Jeetje!quote:Op zondag 19 december 2010 01:13 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen liniaal hierzo maar ik gok toch wel een CM of 18 a 20
Hoe groot een verschil van 30 km kan zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 01:17 schreef tass het volgende:
Hier in Nijmegen is er denk 1 cm bijgekomen.....
Bovenop de 1 die er lag. Nou jeej
http://perroncam.breedbandarnhem.nl/view/index.shtmlquote:Op zondag 19 december 2010 01:20 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hoe groot een verschil van 30 km kan zijn.In Arnhem is echt behoorlijk veel gevallen, ik heb het niet gemeten, maar is flink veel sneeuw.
Zou die morgen middag over ons komen!quote:Op zondag 19 december 2010 01:43 schreef RiKe het volgende:
Oh fuck wat zie ik daar aan komen boven Frankrijk?![]()
DAMN DIE BUI IS GROOT!
Even heel erg offtopic, ik hou van jouw plaatjequote:Op zondag 19 december 2010 01:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zou die morgen middag over ons komen!Hoop 't, lijkt me leuk.
De sneeuw staat goed bij de nieuwe perronkappenquote:Op zondag 19 december 2010 01:25 schreef Temlin het volgende:
[..]
http://perroncam.breedbandarnhem.nl/view/index.shtml
Flink gebied wat zich daar activeert idd. Hmm als die band ernaast duitsland bereikt zou je verwachten dat deze blub ons gaat bereiken. Maar er kan nog zoveel veranderen.quote:Op zondag 19 december 2010 01:43 schreef RiKe het volgende:
Oh fuck wat zie ik daar aan komen boven Frankrijk?![]()
DAMN DIE BUI IS GROOT!
quote:NEERSLAG:
In de Hir Uitvoer ligt het patroon wat te zuidwestelijk, ook valt wat minder sneeuw dan in de GFS18 en EC12 Uitvoer. In het algemeen ongeveer 5 cm, in het noorden minder, 0-2 cm, in het zuidwesten en uiterste westen wat meer bij de indraaiende occlusie van het laag, tot plaatselijk 10 cm. Peps en Norlameps Uitvoer laten bij de eerste storing slechts een kleine kans op > 5 cm/6 uur zien. Zondagavond valt in de zuidoostelijke helft af en toe sneeuw, in het zuidoosten zijn dit significante hoeveelheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |