat Karin. Gelukkig voor een goed doel!
A_A, hier waren rond die leeftijd deze dingen een hit: Een houten treinbaan, puzzels, boekjes, keukenspul, gereedschapsset/werkbank, vingerverf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |