met sausjequote:
dan doen we het toch ergens in het midden?quote:Op zondag 19 december 2010 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net zo ver als Zwolle voor mij is
Zoetermeer
Oeh, wat voor sausje?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan doen we het toch ergens in het midden?
Daar draait het meestal wel op uitquote:Op zondag 19 december 2010 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan doen we het toch ergens in het midden?
es ist mir egal, zolang het maar geen pittige isquote:
Stairway?quote:Op zondag 19 december 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar draait het meestal wel op uit
Stairway in Utrechtquote:Op zondag 19 december 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar draait het meestal wel op uit
pittigquote:Op zondag 19 december 2010 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
es ist mir egal, zolang het maar geen pittige is
met!quote:Op zondag 19 december 2010 00:46 schreef RockNijntje het volgende:
Zal ik gaan tandenpoetsen met of zonder telefoon in de buurt?
Stairway To Heavenquote:
neem foon mee, maak een foto en zet foto hierquote:Op zondag 19 december 2010 00:46 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ik vond dat altijd heerlijk, sneeuwballengevechten. Ik hoefde zelf niks te doen, gewoon vangen en teruggooienquote:
Ik doe het meestal zonderquote:Op zondag 19 december 2010 00:46 schreef RockNijntje het volgende:
Gaat het per se om RN of zal ik je verblijden met een reportage van het tandenpoetsen?quote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neem foon mee, maak een foto en zet foto hier
ik ook, maar vond het niet post-waardigquote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stairway To Heaven
Sorry, dacht daar even aan
Punt 1 doe ik, de rest nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neem foon mee, maak een foto en zet foto hier
Ik zeg...Amersfoort.quote:
Amersfoortquote:Op zondag 19 december 2010 00:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg...Amersfoort.
OF ik kom een keer langs als ik toch in Den Haag ben
Ja jij! Want jij kunt dat soort dingen zo goedquote:Op zondag 19 december 2010 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat het per se om RN of zal ik je verblijden met een reportage van het tandenpoetsen?
ook leukquote:Op zondag 19 december 2010 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat het per se om RN of zal ik je verblijden met een reportage van het tandenpoetsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |