Serieus, tact heb je niet he? Iets vriendelijker kan geen kwaad hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik snap best dat als je 80 jaar bent, je niet meer zo'n zin hebt in een kunstgebit. Maar kom op zeg. Je gaat toch niet als één of andere junk zonder tanden rondlopen? Hup, maken die bende.
Een vriend van mij heeft implantatenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:22 schreef Kersjes het volgende:
DJMO, heb je weleens aan implantaten gedacht? Daar kun je je prothese op klikken en schijnt stukken beter te zitten!
En om het even ontopic te trekken: een tand- en kiesloze mond verandert doordat het kaakbot slinkt. je merkt nu al dat je anders articuleert en dat zal nog erger gaan worden mettertijd. Ik zou er wat aan laten doen, puur voor je kinderen. Een moeder die voor de buitenwereld slecht te verstaan is (en er vreemd uitziet) is natuurlijk niet iets waar die kleintjes gelukkiger van worden.
Ik bedoel dit niet lullig hoor, gewoon mijn ongevraagde advies als iemand die werkzaam is in de (cosmetische) tandheelkunde
Dat is vriendelijk bedoeld. Wat voor aardigs kan ik zeggen over het rondlopen zonder tanden? Ik hoop dat je een goed passend gebit vind, zodat je je tanden weer in kan doen. Dat lijkt mij beter voor jezelf, je kinderen en je man.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
t kan ook wat vriendelijker hoor ..
daar ga je gedeeltelijk voor onder narcose volgens mij..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef DJMO het volgende:
k zie dat zilveren kruis implantaten onder bepaalde voorwaarden volledig vergoed. Vraag me alleen af daar ook narcose bijhoort dan. Zomaar wakker onder het mes gaan durf ik niet
Ik zou eens vragen naar die voorwaarden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef DJMO het volgende:
k zie dat zilveren kruis implantaten onder bepaalde voorwaarden volledig vergoed. Vraag me alleen af daar ook narcose bijhoort dan. Zomaar wakker onder het mes gaan durf ik niet
Hee, wat leuk, nieuwe aanwas. Hoe heet jouw peuter?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Serieus, tact heb je niet he? Iets vriendelijker kan geen kwaad hoor
Ik mag officieel pas over 2 weken hier postenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, wat leuk, nieuwe aanwas. Hoe heet jouw peuter?.
Hij is geboren met pikzwart haar en daarna onwijs blond geworden en begint nu weer donkerder te worden. Zo is het mij ook overkomen vroegerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:50 schreef Kleurdoos het volgende:
hij is blondhij was toch best donker?
enne kijk uit voor K_I_M ze heeft net je rode glitterjasje gezien
ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar ga je gedeeltelijk voor onder narcose volgens mij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doen ze niet met zo'n lidocaïne-spuitje dat ze gebruiken als er een gaatje gevuld moet worden
Je krijgt wel geinige foto's meet is net of er gezichtjes op die dingen staan
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja.ik zie er meer middelvingers inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doen ze niet met zo'n lidocaïne-spuitje dat ze gebruiken als er een gaatje gevuld moet worden
Je krijgt wel geinige foto's meet is net of er gezichtjes op die dingen staan
![]()
![]()
mogguhYour mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |