Alles wat ik post is niet post-waardig, dus voor mij maakt dat niet uitquote:Op zondag 19 december 2010 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ook, maar vond het niet post-waardig
Nou. Dan gaan we dat dus doenquote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik vond dat altijd heerlijk, sneeuwballengevechten. Ik hoefde zelf niks te doen, gewoon vangen en teruggooien
Amersfoort, want ik wil natuurlijk ook meequote:Op zondag 19 december 2010 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg...Amersfoort.
OF ik kom een keer langs als ik toch in Den Haag ben
Almere, daar breng ik zowat net zoveel tijd door als Zoetermeerquote:Op zondag 19 december 2010 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg...Amersfoort.
OF ik kom een keer langs als ik toch in Den Haag ben
ja, dat is wel zoquote:Op zondag 19 december 2010 00:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja jij! Want jij kunt dat soort dingen zo goed
Almere?quote:Op zondag 19 december 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Almere, daar breng ik zowat net zoveel tijd door als Zoetermeer
dat van mij ook nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles wat ik post is niet post-waardig, dus voor mij maakt dat niet uit
Nog geslapen gisteren?quote:
quote:
werkquote:
Van mij wel hoor, moet ik 'r schoppen?quote:
quote:
Girlfriend denk ik?quote:
yep maar op een vrijdag kan ik daarna best van alles afsprekenquote:Op zondag 19 december 2010 00:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
werk![]()
maar dan ben je aan het werk
Gisteren was je al 40 uur opquote:Op zondag 19 december 2010 00:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga zo weer weg naar mattiesch, dus zal er vannacht ook wel niet van komen...
Jij schopt niet, jij bent liefquote:Op zondag 19 december 2010 00:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, moet ik 'r schoppen?
gewoon vaak doen, het lukt na een paar weekenden niet slapen welquote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren was je al 40 uur opHoe de fack hou je dat vol?
Ik heb gisteren nog 2,5 uur geslapen, mijn internet deed het niet meer en verveelde me
tze twoh.quote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
pfffff chips zijn al bijna op
had er gisteren toch teveel van gegeten
Niet altijd hoorquote:
Dan komt het helemaal goedquote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
yep maar op een vrijdag kan ik daarna best van alles afspreken
Ga ook regelmatig op vrijdagen na m'n werk vanuit Amlere naar Valkenswaard, bij een goede vriend aldaar een pintje pakken, zaterdag weer naar Zoetermeer dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |