Ik 12quote:Op zondag 19 december 2010 08:39 schreef Sirolf het volgende:
Sjeesh, wat gaan die topics overdreven hard zeg! Na een nachtje slaoen heb ik weer 4 topics gemist...
Katja is later toch nog gaan slapen en de Tiny Little Big Band kwam nog langs, zie www.3fmfan.nl/page/eventlogquote:Op zondag 19 december 2010 08:44 schreef Miam het volgende:
Goeieemorgeeeeen! Zoals ik voorspeld had katja en ellen gezoend :p vannacht niet gekeken. Heb ik verder nog wat gemist?
Iedereen zit braaf in de kerkquote:Op zondag 19 december 2010 09:05 schreef Sirolf het volgende:
Wat is het hier rustig trouwens op dit moment! Gisteravond ging het een stuk sneller...
Ze zijn aan 't slapen.. Als ik straks weer terug ben is het dolle prairie pretquote:Op zondag 19 december 2010 09:05 schreef Sirolf het volgende:
Wat is het hier rustig trouwens op dit moment! Gisteravond ging het een stuk sneller...
Voor jou ook niet dus, of was je sowieso niet gegaan?quote:
Ik was sowieso niet gegaan, Heel erg veel sneeuw...quote:Op zondag 19 december 2010 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou ook niet dus, of was je sowieso niet gegaan?
Was gelukkig nog net niet op weg.
Nu koffie...
quote:
Ik hoorde iets vaags daarvan toen ik wakker werd. Hopelijk is het later terug te zien want het klonk goedquote:
Black & Gold!quote:
Gerbenquote:
hoihoiquote:
Robs tuinverbouwingquote:Op zondag 19 december 2010 09:55 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Mooi nummer idd.
Zo helaas zappen. Mijn zondagochtendseries komen erop
Volgens mij gaat dat idd schelen.quote:Op zondag 19 december 2010 09:56 schreef gerbenp het volgende:
Wedden dat er nu geen ene hond naar 3333 sms't om in beeld te komen... want nu heb je een shoutbox, twitter etc..
Daar hadden ze wel wat beter over mogen denken.quote:Op zondag 19 december 2010 09:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat idd schelen.
Tot 18 uurquote:
Dat mag ik niet aannemen. Er is vannacht genoeg gebeurd, en overdag gaat er ook nog genoeg gebeuren.quote:
Ik ook maar tweequote:Op zondag 19 december 2010 09:46 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemorgen, ik heb maar 1 topic gemist
Om 11 uur 30 is er weer een headlines, maar niet van die hele grote.quote:Op zondag 19 december 2010 09:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat mag ik niet aannemen. Er is vannacht genoeg gebeurd, en overdag gaat er ook nog genoeg gebeuren.
Gerardquote:Op zondag 19 december 2010 10:03 schreef gerbenp het volgende:
Wie is er nu trouwens? Gerard of Coen? Ben ook net wakker..
Die gaat niet door....quote:
Giel werd niet wakker.quote:Op zondag 19 december 2010 10:02 schreef ThunderChild het volgende:
Weer die headlines![]()
Maar goed, zijn er nog beelden van Giel van die ochtend ??
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 06:30 schreef radio3fmfan het volgende:
Omg he john bakker is dronken #sr10 hahaha geweldig @ serious request
please share!quote:Op zondag 19 december 2010 10:14 schreef Pino112 het volgende:
Ananassap![]()
Heb ik echt trauma's aan overgehouden.
Roel!quote:
JaneDoe!quote:Op zondag 19 december 2010 10:07 schreef JaneDoe het volgende:
![]()
![]()
goedeMIDDAG!!! nachtploeg meld zich
![]()
heb alleen dit topic gemist
mijn moment van de nacht: gerard en katja zingen ademnood
Uitwisseling met school naar Parijs in 2008, had net getandenpoetst en die moeder van mijn francaise gaf ons een glas ananassap. Moesten we dus opdrinkenquote:
mietjequote:Op zondag 19 december 2010 10:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uitwisseling met school naar Parijs in 2008, had net getandenpoetst en die moeder van mijn francaise gaf ons een glas ananassap. Moesten we dus opdrinken
Ging bijna over mn nek.
Al veel en veel meerquote:Op zondag 19 december 2010 10:17 schreef gerbenp het volgende:
Is de 1e playbackdom een feit? of heeft 'ie er al veel meer gedaan?
Hij doet het NON-STOP!quote:Op zondag 19 december 2010 10:17 schreef gerbenp het volgende:
Tjek de Youtube. Veeeeel meerquote:Op zondag 19 december 2010 10:17 schreef gerbenp het volgende:
Neem dan opquote:Op zondag 19 december 2010 10:20 schreef Pino112 het volgende:
En mijn request kwam gewoon langs mensen!
Wakker gebeld door 3FM om 2.50, maar was zo ver heen dat ik niet op heb genomen
Daarna niet weer geslapen tot half 8
gebruik jij een ipv6 stream? ik vind 'm zo duidelijk...quote:Op zondag 19 december 2010 10:20 schreef Pino112 het volgende:
En mijn request kwam gewoon langs mensen!
Wakker gebeld door 3FM om 2.50, maar was zo ver heen dat ik niet op heb genomen
Daarna niet weer geslapen tot half 8
Trilfunctie, niet genoeg gemerktquote:
Geen idee, heeft niemand minder danquote:Op zondag 19 december 2010 10:21 schreef gerbenp het volgende:
[..]
gebruik jij een ipv6 stream? ik vind 'm zo duidelijk...
Wel briliantquote:
Hole heeft het altijd!quote:Op zondag 19 december 2010 10:24 schreef JaneDoe het volgende:
ceetje is kennelijk vanmorgen op de radio geweest
heeft iemand dat moment?
quote:Door een schietincident in het centrum van Eindhoven zijn zondagmorgen rond tien over half zes twee mannen gewond geraakt. Zij moesten voor behandeling naar het ziekenhuis. Hun toestand is niet levensbedreigend, meldde een woordvoerder van de politie.
De schietpartij vond plaats in de Hermanus Boexstraat op vijftig tot honderd meter van het Glazen Huis op de Markt, waar sinds zaterdagavond drie dj's een doorlopend radioprogramma presenteren voor het goede doel. Volgens de woordvoerder heeft het schietincident niets te maken met deze benefietactie van Radio 3FM. De politie vermoedt dat het gaat om een uit de hand gelopen ruzie en is op zoek naar verdachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |