quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef DJMO het volgende:
http://www.amazon.com/Fis(...)e-Elmo/dp/B000ETRE0Q die bedoel je?
hvae fun met bestellen .. snel zijn, ze hebben er nog vijf op voorraad geloof ikquote:
Heb je ervaring met Amazon? Betrouwbaar? Snelheid qua levering?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
hvae fun met bestellen .. snel zijn, ze hebben er nog vijf op voorraad geloof ik
Ooh er moet met credit cards betaald worden en raad eens wat we niet hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef DJMO het volgende:
ik zelf niet (bestel alleen soms bij bol.com) , uit m'n hoofd RanTheMan wel, voor info over amazon.com kun je beter hem even een pm sturen
ehmm ze werken ook met paypal ofzo? wellicht iemand die voor jullie kan bestellen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh er moet met credit cards betaald worden en raad eens wat we niet hebben
Ik had al voor 200 dollar aan Elmo spullen in de winkelwagen
Beppie hier wil ook steeds minder goed slapen. Erg jammer vind ik, ik kan het nog zo goed gebruikenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef k_i_m het volgende:
Hier al een paar maanden geen middagslaap meer. Nu mag ze van ons ook niet meer, als ze toch gaat slapen is ze tot 23.00 uur wakker. Zonder middagdut zit er een kleine kans in dat ze al om 20.30 gaat slapen. Ze slaapt dan wel 'sochtends vaak tot een uur of 9.
mijn schoonmoeder heeft ze ook en dat is voor 100% vergoed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:24 schreef Ticootje het volgende:
In hoeverre wordt zoiets vergoed kersjes? Rondje tandarts is geen goedkoop grapje.
t kan ook wat vriendelijker hoor ..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik snap best dat als je 80 jaar bent, je niet meer zo'n zin hebt in een kunstgebit. Maar kom op zeg. Je gaat toch niet als één of andere junk zonder tanden rondlopen? Hup, maken die bende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |