Nee. Omdat ik het moet accepteren tochquote:
wat moet.. dat moet..quote:
Ga alleen pussyquote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Al mn gayvrienden waarmee ik normaal gesproken uitga zijn of slapen of piemels likken
En wat brengt jou hier kinneke?quote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Acceptabele reden.
Als ze hier zitten, hebben ze het zelf vast wel geaccepteerd.
Eigenlijk zoek ik hier lotgenoten die mijn handje willen vasthouden en samen met mij richting een enge club gaan.quote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Acceptabele reden.
Kan er nog steeds niet mee omgaan hoorquote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Acceptabele reden.
Dat weet je al, want dat heb ik je daarstraks al gezegd.quote:Op zondag 19 december 2010 00:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En wat brengt jou hier kinneke?
haha ok . ik heb 2 euro en het openbaar vervoer doet het niet . maar reden 1 is alles in dit geval..quote:Op zondag 19 december 2010 00:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee. Omdat ik het moet accepteren toch
Dan ben jij een uitzondering.quote:Op zondag 19 december 2010 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan er nog steeds niet mee omgaan hoor
Waarom antwoord je dan.quote:Op zondag 19 december 2010 00:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat weet je al, want dat heb ik je daarstraks al gezegd.
Iets met tentamens en morgen moeten leren enzo.
Ja hoor, kan er mee doorquote:Op zondag 19 december 2010 00:31 schreef ainoo het volgende:
[..]
haha ok . ik heb 2 euro en het openbaar vervoer doet het niet . maar reden 1 is alles in dit geval..
Ik wil wel maar het gaat niet vanavond.quote:Op zondag 19 december 2010 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eigenlijk zoek ik hier lotgenoten die mijn handje willen vasthouden en samen met mij richting een enge club gaan.
Ik zie al voor me hoe jij in je eentje uit gaatquote:
Sorry main, ik ga alquote:Op zondag 19 december 2010 00:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet mengen jij ga eens gauw drinken halen
Omdat ik te goed ben voor jou.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie al voor me hoe jij in je eentje uit gaatMet je ninja masker op in een hoekje creepy naar meisjes kijken
Ja. Ik val buiten de maatschappijquote:Op zondag 19 december 2010 00:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan ben jij een uitzondering.
hozzelen is het sleutelwoordquote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie al voor me hoe jij in je eentje uit gaatMet je ninja masker op in een hoekje creepy naar meisjes kijken
Lekker Fokken maar niet leren. Rawr rebels figuurquote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wil wel maar het gaat niet vanavond.
quote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Ik val buiten de maatschappijIk ben kansloos, lelijk, triest, vriendloos vrouwelijk menspersoon
Waarom niet ferry?quote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik wil wel maar het gaat niet vanavond.
quote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Omdat ik te goed ben voor jou.
Helemaal niet, jij bent hartstikke lief en leuk.quote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Ik val buiten de maatschappijIk ben kansloos, lelijk, triest, vriendloos vrouwelijk menspersoon
Heb vandaag al genoeg school gezien, bah.quote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lekker Fokken maar niet leren. Rawr rebels figuur
quote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel flipsquote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik word hier echt depressief van man
Speciaal voor jou!quote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had vandaag kerstdiner op school verplicht, met allemaal gasten van 24 enzoquote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heb vandaag al genoeg school gezien, bah.
Heb tentamenweek en ik moet morgen echt gaan leren, want heb nog geen zak gedaan.quote:
ben je net wakker ofzo wat is er gaande ?quote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef ainoo het volgende:
ik begin nu al krankzinnig te worden hier![]()
waarom moest ik zo lang uitslapen vandaag ..
Ik word depressief van je depressiviteitquote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik word hier echt depressief van man
Kan het ook zonder een mooiboy te worden? Ik heb daar de kwaliteiten niet voor.quote:
hoi.quote:Op zondag 19 december 2010 00:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
rrrrrrrr meggieeen hele goede avond
Dit danquote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan het ook zonder een mooiboy te worden? Ik heb daar de kwaliteiten niet voor.
Ik bekijk alles door een roze bril.quote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat kan je niet met de waarheid omgaan ofzo
Gelukkig is niet het juiste woord, maar ben wel blij dat je het snapt. Want soms voel ik me echt zoquote:
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig is niet het juiste woord, maar ben wel blij dat je het snapt. Want soms voel ik me echt zo
Ik een rodequote:Op zondag 19 december 2010 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik bekijk alles door een roze bril.
hah nee maar ik kan de aankomende uurtjes nog niet slapen . en ik had geen geld om uit te gaan en op de een of andere manier vind ik dat op zaterdagnacht 10 maal erger dan door de weeks als ik niet moe thuis zit achter de computer:pquote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ben je net wakker ofzo wat is er gaande ?![]()
Nee. Mooiboy zijn is verplicht.quote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan het ook zonder een mooiboy te worden? Ik heb daar de kwaliteiten niet voor.
Slecht excuusquote:Op zondag 19 december 2010 00:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik word depressief van je depressiviteit![]()
Dus ik ga weg van hier.
Dan faal ik in het leven en blijf ik altijd allenquote:
allen?quote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan faal ik in het leven en blijf ik altijd allen
quote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Whutquote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef JanPiraat het volgende:
ik werd vandaag aangevallen door een bord spaghetti in de bus
wow ik heb echt nog nooit een avondmaal in de bus gezien en dan helemaal niet door de luchtquote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef JanPiraat het volgende:
Goedenacht baasquote:
groot gelijkquote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef I_Need_Money het volgende:
Was er maar een spiegel die het innerlijk liet zien. Mensen die zeggen dat uiterlijk er niet toe doet.
quote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef I_Need_Money het volgende:
Was er maar een spiegel die het innerlijk liet zien. Mensen die zeggen dat uiterlijk er niet toe doet.
Dat moest alleen zijn. Ik geloof gewoon niet dat jij überhaupt naar school gaatquote:
Tell us more!quote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef JanPiraat het volgende:
Ja inderdaad!quote:
Ik heb wel een redelijk grote zonnebril ergens liggen. Weet je wat..ik waag het er gewoon opquote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef ainoo het volgende:
[..]
je hebt anders wel een Italiaanse lach , gewoon doen
Ja ik weet niet ik liep langs dus dat bord spaghetti tegen me : WAT KIJK JE JONGEUHH !! ik zeg eehm watquote:
Hoezo hap hapquote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat moest alleen zijn. Ik geloof gewoon niet dat jij überhaupt naar school gaat
quote:
godverdommequote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Waar is Merel?
Waar is Franneh?
Gelukkig is Flippiee er
quote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Liever nietWord ik alleen maar depressief van.
Fran is losgaan in de stad. Eerst drinkt ze cocktails bij onze favo cocktailbar. Daarna eet ze shoarma bij de lekkerste shoarmatent in onze stad.quote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Waar is Merel?
Waar is Franneh?
Gelukkig is Flippiee er
Ik wou om pics vragen..maar ik heb je al gezien met brilquote:
Ainoo sorry, had je nog niet gezienquote:
ja gewoon zo'n zonnebril die je hele gezicht bedekt. boeie italiaans of nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb wel een redelijk grote zonnebril ergens liggen. Weet je wat..ik waag het er gewoon op
Watquote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik weet niet ik liep langs dus dat bord spaghetti tegen me : WAT KIJK JE JONGEUHH !! ik zeg eehm wat?!! opeens baf 2 klappen op mn smoel
Ja, of op je bureau, mag ook.quote:Op zondag 19 december 2010 00:39 schreef cool15 het volgende:
[..]
stuur pics van de chick onder you bureau
ik gooide geraspte kaas tegen hem aan en hij jankennn johquote:Op zondag 19 december 2010 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WatEn nu? Blauwe plekken. Terug geslagen?
nee dit is echt 1 vernedering voor de life laatmarquote:Op zondag 19 december 2010 00:39 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Ainoo sorry, had je nog niet gezien
Alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |