Tell us more!quote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef JanPiraat het volgende:
ik werd vandaag aangevallen door een bord spaghetti in de bus
Ja inderdaad!quote:
Ik heb wel een redelijk grote zonnebril ergens liggen. Weet je wat..ik waag het er gewoon opquote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef ainoo het volgende:
[..]
je hebt anders wel een Italiaanse lach , gewoon doen
Ja ik weet niet ik liep langs dus dat bord spaghetti tegen me : WAT KIJK JE JONGEUHH !! ik zeg eehm watquote:
Hoezo hap hapquote:Op zondag 19 december 2010 00:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat moest alleen zijn. Ik geloof gewoon niet dat jij überhaupt naar school gaat
quote:
godverdommequote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Waar is Merel?
Waar is Franneh?
Gelukkig is Flippiee er
quote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Liever nietWord ik alleen maar depressief van.
Fran is losgaan in de stad. Eerst drinkt ze cocktails bij onze favo cocktailbar. Daarna eet ze shoarma bij de lekkerste shoarmatent in onze stad.quote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Waar is Merel?
Waar is Franneh?
Gelukkig is Flippiee er
Ik wou om pics vragen..maar ik heb je al gezien met brilquote:
Ainoo sorry, had je nog niet gezienquote:
ja gewoon zo'n zonnebril die je hele gezicht bedekt. boeie italiaans of nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb wel een redelijk grote zonnebril ergens liggen. Weet je wat..ik waag het er gewoon op
Watquote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik weet niet ik liep langs dus dat bord spaghetti tegen me : WAT KIJK JE JONGEUHH !! ik zeg eehm wat?!! opeens baf 2 klappen op mn smoel
Ja, of op je bureau, mag ook.quote:Op zondag 19 december 2010 00:39 schreef cool15 het volgende:
[..]
stuur pics van de chick onder you bureau
ik gooide geraspte kaas tegen hem aan en hij jankennn johquote:Op zondag 19 december 2010 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WatEn nu? Blauwe plekken. Terug geslagen?
nee dit is echt 1 vernedering voor de life laatmarquote:Op zondag 19 december 2010 00:39 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Ainoo sorry, had je nog niet gezien
Alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |