Nee. Omdat ik het moet accepteren tochquote:
wat moet.. dat moet..quote:
Ga alleen pussyquote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Al mn gayvrienden waarmee ik normaal gesproken uitga zijn of slapen of piemels likken
En wat brengt jou hier kinneke?quote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Acceptabele reden.
Als ze hier zitten, hebben ze het zelf vast wel geaccepteerd.
Eigenlijk zoek ik hier lotgenoten die mijn handje willen vasthouden en samen met mij richting een enge club gaan.quote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Acceptabele reden.
Kan er nog steeds niet mee omgaan hoorquote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Acceptabele reden.
Dat weet je al, want dat heb ik je daarstraks al gezegd.quote:Op zondag 19 december 2010 00:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En wat brengt jou hier kinneke?
haha ok . ik heb 2 euro en het openbaar vervoer doet het niet . maar reden 1 is alles in dit geval..quote:Op zondag 19 december 2010 00:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee. Omdat ik het moet accepteren toch
Dan ben jij een uitzondering.quote:Op zondag 19 december 2010 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan er nog steeds niet mee omgaan hoor
Waarom antwoord je dan.quote:Op zondag 19 december 2010 00:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat weet je al, want dat heb ik je daarstraks al gezegd.
Iets met tentamens en morgen moeten leren enzo.
Ja hoor, kan er mee doorquote:Op zondag 19 december 2010 00:31 schreef ainoo het volgende:
[..]
haha ok . ik heb 2 euro en het openbaar vervoer doet het niet . maar reden 1 is alles in dit geval..
Ik wil wel maar het gaat niet vanavond.quote:Op zondag 19 december 2010 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eigenlijk zoek ik hier lotgenoten die mijn handje willen vasthouden en samen met mij richting een enge club gaan.
Ik zie al voor me hoe jij in je eentje uit gaatquote:
Sorry main, ik ga alquote:Op zondag 19 december 2010 00:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet mengen jij ga eens gauw drinken halen
Omdat ik te goed ben voor jou.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie al voor me hoe jij in je eentje uit gaatMet je ninja masker op in een hoekje creepy naar meisjes kijken
Ja. Ik val buiten de maatschappijquote:Op zondag 19 december 2010 00:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan ben jij een uitzondering.
hozzelen is het sleutelwoordquote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie al voor me hoe jij in je eentje uit gaatMet je ninja masker op in een hoekje creepy naar meisjes kijken
Lekker Fokken maar niet leren. Rawr rebels figuurquote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wil wel maar het gaat niet vanavond.
quote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Ik val buiten de maatschappijIk ben kansloos, lelijk, triest, vriendloos vrouwelijk menspersoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |